@momof2, haha dat is dan al helemaal niet handig... zou zeggen probeer er eens mee te stoppen. @sasje, balen zeg
Ook al zo'n snelle jelle... Hier inderdaad ook, liep met 9 maanden al, helemaal zindelijk met 2,4 jaar, fietst zonder zijwieltjes sinds deze zomer, praten deed ze al heel vroeg, ze is met alles snel, inderdaad "alsof ze haast heeft". Zwemmen kan ze nog niet, vind ze best eng, want ze houdt niet van water in haar ogen. Maar knap hoor, van die kleine meid van je!
Was echt een flauw grapje hoor! En op je werk kan je toch gewoon zeggen dat je last hebt van je rug. Vind ik een hele goeie. Ik neem aan dat je daar al lang genoeg werkt en ze je daar wel kennen. Dan weten ze ook wel dat je normaal gewoon doet wat er moet gebeuren. Maar ik weet niet wat je moet tillen, maar ik loop ook de hele dag te sjouwen met kinderen en boodschappen enzo. Ik denk niet dat het heel veel kwaad kan voor de uk.
Ohhhh, waardeloos is die misselijkheid he?! Ik hoop dat het bij jou ook een korte fase is en je snel weer verlost bent van deze ellende...
Ik heb trouwens het linkje op blz. 1 aangepast (lees: Babii weer ). Nu staan alleen de meiden en hun uitgerekende data erop, verder geen gegevens. MYxKISSES en MikMak, als jullie even de gegevens doorgeven zet ik jullie er ook bij.
idd lopen met 9 maanden en ook zij zonder zijwieltjes sinds een paar weken, maar dat vind zij dan weer een beetje eng nog... dus it is all in de maand
Ja, hier is het zoontje van een vriendin precies hetzelfde ook jan. 2009. kindje. Website is even verkeerd gegaan, maar dat regel ik zo. Eerst dochter van psz halen.
Zo, de snelheid zit er in hier! Was flink misselijk na het zwemmen. Weer een crackertje erin, en het gaat weer beter! XD Hebben jullie ook al eens gehad dat jullie door de misselijkheid niet zijn gaan werken? Zaterdag zat ik zo beroerd op mn werk..echt verschrikkelijk
Ja, volgens mij mag er weer een ledenstop op. Enne ik eet de hele dag door crackertjes, helpt hier goed. Vergeet alleen niet te drinken erbij, want anders zit je straks vast. Ook niet fijn.
Zozo weer een hoop berichten ! Maar jemig ik had niet moeten beginnen over de frikandellen en hamburgers.. Lees het nu in verschillende berichten en begin nu gewoon te watertanden! Al doet de bak met pepernoten ook veel goeds op dit moment hahha. En ja ik kan gerust om 9 uur op dit moment al een whopper naar binnen werken. Of die blijft zitten is een ander verhaal. Alleen fruit blijft op dit moment zitten. Geen idee maar wie het vroeg ( nogal onoverzichtelijk op de ipad) Maar we gaan binnenkort een afspraak maken om het huisje te bekijken. Heb er zin in. Heb de link ook al doorgestuurd naar mijn ouders en die vinden het ook helemaal geweldig!
Haha.. Ik heb dus nu totaal geen eetlust, maar herken die (vr)eetbuien wel van andere zwangerschappen. Echt proppen soms, als een bezetene... Steeds honger, meer trek eigenlijk, maar continue, ook 's nachts..
Haha nouja had me nog zo voorgenomen niet al te veel aan te komen door al het eten. maar me vriend lacht me echt vierkant uit als ik dat telkens zeg omdat ik het alleen nog maar over frikandellen, whoppers, big tastys etc heb. Schoonzus die is namelijk iets van 25 kilo aangekomen. En ik had zo iets van ja maar dat wil ik niet.
Eten ja daar kan ik ook de hele dag aan denken!! Heb nu al weer trek! Ga er even wat aan doen tot zo!!
Ik heb net 2 boterhammen met een gebakken ei weg zitten werken... werd al misselijk bij de gedachte maar ik had er zo'n zin in! Heb net alles bij zitten lezen maar bijna niks onthouden.. sorry dames Ik heb moeten overschakelen van medicijnen en het is nu een chaos in mijn hoofd dus vergeet alles xD Heb net wel goed gesprek gehad met mijn psychiater + SPV'er. Ze gaan me overzetten naar de POP poli, waar ik heel blij mee ben. Enige slecht nieuws is dat ik geen borstvoeding mag geven
@Polkadotjes: Ik heb mezelf ook wat moeten inhouden tijdens die eetbuienperiode hoor, anders was het echt ongezond. De kilo's vlogen eraan... VK moest wel lachen, maar adviseerde mij wel te minderen en niet altijd toe te geven aan de trek. Was heel moeilijk... Knabbelde gewoon de hele dag worteltje weg.. @Claudia: Jij ook al zo'n eetlust! @Within: Heb ik wat gemist/vergeten wat de medicatie betreft? Maar wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en je doorverwezen bent. Geeft dan wel meer rust en dat is ook wat waard.
Ik slik anti depressiva. Had anti psychotica maar die mochten niet samen met zwangerschap dus zijn overgestapt. Was de bedoeling dat dat geleidelijk zou gaan, maar toen bleek ik al zwanger dus ging iets sneller. Vandaar nu de chaos in mijn hoofd. Medicijnen mogen nu dus wel tijdens de zwangerschap maar mag er geen borstvoeding mee geven. Nu aan mij dus de keuze, of zonder medicijnen en niet weten wat de gevolgen zijn, of kunstvoeding gaan geven en ze kunnen blijven slikken.
Dankjewel iedereen en natuurlijk ook jullie gefeliciteerd ! Nou als ik jullie zo hoor over eetbuien draait mijn maag al vanmorgen voelde ik me super maar nu ... haha sinds vanmorgen heb ik wel heel de tijd al zo een drukkend gevoel in me onderbuik voelt net alsof ik heel de tijd naar de wc moet hebben jullie dit ook of gehad ? maak me toch een beetje zorgen vanavond ga ik ook even langs bij de HA voor bloed te prikken of zou dit tevroeg zijn ? liefs!
@Within: Oh ja, dat komt mij wel bekend voor. Heb je wel al verteld, niet? Niks mis met kunstvoeding trouwens, maar als je heel graag BV wilt geven zou het dan niet mogelijk zijn om de medicatie tijdens de zwangerschap geleidelijk af te bouwen, zodat je per stapje rustig kan bekijken of je je op die dosis nog prettig voelt? Is een heel gedoe hoor en misschien is het gewoon veel fijner om de medicatie stabiel te houden. Heb je het er nu moeilijk mee, de snelle overstap van medicatie? Of is de chaos nog te handelen?
Het is nog te handelen Maar leuk is anders. Ga vanavond eens een goed gesprek met mijn man aan over wat te doen, moet namelijk beslissing maken voor ik naar de POP poli ga.`