Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

wat een rust hier :)

vandaag nog plannen???

hier vanavond lekker uiteten en bios met beste vriendinnnetje!
    en overdag wat verder aan klooien op de babykamer en babywasjes!

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Heej goedemorgen!

Vriend gaat eindelijk de box neerzetten, nog heel vroeg, maar vind het zo leuk :D En hopelijk dit weekend ook een begin maken met de babywasjes!

Veel plezier vandaag!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier staat ook de box al paar weekjes beneden hoor...want die doos was super zwaar om naar boven te dragen en anders had de doos benenden moeten blijven staan...nou ja dan zet ook maar op ook ;)

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Doemaar wat een verschrikking en wat een missers!!!

Polka wat een leuke kamer!!

Sasje een hele fijne avond gewenst!!

@box is hier al bijna 4 jaar niet uit de kamer geweest en zal nog wel een tijdje blijven staan!! Maar wat zal ik blij zijn als dat ding uit de kamer kon verdwijnen! hahahhahahha!!

@buik, ja al behoorlijk groot maar volgens sommige is het nog een bescheiden buikje omdat er 2 inzitten....... Zal maandag wel een foto plaatsen, heb er nu geen tijd voor. Fijne dag allemaal!!!

5. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Doe maar, mijn hemel wat een geklooi zeg, ik zou woest zijn! Brrrrr, veel sterkte want jemig wat heftig zo... Gelukkig groeit meisje wel goed!

Polka wat een mooi kamertje! Heel sfeervol. Leuk zeg!

River, het is niet echt een continu gevoel, maar het voelt ook echt niet als weeën ofzo, denk echt dat ik te druk ben. Idd met 3 kids is rustig doen er gewoon niet bij haha. hihi zin inde bevalling, hm nog niet echt....

Claudia oh al 4 jaar de box in de kamer, heb er zon hekel aan hè, staat zo in de weg. Maar goed, hier is ie er ook alweer, vriendin had m geleend net teruggekregen en boven geen ruimte om op te bergen dus staat ie maar vast.

Anzza lekker aan het rommelen met babykleertjes, wat schattig hè.

Sasje, buik weer rustig? Naar welke film ga je? En uit eten is altijd gezellig! Veel,plezier!

Hier verder rustig, kast voor baby uitgezocht, morgen ml aan de schilder en dan kan ik ook eens beginnen met uitzoeken en inrichten vd babykamer, moet onderhand eens wat gaan doen hè haha.

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hier staat de box nog niet, ik probeer t nog even uit te stellen. Ik wil m eind volgende maand naar beneden halen. Dan hebben de kids van mijn vriend nog even wat extra ruimte om te spelen.

Hier is mijn vader lekker bezig geweest en heeft nog lekker wat geklust. Nu alleen nog 2 drempeltjes plaatsen en een stuk zeil voor t toilet halen en dan is officieel alles klaar! En ik vind het hier helemaal knus geworden!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hier staat box nog niet aangezien nu toch een geplande datum komt die veel vroeger is, kan het ook wel wachten tot 2 dagen voor dat we naar het ziekenhuis gaan denk ik maar.

@claudia, ja nogal ja... werd er niet blij van als je alles bij elkaar gaat optellen

@mea, jup, leuk is anders... maar komt uiteindelijk goed, ga knokken voor erkenning en dan voor de rest;)

zo eens effe kleren voor strax uitzoeken, etentje met scouting.. hoorde vanmiddag waar dus de zin is een beetje vergaan.... maar ja

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

bleh wat een sneeuw he :( van mij mag het wel stoppen en weg gaan......maar hier sneeuwt het al vanaaf gisteren avond :( dus er ligt al best een laag!!

hier gisteren dus gaan eten en naar de bios geweest...zijn naar movie 43 gaan maar vonden er beiden niks aan dus waren blij toen ie was afgelopen!

hier vandaag verder met alles te wassen nu eerst onze eigen was en daarna verder met de babywas zodat ik precies kan zien wat ik nog moet kopen want moet denk ik toch nog wel iets aan kleertjes kopen voor beiden....je denkt veel te hebben maar moeten natuurlijk voor 2 personen tegelijk en dan ook nog eens 2 verschillende kleren zeg maar.....maar ja dat doe ik lekker online :)

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Sasje, lijkt me ook geen leuke film eigenlijk! Fijn dat het bevestigd wordt :p haha!
    Succes met winkelen!

Hier sneeuwt het ook al sinds gisteravond en ben het ook zat! Tijd voor zon en bloemetjes buiten! :D

Wij gisteravond bezoek gehad van schoonzusje en zwager en hun kleine mannetje (9 weken), erg gezellig en wat een heerlijk ventje..nu kan ik helemaal niet meer wachten :D

10. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    En Riverr, wat hebben jullie een mooi huisje zeg!!

11. Within

Within Niet meer actief

Dag dames! Ik ben weer thuis na een erg gezellig weekend ^^ ik ga even teruglezen en dan antwoorden :)

Helaas wel ziek :( vrijdag nog naar de dokter geweest omdat er een hoestje op kwam en in combi met pijnlijke ribben wilden we dat even voor zijn.. Dus kreeg ik pilletjes mee om de hoest te onderdrukken. (Ik heb van mezelf een enorm zware hoest) Heeft helaas weinig geholpen, m'n hele ribbenkast doet zeer, weet niet hoe ik liggen of zitten moet! hoest bloed op en temp is 38,2 graden.. Griepje of toch even weer gaan bellen?

12. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Zo, de boel flink beschadigt van binnen dus! Maar als je verhoging hebt..misschien toch even bellen voor de zekerheid?
    Maar super dat jullie een leuke weekend hebben gehad, waren jullie vast aan toe! :)

13. Within

Within Niet meer actief

Ja dat zeker! Gisteren heerlijk gegeten in het hotel restaurant en gewinkeld in Arnhem. Voor de rest vrijwel niets gedaan, lekker uitgerust!

14. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Het leek mij ook geen leuke film, daar hoeven we dus niet heen ;)
    En hier ligt gelukkig geen sneeuw, ik vind dat zo'n drama :(

Denk je dat je nog veel kleertjes nodig hebt sasje?
    Ik ben ook nog aan het online shoppen. Heb wel een hele hoop maar veel ook gehad en ik vind t haast lullig om te zeggen maar vaak is dat niet mijn smaak. En dan ga ik t zeer waarschijnlijk toch niet aantrekken.

Verder net alles ook ff uitgezocht, alles is binnen. Alleen nog luiers en voeding en nog even wat rompertjes. Er zit onderling zo veel verschil in maten dat ik bang ben dat die ik heb liggen te groot zijn.

@ anzza wat leuk zo'n kleintje in de familie! En dank je voor t compliment! Ben ook erg blij met t resultaat.

15. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ within als je bloed ophoest zou ik even bellen!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    within fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad.
    ik zou trouwens wel ff de hap bellen ivm bloed ophoesten en koorts hoor!!

river, tja ik denk het wel....vind het zo moeilijk in schatten...want ja zullen ze maatje 50 lang aan hebben?? heb namelijk wel dingen in zowel 50 als 56 maar als ik kijk naar de meid denk ik dat ik gewoon nog een aantal zachte broekjes moet halen want die heb ik eigenlijk niet...heb alleen leggings....en misschien gewoon wat truitje want die heb ik nog niet zoveel....en rompers voor beiden!

17. Within

Within Niet meer actief

Heb 15.00 afspraak bij de HAP

18. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ within goedzo, goed dat je er even naar laat kijken.

@ sasje moeilijk he, ik vind t ook lastig met die maten. Ik heb een hoop in 56, een paar dingen in maat 50/56 en maar 1 setje in maat 50. Ik ga dus nog maar wat bij halen in maat 50.. Ik vind te grote kleding ook geen gezicht en als het toch al te klein blijkt zet ik t wel weer op marktplaats. Maar ik vind t ook moeilijk hoor.

19. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Within, goed dat je gebeld hebt. Ben benieuwd..

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    weet je wat het is...denk dat iedere baby wel ff maatje 50 aan kan...want ze meten natuurlijk van hoofd tot voeten....en tja dan kunnen ze wel 52 cm zijn maar dan is maatje 50 nog te groot :) ik heb zelfs 1 setje voor ieder van maatje 44....maar dat is meer vanwege tweeling en ze vaak toch kleiner zijn....en dat kan altijd nog iemand snel voor me bijhalen mochten ze echt 44 aan moeten.....dus ik ga nog op zoek naar maatje 50...

Deel Deze Pagina