Hier trouwens ook meer kans op een meerling.. De vader van mijn moeder is een tweeling en de moeder van mijn vader is een tweeling. Toch hoop ik dat het er maar 1 is maar als het er 2 zijn dan komt het ook wel weer goed!
@ashiki Gezellig hoor samen de echo hihihi @riverr Mijn ervaring is dat het voor de man ook pas meer werkelijk wordt als ze de echo zien. Dus voor hun is het ook echt spannend. @dutch Allereerst gefeliciteerd, jullie hebben geen gemakkelijke weg gehad zo te zien om zwanger te worden. Wat mij betreft ben je niet te laat, maar ja ik ga er niet alleen over.
Oh we gaan hier verder Hoi allemaal, De tabletten tegen de misselijkheid gaan bij mij iig het overgeven tegen. Nog wel erg misselijk! Moet 's morgens met opstaan héél rustig aan doen, netjes ontbijten en dan gaat het een beetje. Op het werk (in de kinderopvang) ben ik 's morgen nog niet echt wat waard. In de loop van de morgen gaat het weer beter gelukkig @Ashiki: Ik ben het er ook mee eens dat er een ledenstop is. Anders is het hier weer te vol en moeten we weer een nieuw clubje oprichten Lees dat je een koffie drinker bent. Ik lust het sinds vorige week niet meer haha. Echt apart! @Wen1975 Jeetje wat heftig met je zoontje toen! Hopen dat nu alles goed mag gaan! Ik zie nu in de lijst staan echo/intake.. Ik heb 28 sept een afspraak bij de verloskundige. Zou dat dan de intake zijn en geen echo? Ik krijg die toch wel dan? Pff help
Voorstel wat betreft de "leden"... Flotsje gaf al eerder aan dat ze graag mee wilde praten, maar nog op de camping zat en DutchDiva geeft nu aan dat ze toch wel graag hier wil meekletsen. Zullen we deze twee nog toevoegen aan de groep, omdat ze vlak voor de "sluiting" aan hebben gegeven mee te willen praten en daarna NIEMAND meer. Dat alleen als Flotsje zich snel meldt hier natuurlijk. Dan hebben we 13 meiden voor mei 2013. Even dochter naar bed brengen... Kom zo verder reageren!
@Ashiki, leuke website! Echt leuk gedaan! Inderdaad wel jammer dat we niet dingen kunnen plaatsen, als in een forum @polkadotjes. Ik had vanacht vooral een nare droom, geen kloppend hartje Wat heb jij voor gekke dromen?
Morgen nog 3 weken! N1986: Het is niet standaard dat je een echo bij de intake krijgt. Kreeg bij mijn 3e en 4e geen echo bij de intake, alleen de termijnecho rond de 12 weken. Intake is meestal rond de 8 weken. Mijn VK doet het sinds een paar jaar ook, om te kijken of het een goede zwangerschap betreft en of het er 1 of 2 zijn. Met 12 weken krijg ik de termijnecho en met 20 de SEO oftewel de 20 weken echo. Ik zou even bellen naar de VK, gewoon vragen of er een echo krijgt bij de intake. Geef desnoods even aan dat je je best zorgen maakt af en toe of het goed zit. Wil soms helpen. Niet helemaal eerlijk misschien, maar ook niet helemaal gelogen.
Hoe bedoel je "dingen plaatsen"? Foto's enzo? Jullie mogen de inloggegevens hebben hoor. We kunnen de website samen beheren, alleen moeten we wel zorgen dat het "netjes" blijft, dus je kan wel de kleuren etc veranderen, plaatjes en verhaaltjes schrijven, alleen opletten dat de gegevens en teksten bewaard blijven. Maar we kunnen ook een foto's topic openen op ZP. En als de website niet echt handig is, dan kunnen we gewoon op de oude manier verder. Stemmen! Wie wil de gegevens op ZP en wie niet? Het leek mij gewoon handiger om een website te hebben, zodat je direct naar alle gegevens kan gaan. Ik vond het best vervelend om steeds de hele lijst te zien voorbij komen of te moeten terugzoeken, vandaar. Maar ik geloof in democratie!
Ik bedoel zoals hier, berichtjes plaatsen of blijven we dat hier doen? Ik denk niet dat het handig is als iedereen dingen kan en gaat wijzigen. Misschien gewoon 1 of 2 personen? Een ander idee is zelf een soort forum te maken, zelfde idee, maar dan kan iedereen topics openen en dergelijke. De opmaak is dan de taak voor 1 persoon, zoiets!
Nee, we blijven hier verder kletsen. De website is alleen voor onze uitgerekende data, onze afspraken, voorstelstukje, etc. Maar dat kan ook gewoon op ZP hoor! We kunnen hier inderdaad ook een topic extra openen voor dat soort zaken. En dan kan iedereen daar gewoon bij. Ik denk zelf dat dat een beter idee is eigenlijk.
Dat kan ook! Alhoewel ik het wel een erg mooie site vind! Als je die er wel naast wil houden, dan wil ik je best helpen met onderhoudt
Nee, ik verwijder hem gewoon. Dubbel bijhouden is een beetje te veel van het goede. Maar open jij ergens een topic voor de lijst en de afspraken, Anzza? Gegevens kan je uit het oude topicje halen. Ik ga pannekoeken maken. Man heeft opeens een sugerrush.. (En ik ook eigenlijk )
Ik bedoelde het ook meer omdat ik me al aangemeld had in het kleinere topic maar door een paar dagen afwezigheid (erg moe en erg druk op het werk) had gemist dat we/jullie over wilde gaan naar een besloten topic. Nou ja, maakt ook niet uit, ik hou het hier wel even in de gaten en dan lees ik het vanzelf
Ik heb een clubje gemaakt, ik geloof dat ik toch wat dames mis, ondanks het laatst genomen lijstje. Dus als jullie iemand missen, hoor ik het graag! Zwangerschapspagina - Mei Mama's 2013, het kleinere clubje!
Dit is ook mijn eerste clubje. Ik moet ook nog even kijken hoe dat precies werkt. Ik had daar ook al geschreven dat we misschien hier over de wat algemenere dingen kunnen kletsen en daar de wat persoonlijkere zaken kunnen bespreken. Verder gaat het hier lekker, ik moet eerder gaan slapen, want ik ben nu al bekaf... En misselijk.. Hoe is het met jullie? Within, alweer wat beter geslapen?