Vergeleken met vorige week, goed ^^ zit een stuk beter in m'n vel en heb wat meer rust nu de spanningen weg zijn gevallen. Alleen mijn buik is erg gespannen en pijnlijk vandaag.. Rustig aan doen maar. Nu was hij ook erg druk vannacht, dat zal er ook mee te maken hebben, beetje beurs nu
Gelukkig maar Fijn dat je je beter voelt! Gek gevoel is dat he, zo'n strakke gevoelige buik..inderdaad lekker rustig aan doen!
Ja heel raar gevoel.. Heb het idee dat m'n hele buik nu blauw is Man heeft de kleine net ook gevoeld.. Niet zo raar ook hij is de hele dag al druk
Maakt niet uit toch? Volgens mij is dat sowieso verschillend per vrouw. Ik lijk ook lager te dragen, maar dat was direct al zo
weet ik niet of dat wat uitmaakt....had hem eerst hoger in ieder grval...volgens mij heeft dat te maken met indalen van kindje...normaal zie je bij vrouwen die bijna gaan bevallen ookde buik lager gaat hangen toch?
Dat kan best wel eens inderdaad. Indaling kan geloof ik ook al best vroeg toch? Haha geen idee hoor. Misschien toch wat eerder omdat je er twee hebt?
Hier staat wat over indaling. Dat het al best vroeg kan gebeuren. En anders misschien even de gyn vragen? Indalen baby Hoe gaat dat eigenlijk bij een tweeling? Ben ik wel benieuwd naar
Voor zover ik weet daalt er 1 in bij een tweeling, en ligt de ander "klaar" om direct door te schuiven.. Mijn buik hangt trouwens ook al wat lager, zal ook deel zwaartekracht zijn? Meiden veel plezier/succes vandaag! Wat gaan jullie doen? Ik vertrek zo richting een sollicitatie training die ik van het UWV opgelegd heb gekregen. 3x een woensdag ochtend, vandaag de eerste.
Mijn buik zit nog steeds op z'n normale plek. Misschien zit hij lager omdat je kindjes een andere houding aan hebben genomen? Ik kan soms echt een 'scheve' buik naar rechts hebben, dan ligt hij voornamelijk rechts, misschien kan dat ook naar beneden toe? Haha weet t niet.. Hier voelt mijn buik ook strak, hij groeit volgens mij echt als een malle. Het voelt soms alsof het allemaal niet meer past. Meestal is dat na een dag of wat over maar de laatste tijd komt het veel sneller terug. Mannetje is heerlijk druk en ik merk ook dat dat vaak op vaste tijden is. En de bewegingen zijn zo krachtig dat als wij s avonds tegen elkaar aan zitten mijn vriend vaak genoeg een schop krijgt, hoeft niet eens moeite te doen haha. Poezen krijgen ook regelmatig een schop Gisteravond naar een informatie avond geweest in het ziekenhuis en ik vond het best interessant. @ within succes straks
Within, succes vandaag! Klinkt niet erg leuk Riverr, dat strakke herken ik ook inderdaad! Nu ook al een paar dagen. Anderen zeggen ook dat ie als een gek groeit. Vind het wel grappig ook om haar aan 1 kant te voelen, de andere kant voelt dan ook 'leeg' Ben wel blij dat ik totaal geen last heb van pijnlijke schoppen, ze schopt en beweegt veel en hard, maar heb gelukkig m'n lengte echt mee
Wat voor info bijeenkomst was het trwns? Algemeen over de bevalling in het ziekenhuis? Ben zelf best blij dat ik gekozen heb voor de zwangerschapscursus, qua informatie over weeën ed. Daarnaast is het ook nog eens gezellig
Sasje kan inderdaad indalen zijn!! Maar bij elke zwangerschap kan je buik anders hangen of staan. Bij Stephan had ik gelijk een hangbuik, bij Emma minder en nu naar mijn idee helemaal geen hangbuik. Het groeit nu meer naar voren. Morgen mag ik weer kijken naar mijn twee ukjes!! Ben benieuwd hoe ze het nu weer doen!!
Ik voel dat lege aan 1 kant ook haha grappig! En bij mijn zijn de schopjes ook niet pijnlijk, hij ligt soms gewoon niet lekker, kan het niet uitleggen maar dan voelt t niet lekker. Maar als ik hem even een setje geef dan is het weer goed Ja was over bevallen in het algemeen, de soorten weeën, nou zeg maar alles wat er bij bevallen aan bod komt. En uiteraard het bevallen in het ziekenhuis, hoe dat gaat, hoe kunstverlossingen gaan, een keizersnede, de pijnmediaties en hoe de kamers er uit zien en wat wel en niet mag. En hoe de dagen na de bevalling er zo'n beetje uit zien. En anzza gelukkig bevalt bij jou de cursus ik ben nog steeds blij dat ik hem afgezegd heb
Goedemorgen! Hoe is het met iedereen ? Heb eindelijk internet dus er valt een hoop terug te lezen! Ja ik ken het gevoel van "niet lekker liggen" vaak helpt idd een zetje geven wel Oh ze is hier nogal van het billen werk die steekt ze dagelijks wel een paar keer uit in de buurt van mijn navel. Heel grappig om te voelen. Oh en ik schrijf haar denk ik alvast in bij een worstel sportclub. Mijn buik lijkt af en toe net een drilpudding die even flink heen en weer word geschud
Hahaha grappig Riverr, ook dat precies hetzelfde, even drukken en ze gaat even anders liggen. Soms ook een pijnlijk gevoel onder in de buik, en als mijn vriend aan de andere kant, boven in, zijn hand legt, gaat ze ook anders liggen Polka, helemaal op jullie plek in jullie huisje?
Jeetje, schrikken weer zeg Sasje! Het gaat allemaal echt niet lekker bij jou Hoop dat ze nog lekker blijven zitten! Sterkte!