River, hele mooie buik! Sasje, misschien ook gewoon even wat rustiger aan doen? Verder veel water drinken, zodat je het vocht weer kwijt raakt en toch weer de benen omhoog.
River wat een mooie buik en die tokkie outfit valt best mee!! Sasje inderdaad benen lekker hoog leggen en rustig aan doen!!
Mooie buik riverr! Sasje zelfde advies van mij; veel drinken, benen omhoog! Er bestaat vocht afdrijvende thee, weet alleen niet of je de tijdens zwangerschap ook mag
zo enige wat ik nog moet is dweilen en heb alles op mijn gemak en tussen pauzes gedaan...zodat ik tussendoor ff beentjes om hoog kon doen! 3e wasmachine draait ook al had beetje opgespaard van 1 week oeps volgende week ga ik beginnen aan de babywas!
Niet aanvallend bedoeld maar ik vind ook dat je veel doet sasje al snap ik wel dat na een verjaardag je hok verrot is haha ik zou dan ook graag schoonmaken. Ik heb gister bed afgehaald en 2 wasjes gedraaid en opgehangen en dat is voor mij ook de grens want de rest van de dag zat ik weer met harde buiken en kramp. Ik vind het moeilijk om mij daar bij neer te leggen maar blijkbaar zijn er gewoon dagen dat zelfs dat niet meer lekker gaat. Jij hebt er zelfs 2 in je buik! Mijn buik staat met 1 soms al zo strak dat t lijkt alsof t niet meer past, met 2 lijkt mij dat nog erger. Misschien op de dagen dat het niet lekker gaat gewoon de boel de boel laten of maar 1 ding doen. Ik vind dat zelf heel lastig want ik wil ook altijd alles netjes hebben maar niet ten koste van mijn lijf. Ik ben echt geschrokken van gister.. Maar gelukkig heb ik wel een hele lieve vent die om 19u thuis komt uit werk en dan alles zo overneemt wat ik heb laten liggen. Voel ik mij soms super lullig om maar hij klaagt geen minuut. Vandaag geen kramp of harde buiken gehad dus ik ben ook weer in etappes aan het opruimen. Kwartiertje opruimen, zeker een half uur zitten en weer een kwartier opruimen. Ik heb de babywas al gedaan. Alles ligt heerlijk schoon in de kast. Alleen het bedden goed en de hoes van het aankleedkussen doe ik vlak voor het end nog eens want ik vind het zo leuk om het nu opgemaakt te laten.
ow je komt ook niet aanvallend over hoor river!! ik vind het nog wel mee vallen wat ik doe op een dag hihi!! ik ben al vanaf half 10 bezig met opruimen en ben nu pas klaar dus heb alles op mijn gemak gedaan! hoefde alleen maar de stofzuigen/dweilen en wc te poetsen....dus valt reuze mee dacht ik zo ook geen last van harde buiken nu hoor...want dan houdt het ook gewoon op....dan moet ik idd gaan niksen wanneer ik dat heb....dus op de dagen dat ik ''goed'' voel zoals nu zal ik toch kleine beetjes moeten opruimen. en nu ben ik ook klaar voor vandaag..en hoef ik verder helemaal niks meer.....en blijf ik met mijn beetje hoog in de lucht zitten
Oke gelukkig haha ik kan mij zo voorstellen dat als je er 2 in je buik draagt het soms zo zwaar aan moet voelen. Ik wil absoluut niet klagen maar mijn buik kan af en toe zo strak voelen. En dan die bewegingen haha jij hebt dat x2! Kan je de bewegingen uit elkaar houden? Ik heb vandaag ook weinig gedaan, even naar de kapper en net even de keuken gedaan en de was opgevouwen en zo alleen nog even stofzuigen en dweilen. Mijn pa is nog wat klusjes aan t doen dus als hij weg is ga ik dat ook nog even doen en dan is t weer klaar hier
@sasje, vanaf 4 uur op en kwart over 4 koffie hahaha dus nee klote geslapen.... @riverr mooie buik @rest sorry kost me op dit moment te veel moeite
Hoi allemaal, @Doemaar: Wat schrik ik van je verhaal! Weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil je wel even een knuffel geven! Je word nu vast heen en weer geslingerd door alle emoties @Sasje: Vervelend dat vocht vast houden. Hoe was je verjaardag verder? Goed verwend? @River: Mooie buik!! Herkenbaar over dat je je zorgen maakt over de harde buiken. Hier hetzelfde, zal ik zo typen. Fijn dat je vriend veel helpt en niet klaagt. Hier ook zo'n vriend gelukkig Al is hij veel weg @Within: Hoe gaat het nu met je? En met jullie samen? *knuffel* @Kraampakket: Ik heb hem vorige week ook binnen gekregen. Heb smakelijk zitten lachen om die kraamverbanden enzo.. Moet maar even boxershorts gaan aanschaffen want in een string is dat niet zo sexy @Cupmaat: Hier even geen idee wat mn cup nu is. Moet nodig bh's hebben maar omdat ik mn maat niet weet kan ik niet via internet bestellen. Toch maar een keer op laten meten M'n moeder en een vriendin hebben gister het hele huis gedaan. Bed boven en beneden verschoond, boven en beneden stofzuigen en dweilen, alles afgesopt en de wc en badkamer gedaan. Vind het verschrikkelijk dat ik het zelf niet kan maar ben echt zo blij dat ze het gedaan hebben. M'n vriend komt morgen thuis na 10 dagen en dan komt ie fijn thuis is een schoon huis Ik heb de hele week steeds harde buiken. Hoef maar een stukje te lopen of iets op te tillen en dan had ik er weer een. En voelde donderdag en vrijdag de baby amper. Af en toe heel iets op de achtergrond. Op advies van een vriendin en m'n schoonzusje toch even verloskundige gebeld. Durfde namelijk niet te bellen, voelde als 112 bellen voor een dwarse scheet hihi Maar goed, toch gebeld en moest even in het ziekenhuis aan de ctg. Gelukkig doet de baby het goed. Begin zelf alleen een beetje op te raken door constant de bekkenpijn en al weken bijna geen slaap. Vanmiddag komt de buurvrouw op de koffie en vanavond een vriendin en dan morgen eindelijk dus m'n vriend weer thuis Fijn weekend allemaal!
Wat balen dat je zo snel harde buiken hebt n1986! Lijkt me geen pretje.. Doe rustig aan! Hoe het hier nu gaat... afgelopen dagen ging het goed maar vandaag kwam bij mij eindelijk alles eruit. We zitten dus al de hele dag te smsen, want hij is gewoon aan het werk. Zal zijn tijd nodig hebben natuurlijk. Ik kijk heel erg uit naar volgende week, even lekker weg met z'n 2en. Doemaar; Dikke knuffel vanaf hier!!!!
N1986, Bah zeg, jou zwangerschap klinkt zo niet leuk! Ontzettend zwaar op deze manier..Ook een dikke knuffel voor jou en lekker genieten van je vriend morgen! Riverr, goed dat je rustig aan doet nu! Herken de verhalen nu ook..gisteren ook behoorlijke pijn onder in mijn buik en in de avond steeds harde buiken. Gelukkig gaat het nu wel weer aardig Moet zeggen dat ik blij ben dat we niet zo'n groot huis hebben en nog aardig te onderhouden is zo
vervelend n1986 dat je ook nog eens harde buiken krijgt fijn dat je man weer thuis komt en lekker dat je huis gepoetst is geworden zeg!! veel plezier vandaag!! @within ook niet gek dat het bij jou ook eruit komt...lekker ff saampjes eruit....waar gaan jullie naar toe?
Ja, we waren tegelijk met posten anzza We gaan naar een verrassingshotel op de veluwe.. oftewel we weten donderdag pas waar we vrijdag heen gaan! En dan.. telefoons uit, lekker wandelen, eten en tot rust komen.
Ja dat zeker.. Het hotel heeft niet eens wifi! Dat is 1 van de weinige dingen die ik weet.. Eerst maandag maar weer eens naar de dokter.. Schimmelinfectie. Kan er ook nog wel bij
Lijkt me dat heerlijk zeg, even zonder internet...en lekker samen natuurlijk! Ben vandaag bezig geweest met een schilderij voor de babykamer. Voorbeeld van internet, aardig goed gelukt! Morgen nog een paar dingetjes en dan kan ie hangen! Zal dan ook ff een foto plaatsen
je bent goed aan de knutsel anzza!!! balen within van schimmel infectie!! yeah eindelijk de raamsticker op de mail ontvangen en hij is leuk geworden
Klinkt leuk sasje! Ik wil ook een raamsticker heb ik besloten. Mijn man maakt het niet uit, ik mocht kiezen zolang het maar geen ooievaar door de ruit heen werd. Anzza ben benieuwd naar het resultaat! Schimmelinfectie; gisteren al het welbekende eitje en de crème gehad. Wat een troep xD maar het is voor een goed doel, als ik maar van die branderigheid af ben!