Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Dan zou ik het ook zeker doen inderdaad..vervelend lijkt me dat!

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ anzza bij de action kan je goedkoop kappen kopen.. dan kan je de stof er af slopen en hou je het frame over. Ik heb zo'n frame wel is in een rieten mand gezet, had ik de hengels van afgesloopt en frame er in, dan op zijn kop en hoppa lampenkap van nog geen 10,- ;)
    Maar met dat lint klinkt zeker leuk, ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

@ dutchdiva.. Cup I.. jezus.. ik klaag met E al dat ik zo'n last heb van mijn schouders, jij zit daar nog ruim boven. En als de kleine er is laat ik de slinger met rompers zeker nog even zien :D

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh dat is ook een leuk idee inderdaad! Moet je ook maar net aan denken :D
    Action is inderdaad goed plan ;)

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
  5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hahaha ja! Had ik ook gezien
    Thnx voor het meedenken, lief van jullie!

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Wel mooi, maar is het ook niet helemaal..ben niet lastig hoor..helemaal niet! :D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik snap niet wat je nu zoekt hihi....wel een lampenkap?

maar dan een halve? ik snap het niet daarom ook niet gezocht :)

zo hier is iedereen de deur uit!!!
    gelukkig hihhihihi!!!
    begin overigens ook echt vocht in mijn enkels en knieeen te krijgen merk ik.....mijn voeten doen ook echt zon pijn he....huid staat ook helemaal strak!!!
    dadelijk lekker naar bed en dan morgen ff overdag rustig dagje....langzaamaan alles klaar maken want morgenavond dus echt mijn verjaardag pfff...

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Haha wel een lampenkap inderdaad, maar ben gewoon niet snel tevreden, qua kleur en vorm :p

Wel een beetje rustig aan doen inderdaad, zorgen dat je een beetje hulp hebt morgenavond!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja maar dan een hele kap of een halve??

10. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Een hele :) maar ik ga nu eerst proberen zelf te maken, hoop dat het lukt!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anzza hahahaha, ja dat kan en dat maakt ook niet uit... hebben we allemaal weer even doel gehad met googlen hahahahaha. hoop dat je gaat vinden wat je zoekt.

@sasje, lekker het bezoek eruit en relaxen... groot gelijk om morgen een rustdag in te bouwen:D

hier vanmorgen een vroege vogel. 5.41 dank u linette:D nou ja moet toch om 10 uur bij de gyn zijn dus zo een drama is het niet, kan me relaxed aankleden en douchen

12. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Zo, die was zeker lekker op tijd! Heb je vandaag controle, echo of allebei? :D Succes in ieder geval!

13. Within

Within Niet meer actief

Goeiemorgen wat hebben jullie veel gekletst terwijl ik op de bank hing gisteravond :p

Anzza veel plezier met de lamp.. Kan me voorstellen dat zoiets moeilijk te vinden kan zijn als je iets in je hoofd hebt..

Sasje groot gelijk! Nu vanavond nog even overleven toch?

Doemaar je bent nu al onderweg maar succes bij de gyn! Ik moet vandaag ook, 10.50 ben ik aan de beurt. Overgedragen vanwege het slapen dus ben benieuwd.. Heb 1 nacht heerlijk geslapen, de 2e was al iets minder en vannacht was het weer k*t.. Ondanks de medicijnen..

14. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Doemaar succes bij de gyn vandaag, je bent al bijna aan de beurt!!

Within balen dat je weer zo slecht hebt geslapen!! Maar wel veel plezier vandaag, heb je controle of ook een echo??

Sasje ook jij veel plezier vanavond met het vieren van je verjaardag!! En inderdaad hulp inschakelen zodat je niet als enige in de weer bent met drankjes en hapjes!!

@Striae heb er ook last van! Vooral op mijn bovenbenen maar dit heb ik al vanaf de pubertijd, heb toen een groeispurt gehad waarop mijn huis niet bedacht was!!
    Ook de zijkant van mijn buik zit een aardige strepenpatroon. Heb tijdens mijn eerste zwangerschap gesmeerd als een idioot, maar aan het eind van de zwangerschapo kwamen ze toch!! Ondanks het smeren. Tijdens 2de zwangerschap niet zo heel veel meer gesmeerd, had ze toch al!! Toen zijn ze er niet extra bijgekomen! En nu zal mijn buik nog wel meer uitrekken dus ben benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien!! Maar ik denk wel dat het met de genen te maken heeft iedere vrouw in mijn familie heeft er last van, ondanks smeren!

@Cupmaat ben begonnen met een flinke C en voor deze zwangerschap had ik E wat ik nu heb geen idee maar ze groeien nog steeds! Weet alleen wel dat ik mijn oude bh's van nog geen halfjaar oud niet meer aankan, ze puilen uit!!

15. Within

Within Niet meer actief

Voor zover ik weet alleen controle, heb geen idee wat ik moet verwachten.

Ik weet hoe je je voelt kwa cupmaat :p had net m'n hele lingerie la vervangen met mooie en handige setjes, beginnen die krengen weer te groeien xD

16. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Within hahahahhahahhaha We blijven de lingerieshop wel spekken!!! Hoezo crisis????

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Aah vandaar de meegroeibeha ;)
    Die ik zelf trwns echt vreselijk vind, draag al een poosje voedingsbeha's..heerlijk!

18. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Die voedingsbeha's heb ik ook al een tijdje!! Dat is het enige wat nog lekker zit!!

19. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Inderdaad, zacht, soepel, en de ruimte :D

Deel Deze Pagina