Mea, gefeliciteerd met je contract verlenging! Within, goed geslaagd dus! Leuk hoor Ik denk dat ik het mn moeder wel even laat weten als het serieus begint te worden. Onze hond gaat ook naar haar, of naar mn zusje, dus dat is ook wel handig Verder houden we het lekker voor ons, geen drukte om ons heen!
he all, meld me ook weer even.... ben nogal in de weer, en geloof dat iedereen het hier ook al op fb heeft gelezen.... maar we gaan een roerige tijd tegemoet de komende weken, maanden.... @within, leuk dat de beurs geslaagd was, @mea gefeliciteerd met je contract verlenging.
Heej doemaar, inderdaad gelezen op fb. Maar reageer daar verder niet veel, heb niet zoveel met die meiden. Wordt een pittige tijd voor jullie inderdaad, heel veel succes en sterkte in ieder geval..
Ja mijn ouders hebben mij wel op het hart gedrukt dat ze het aan niemand vertellen als ik begonnen ben. En ik weet ook zeker dat ze dat niet doen. We gaan ze dus niet bellen als de weeën begonnen zijn maar als we naar t ziekenhuis rijden. En ze mogen dan pas richting ziekenhuis komen als hij er echt is Het is eigenlijk ook wel lief dat ze het willen weten maar ik had eerst zoiets van ah joh, dan zit je de hele tijd te wachten. Maar als zij dat niet erg vinden dan ik ook niet, ik ben daar op dat moment toch niet mee bezig.. @ doemaar ik had het inderdaad gelezen en gereageerd.. Heel heftig! Ik reageer daar net als anzza verder ook weinig omdat ik compleet het overzicht kwijt ben wie wie is, zijn volgens mij ook meiden uit het 1 tm 15 mei topic toch? Daar heb ik nooit meegekletst dus ik weet niet zo goed wie wie is en welk 'verhaal' bij welk persoon hoort.
goedemorgen meiden, @mea wat super dat je contract verlengd is geworden!! @ polka schop onder die kont van je vriend....!!!! @within fijn dat je zo geslaagd bent!!! ik zou ook wel graag willen gaan maar lijkt me niet verstandig voor mij @river lief van je ouders dat ze het vragen....hier ook nog niet overnagedacht!! ik ga er vanuit dat het hier een geplande ks zal gaan worden dus dan zou ik den ik de datum wel tegen ouders/zus/broer zeggen maar mocht het eerder beginnen dan weet ik het niet....denk dat je in een snel trein belandt en ook helemaal geen zin/behoefte hebt om te bellen of het moet natuurlijk paar uurtjes gaan duren @hier gisteren geslapen van kwart voor 8 tot vanmorgen half 9. was werkelijk echt helemaal op!! en maar 2 keer opgehoeven vannacht om te plassen dus heerlijk kunnen slapen vandaag ga ik toch maar eens beginnen om de babywas te strijken die ik afgelopen maandag heb gewassen en nieuwe spullen weer aan te zetten zodat ik toch langzamerhand alles klaar ga maken....want vertrouw het niet helemaal hiero @doemaar ik heb het gelezen gisteren, heb ook niet gereageerd op fb....zal een heel heftig/zwaar trajact worden maar jullie hebben groot gelijk!!!!
Riverr, volgens mij is het voor ouders al fijn dat ze weten wanneer hun dochter het zwaar gaat krijgen Tenminste, kan het me goed voorstellen, voor hun is het natuurlijk ook super spannend! Blijft het bij jou nu wel een beetje rustig in je buik trwns, qua krampen harde buiken? Ik merk nu echt dat ik sneller harde buiken krijg, maar weer een stapje terug op zo'n moment Sasje, kan me voorstellen dat je alles klaar wil hebben nu, jeetje, spannend zo zeg! Heb je wel een beetje hulp met het klaarmaken van alles? Je te druk maken nu lijkt me ook niet echt goed
Ja geen krampen meer gehad gelukkig maar wel snel een harde buik. Gister klein stukje lopen en dan heb ik het gelijk en gaat pas weg als ik ga zitten. Maar ze zijn gelukkig pijnloos! En als ik ze heb dan weet ik inderdaad dat ik iets rustiger aan moet doen. En wat jij zegt is waar hoor, ik zou het ook fijn vinden als het mijn dochter zou zijn maar omdat ik er nog niet over na had gedacht had ik zoiets van stel het gebeurd allemaal s nachts dan is t toch prettiger als jullie gewoon lekker kunnen slapen en het pas horen als hij er echt is maar dat vonden zij niet haha nouja prima, ik vind het niet erg! Vannacht trouwens gedroomd dat ik aan t bevallen was, zo bizar! En net na anderhalve week bellen eindelijk de vrouw van t echo bureau te pakken gekregen. 7 maart de groeiecho en dat zal dan wel de laatste keer zijn dat ik hem op beeld te zien krijg! @ sasje succes met het wassen en vooral het strijken
7 maart, dat duurt nog even dus! Ik krijg rond de 36 weken nog een een liggingsecho, zal jij toch ook wel krijgen?
Riverr lijkt me zenuwslopend voor je ouders idd, dat wachten, maar als zij het niet erg vinden en jij ook niet dan prima idd! Mijn moeder vangt evt de kids op indien nodig, maar zij weet t eigenlijk liever niet, vindt t vreselijk als ze eraan denkt dat ik pijn lijdt. Ook wel,lief haha. Benieuwd of het nodig is, vorige drie was allemaal s avonds laat, s nachts of s ochtends. Alleen bij dochter moest ze dus uiteindelijk de jongens opvangen omdat wij met de ambulance weg moesten. En jij dus ook die menstruatiepijn, ik ook dus, laatste dagen wel,elke dag. Moet eigenlijk ook echt rustig doen maar dat gaat niet echt helaas.... Anzza jij ook nog een liggingsecho, ik ook rond 35 weken, weet je hoe beetje ligt nu? Ik voel deze echt zo anders dan de andere drie...deze ligt echt diep naar binnen, lijkt ook rustiger... Sasje kan me voorstellen dat je eea af wilt werken nu, de kans lijkt wel aanwezig dat je mupkes eerder komen toch. Spannend zeg. Wel fijn dat je zo goed geslapen hebt!! rustig aan doen hoor! Doe maar, ik heb geen Facebook dus weet niet wat er aan de hand is, maar wil je wel sterkte wensen! gaat het met de baby wel goed? Polka hield je de beurs goed vol? Klinkt wel gezellig. Nog wat gescoord? Hier een beetje moe, oudste is naar n feestje en de middelste en jongste voetballen met een knuffel
Mea wat goed dat je contractverlenging hebt gekregen!!! Within fijn dat je geslaagd bent op de hhb Doemaar geen idee wat er allemaal aan de hand is maar sterkte!! Gisteren echo en afspraak gyn gehad. Beide kindjes liggen met hoofdje naar beneden, helemaal goed!! Verklaard wel het beurse gevoel bij mijn rechterribben, daar zitten ze namelijk met z'n tweeen tegen aan te trappelen!! Groei kindjes een ietsiepietsie onder het gemiddelde van een eenling, dit is bijzonder goed voor een tweeling. De vrouw die de echo had gemaakt zei al als het zo doorgaat dan gaan we lachend het ziekenhuis uit! Toen heb ik maar de opmerking gemaakt dat er eerst nog een bevalling voor kwam!! De glucosetest was prima in orde. Nuchter 5.1 en daarna 5.3. De waardes moeten tussen de 5 en 7 liggen.
@mea, zal het verhaal voor jou hier neerzetten.. maar kort door de bocht zijn we er vrijdag achter gekomen dat het ziekenhuis nalatig is geweest wat betreft ons zoontje..... ze hebben alle symptomen die ik al 4 weken van te voren gehad genegeerd op de grote hoop gegooid en niet naar omgekeken. vetvolgens hebben ze ook niets met hun eigen constatering gedaan dat hij wat kleiner was, mijn placenta wat kleiner was, wat kan betekenen dat ik een groei stoornis in mn placenta zou kunnen zijn, en ook bleek te zijn vertelde ze me tussen neus en lippen door... als ze met 35 weken iets verder in mijn dossier hadden gekeken was hij er nu geweest.... kortom deze kleine meid nu gaat ongeveer met 34 weken komen uit voorzorg. maar dit gaat voor het zh wel gevolgen hebben.... en er gaat een officiele klacht komen bij de onafhankelijke klachtencommissie, met hoorzitting want ik (wij) willen onze onze erkenning hebben, dat hebben wij na alle shit wel verdiend, en naar arnaud toe is dit het laatste wat wij kunnen doen
Doe maar, jemig ik ben er stil van. Wat verschrikkelijk..... En dat wisten jullie eerder dus niet? Nou ja zeg... Ik kan me voorstellen dat je er werk van gaat maken. Wat ontzettend droevig. Ik hoop dat je dit ooit kunt verwerken, lijkt me vreselijk moeilijk.... pfff en dan dit beebje eerder halen dus, wat heftig allemaal, groeit ze tot nog toe wel goed? Wat een angstige tijd zo. Heel veel sterkte!! Jee..... Claudia dat klinkt goed met jouw kleintjes! Wat fijn. Dus geen dieet ook voor jou gelukkig. Zie je op tegen de bevalling in tweevoud?
@ anzza ja klopt die krijgen we ook nog! Nog 2x gluren dus Heb hier het idee dat hij al sinds de 3D echo hetzelfde ligt, ik heb nog steeds de beurse plek rechts bij m'n ribben en voel daar ook duidelijk een flinke bobbel. En zijn bewegingen zijn flink hard maar ook altijd op dezelfde plekken. Maar ze mogen draaien tot 36 weken toch? @ mea rustig aan doen met 3 kindjes is geen optie toch volgens mijn vk is het niet erg zo lang het een continue gevoel is. En dat was bij mij zo, bij jou ook? @ Claudia wat goed dat jouw kleintjes het zo bijzonder goed doen! Hoe enorm is je buik inmiddels? Ik krijg hier inmiddels 'zin' in de bevalling... Is dat vreemd haha? Na die info avond met al die foto's dacht ik even oh help maar dat was de volgende dag weer weg. Ik kan niet vertellen hoe graag ik hem in het echt wil zien, wil weten hoe hij in het echt is, etc. En eigenlijk wordt dat elke dag erger, is dat iets wat de natuur heeft ingebouwd?
@mea, ja deze kleine meid doet het goed.. vooralsnog wijst niets er op dat er met deze placenta iets mis is... na de 32 weken kan dat evt uitkomen als ze minder gaat groeien enzo.. vooralsnog zit ze boven het gemiddelde.. niet veel, maar wel wat.. ze krijgt dus meer dan genoeg binnen. dit halen is dan ook alleen maar vooralsnog uit voorzorg... en nee wij wisten dit niet.. ze hebben alle onderzoeken met ons besproken en gezegd dat er geen reden is gevonden..... dus WTF kun je hier 1.5 jaar overheen lezen dat gaat er bij mij niet in.. plus ze hebben toen wij arnaud net begraven hadden ons de rekening van klinische genetica thuis gestuurd, terwijl dat naar mijn verzekering moest, EN ze hebben een 2de chromosomen onderzoek uitgevoerd die wij niet wilde... want dan krijg je je eigen afwijkingen ook te horen wat jouw risico's zijn en waar je kans op hebt.. hoef ik niet te weten.... daar kreeg ik nog eens later telefoon over..... kortom ze hebben behoorlijk wat missers gemaakt betreffende Arnaudje... @river hier ook zin in bevallen... van mij mag het, maar hoe langer hoe beter!!!
Mea: de beurs was goed vol te houden. Had gelukkig de rolstoel meegenomen. Je hebt ook genoeg plekjes waar je even kunt zitten. Niet heel veel bijzonders gekocht. Was meer voor de lol. Oh ik heb wat foto's van de babykamer. Het is nog niet af maar het begin is er. Ik laat ze even via een link zien omdat ik via de ipad internet. http://i.imgur.com/Oe4rEKJ.jpg De kast http://i.imgur.com/ABiRdq2.jpg Commode. Komen nog andere kastknopjes op. http://i.imgur.com/Z7FWFH7.jpg Bed&bad. Het huisje op de muur moet nog opnieuw behangen worden. http://i.imgur.com/uAQd1ht.jpg Waar de kinderwagen staat komt deze stoel. http://i.imgur.com/BmD2SYR.jpg
Claudia, super dat het goed gaat met allebei! En natuurlijk fijn dat je glucose goed was Riverr, wat grappig dat ie al zo lang hetzelfde lijkt te liggen. Ik geloof dat ons meisje nog steeds lekker draait. 3d echo in stuit, tijdens de groeiecho lag ze wel met haar hoofdje naar beneden. Plaats van getrappel verschilt wel heel vaak Oh, en zin in bevalling, ook dat herken ik! Ben ook zo nieuwsgierig..kan eigenlijk niet meer wachten Polka, hele leuke kamer! Lekker rustig ook