Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik las het al op Facebook sasje! Hoe gaat het nu?

Kereltje hier ga ik alvast opgeven voor drumles. Hij houd er een aardig ritme al in :p

Training was vermoeiend (wat een pokke stoelen) maar erg leerzaam en heb nu al wat opgestoken. Volgende week gaat voor mij niet door vanwege afspraak met de pop poli maar die haal ik nog wel in ^^

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ben weer thuis.

ctg was prima en urine ook.
    nog getoucheerd en ook dit was goed, dus geen reden om daar te moeten blijven!

3. Within

Within Niet meer actief

Gelukkig maar!! En nu rustig aan doen zeker?

Hier opeens 2 uur kwijt :p even op bed gaan liggen en weg was ik.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee hebben ze verder niks van gezegd...harde buiken kan ik toch niks aan doen want die krijg ik al in bed met draaien..dus tja...

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik zou wel wat rustiger aan doen denk ik :) toch wel fijn als ze nog een paar weekjes blijven zitten! Harde buiken in bed zijn echt heel vervelend..zo onlogisch lijkt het ook!
    Rustig aan meid!

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik zit net facebook bij te lezen en gelijk deze pagina te openen en ik las van je ctg sasje.. gelukkig is alles prima en hoef je niet te blijven. Wel schrikken!

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Sasje das schrikken zeg!! Gelukkig ben je nu weer thuis!!

Within dat is pas lekker slapen!!

Hier ga ik zo meteen weer naar het ziekenhuis groei echo en afspraak gyn en als het goed is krijg ik dan ook de uitslag van de glucosetest!! Ben benieuwd!!

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Claudia, succes en veel plezier!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    claudia s6.

alleen heb ik helaas nachtje door gebracht in het zh ipv thuis. nu aan het wachten op de gyn of ik naar huis mag..

10. Within

Within Niet meer actief

He balen sasje :( Gaat alles nu wel wat beter of nog steeds niet? Las op FB dat je nog steeds krampen had..

Claudia succes vandaag!!

Hier weer lekker aan het vrijwilligen en vanavond naar de 9 maanden beurs met mijn schoonmoeder. En morgen ben ik gesloopt :p Maar dat zien we dan wel ^^

11. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Balen sasje, hopelijk duurt het wachten op de gyn niet lang meer.

Within: Succses op de 9 maanden beurs met alle hysterische vrouwen met kinderwagens :p die zijn echt het ergst. Al snap ik niet waarom je kleine babys meeneemt naar zo'n drukke beurs.
    Ik was trouwens eergister naar de huishoudbeurs. Had de rolstoel meegenomen. En sommige stappen echt werkelijkwaar over de rolstoel heen om een gratis item te kunnen krijgen... Maar verder was het wel lachen hoor :p.

12. Within

Within Niet meer actief

HHB sla ik maar over dit jaar denk ik :p Vorig jaar ook inderdaad geweest, sommige mensen zijn zo asociaal dat het gewoon niet leuk meer is. Ben benieuwd hoe het vanavond zal zijn. Neem in ieder geval geen trolley ofzo mee, vorig jaar had ik die bij me en werd er helemaal gek van. Net zo gek als mensen die met zo'n zelfde ding over je tenen heen blijven rijden. Tip; Draag veiligheidsschoenen met stalen neuzen! :p

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Sasje, hoe gaat het ondertussen met je?

Within, veel plezier vanavond!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ff snel want ga naar bed ben thuis maar werkelijk helemaal gesloopt!

15. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Sasje jemig zeg, dat is toch best wat een nachtje in het zkh. Hopelijk alles rustig in je buik...

Claudia hoe was het in het zkh???

Within hoe is/ was de 9 maanden beurs?

Polka hoempa's hh beurs? Wat is daar te doen? Bij de 9 maanden beurs kan ik me wel wat voorstellen, maar de hh beurs....

Vandaag gehoord dat mijn contract in sept gewoon verlengd wordt! Jeuj, werk daar pas vanaf sept en was op mijn eerste werkdag dus net zwanger, wist ik die vrijdag ervoor, dus totaal niet handig, maar ik mag gewoon blijven!! Zoooooo blij. dat doet een mens goed. Heb de laatste tijd wel vaak zeurende menstruatiepijn, klinkt dat bekend? Ben mss toch iets te druk...

Gelukkig krijg ik zo een ijsje haha, manlief is op pad, lief.

16. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Hoempa's is hoe was....

17. Within

Within Niet meer actief

Beurs was leuk! Ben nu helemaal gesloopt!

18. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik herken menstruatiegevoel! Ik had t vorige week best wel heftig. Echt kramp maar het was een constant gevoel dus er was volgens de vk niks aan de hand.. Had toch maar even gebeld omdat ik niet zo goed wist waar t vandaan kwam.

@ within nog leuke dingen gescoord?

Vanavond lekker bij m'n ouders gegeten en die zouden heel graag willen weten wanneer m'n weeën zo ongeveer beginnen of als ik naar t ziekenhuis mag straks als t zo ver is.. Ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk. Ik zei tegen ze; wat als ik nou om 23u bel dan zitten jullie vervolgens de hele nacht op! Daar heb je toch niks aan. Maar dat vinden ze niet erg. Nou ik ga er binnenkort maar s over nadenken ;)

19. Within

Within Niet meer actief

Moguh! Half 6 alweer klaarwakker >.< Blegh!

Mijn moeder wil ook gebeld worden zodra het echt begint, die moet vanuit rotterdam komen en wil dus direct de auto inspringen, maakt haar niet uit hoe laat het is..

Gescoord: best veel nog eigenlijk! Een Nijntje knuffel en speelkoord voor de maxi cosi van schoonmoeder gehad, zelf Pampers, beurstas, Zwitsal pakket en op de HHB kaas, arla drink en pindarotsjes.
    Voor de rest veel magazines, een gratis rammelaar en een berg flyers om door te worstelen :p

20. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Goedemorgen ;) ik neem aan dat je ook al een ongewilde vroege vogel bent? Hier sinds kwart voor 7 op. Vriend doet namelijk het licht aan en gaat zelf verder in de badkamer....;) Door het licht of het opstaan om het uit te doen ben ik gelijk klaarwakker.

Was het trouwens erg druk de 9maandenbeurs? In de avond lijkt me dat weer anders.
    Oh en die arla drink yoghurt is lekker he! Ben daar 2 keer langs gegaan om te "proberen" haha.

Ik bel alleen mijn moeder als het begint. Omdat wij zelf geen auto/rijbewijs hebben. En ik geen zin heb om met weeën in de bus/taxi te zitten.
    En zo lekt het dan ook hopelijk niet uit op Facebook. Dan zou ik echt pissig worden. Ik wil ook absoluut geen felicitaties op fb als wij het er nog niet op hebben gezet van de geboorte. Dus dat word vriendelijk vragen als we de fam. bellen dat ze niks op fb willen zetten. Een aantal mensen van mijn schoonfamilie zetten werkelijk elke scheet op Facebook. En zo was het dus ook "verpest" bij mijn schoonzus.

Mea: de hhb is samen met de 9maandenbeurs. Je hebt ook maar een kaartje voor een van de twee nodig. Je hebt er een proeverij, slijterij, je krijgt er gratis monsters, een kleding hal, knutselhal, een hal met tell sell achtige producten etc etc. En op alles zit dan wel korting.

Deel Deze Pagina