Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Zo, 10 dagen en 18 bladzijdes verder maar weer even mijn best gedaan om bij te lezen.

Korte update van hier:
    door alle winterperikelen (flink verkouden, hoesten en als gevolg daarvan dus weer minder slapen en een aanslag op mijn energie) te moe geweest om hier te zijn. Ik probeer mijn werk bij te houden en dat was de afgelopen week even genoeg. Heb het idee dat het langzaam maar zeker de betere kant op gaat, dus dat zou betekenen dat ik jullie minder hoef te verwaarlozen ;)

2. Within

Within Niet meer actief

Hier ff snelle update vanaf m'n telefoon..

Zit nu voor de 2e keer in de wachtkamer van de HAP, arts wil overleggen met gyn welke medicatie ik kan krijgen, maar de gyn zit nu in een keizersnede.. Ze denken dat het een longontsteking is maar ik ben ook getest op vogelgriep. Daar krijg ik morgen de uitslag van.

Zit hier nog wel even dus en ga me met de minuut ellendiger voelen..

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jeetje meis, wat een tegenslag... Hopelijk heb je snel medicijnen en meer duidelijkheid!

4. Within

Within Niet meer actief

Ben net thuis.. AB meegekregen, diagnose is longontsteking en dan nu de uitslag van de test afwachten.
    Als het hoesten erger word, de koorts terug komt of ik het benauwder krijg moet ik weer terug.

Ik ga nu ff wat eten en dan kruip ik m'n bed in.

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh bah zeg, zit je nu ook niet op te wachten :( Beterschap meis!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Beterschap! !

7. Within

Within Niet meer actief

Dank jullie wel!!

Het heeft nu in ieder geval goed doorgezet, man wat kan een mens zich beroerd voelen! Hopen dat de AB snel aanslaan :)

Gisteren kwam een vriendin op ziekenbezoek en die heeft de kleine voelen schoppen. Was een mooi moment, ze vond het erg bijzonder.

8. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Maar goed dat je toch de hap gebelt hebt! Heel veel beterschap.

Vandaag een afspraak bij de gyn. Moet zeggen dat ik een klein beetje zenuwachtig ben. De vorige keer liep ze namelijk opeens 2 weken achter. Kan zijn vanwege mijn hoge bloeddruk. Dus hopelijk heeft ze even een groeispurt gehad of is niet verder op groei achter gaan liggen.

Oh we hebben ook eindelijk de pakjes uitgekozen die mee naar het ziekenhuis gaan :) kan niet wachten haha.

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Within, leuk zeg!

Polka, spannend! Veel succes vandaag :) Ga je je pakjes nog even showen hier? :D

Hier staat de box nu 'eindelijk'! Ik ben er blij mee :) Kan nu de uiltjes van de mobiel op de juiste hoogte hangen, en dan is ie echt klaar!

10. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Within beterschap en hopelijk werkt de AB snel!!!!

Hier vandaag zoonlief weer naar de peuterschool gebracht wat een rust zeg na een weekje vakantie!!!!!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ within balen maar idd maar goed dat je dus naar de hap bent gegaan!! hoe laat krijg je de uitslag van vogelgriep?
    en leuk dat je vriendin de kleine heeft gevoeld hier hebben er ook al genoeg de kleine gevoeld hihi!

@dutchdiva fijn dat je weer bent opgeknapt!!

@polka hoe laat moet je meid! ik duim dat ze goed gegroeid is!!

12. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hoeveel dekens hebben jullie eigenlijk? Zat te denken aan twee voor de wieg en twee voor ledikant? Oh, en natuurlijk nog een voor de kinderwagen..

13. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ polka ik duim ook!

@ anzza ik heb er 3 voor de ledikant maar dat was meer omdat ik er 2 had en daarna toch liever 1 van baby's only wilde. Er gaat er straks 1 naar m'n moeder dus dan hou ik er 2 over. 1 dure en 1 goedkope.
    En voor de wieg heb ik er maar 1 maar ik kan eventueel die uit de kinderwagen gebruiken of een ledikantdeken dubbelvouwen of iets. Als de wieg mij bevalt (ik ben snel wakker van geluidjes en alles dus het kan best zijn dat de wieg zo weer weg is) dan kan ik eventueel nog een dekentje bij halen.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb nu voor ieder 1 deken voor in bed maar moet er nog voor ieder 1 bij kopen, dus dan zou ik er 2 per persoon hebben voor in bedje en voor in de wandelwagen heb ik gewoon maar voor ieder 1 deken!
    mocht er 1 vies zijn wandel ik dan wel ff niet........is toch zo schoon...wasmachine en droger en klaar :)

15. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Thnx, daar heb ik wat aan! :) Dan neem ik er gewoon twee totaal voor wieg/kinderwagen.

Net trwns telefoon gehad van mijn werk. Mijn contract wordt alleen verlengd als ik terug kom voor 4 dagen, waarvan ik er dan ook nog 1 in het weekend moet werken. 4 dagen vind ik sowieso te veel..en wilde ook eigenlijk van het weekend af. Als de kleine er is op zoek naar ander werk dus!
    Teamleidster vond het niet leuk om me te bellen zei ze, maar had het wel verwacht, dat het bedrijf het op deze manier zou doen!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow wat balen anzza!!!
    ik weet niet wat voor werk je doet maar vind je er gemakkelijk iets nieuws in?
    wanneer loopt je contract af?
    tot wanneer zou je dan ww krijgen?

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ja het is wel balen, maar had wel verwacht dat ze het zo wilden doen. Weinig begrip voor het niet te veel willen werken als je een kleintje hebt! Contract loopt in mei af, en ik geloof dat ik sowieso tijdens mijn verlof door betaald krijg. Misschien daarna nog een korte tijd ww, maar hoe en wat weet ik niet precies!
    Ik werkte als microbiologisch analist, ben eigenlijk als research analist opgeleid. Sowieso ontzettend weinig werk als analist te vinden! Deze baan was ook al meer uit nood zeg maar :p

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja denk idd verlof vanuit uwv dan ofzo....?
    oei dus dan heb je nog 1,2,3 een nieuwe baan gevonden :(

19. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Het verlof is sowieso via het uwv, alleen betaald het uwv het rechtstreeks aan mij, als mijn contract verlopen is.
    Na verlof heb je recht op een WW uitkering als je daarvoor minimaal 26 weken hebt gewerkt. Je krijgt dan minimaal 3 maanden een uitkering. Daar zouden we al mee gered zijn denk ik, want ik vind vast wel iets in die tijd!

20. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Even snel een update. Ben nu bij me ouders en dan i reageren met mobiel niet super fijn. Dus zal vanaaf even de rest lezenn

Maar ze is weer helemaal bij qua groei!! Der benen lopen nu 2 dagen voor! N ze is geschat op 1500 gram en mijn bloeddruk is weer stabiel :) yoehoe!

Deel Deze Pagina