Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik voel me er ook niet heel prettig bij maar alle artsen verzekeren me dat het goed is, dus dan moet ik daar op vertrouwen. Zij hebben er voor geleerd tenslotte. Ben wel blij als ik er eind van de week vanaf ben.
    Voel me vandaag al wel iets beter!

Gisteren groeiecho gehad. Alles was goed :D mannetje lag goed op schema en was lekker beweeglijk, voldoende vruchtwater ook.
    Ze heeft geen aantallen genoemd, maar het word in ieder geval geen enorme baby, ze schat het uiteindelijke geboorte gewicht rond de 3000-3500 gram.

Sasje veel plezier vandaag!

Doemaar balen van de gyn! Nieuwe datum is wel erg laat ja... Beterschap voor je man!

Anzza veel plezier met je baby dump pakket :p wij hebben ook de eerste luiers al staan, op de 9 maanden beurs gekocht. En succes bij de VK!

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Dat zal ook zeker zo zijn, ze zullen je niet zo maar wat geven.
    Super dat je groeiecho goed was!

Bij de vk ook weer alles goed! Kindje ligt nog steeds hetzelfde, had ik t toch goed gevoeld, hij ligt al vanaf de 3D echo zo. Zijn hoofdje zit al mooi in mijn bekken. Bloeddruk was 110/60 en ben nu 3 kilo aangekomen. Van de week nog even bloed laten prikken voor mijn ijzer maar die zal nog wel gewoon goed zijn omdat hij in t begin zo hoog was. En mag nu elke 2 weken komen.
    Ben benieuwd naar de groeiecho van volgende week!

En nog even m'n laatste aanwinsten! Ik hou normaal niet van boxpakjes maar deze vond ik wel leuk!

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    iPhone draait ze weer zie ik..

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    En de laatste!

5. Within

Within Niet meer actief

Leuk!! Waar heb je ze gekocht?

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Riverr, komt helemaal goed, dat genieten, weet ik zeker ;)
    Maar mijn contract loopt gewoon af tijdens mijn verlof, in mei. Dus dan mogen ze er inderdaad gewoon voor kiezen niet te verlengen. Nou is het ook geen super bedrijf, waar ik zelf mn best voor zou willen doen, dus ergens vind ik het ook niet heel erg. Straks gewoon direct op zoek naar een baan, als de kleine er is!

Super trwns dat de kleine weer goed gekeurd is! Spannende laatste weken zo he...:) Oh, en leuke kleertjes weer! Vooral het shirtje met de snor, gaaf! :D

Within, ook jullie kleine weer helemaal oke dus, super! EN fijn dat je je weer wat beter voelt :)

Babydump pakket is net binnen, hoezo we krijgen een meisje :D

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Oh heerlijk dat roze!

@within die boxpakjes zijn van Z8

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ook hier alles goed in orde bij de groeiecho.

jongentje weegt 1479 gram en meid 1274 gram.
    lopen nog beide mooi op middelste curvelijn.
    en gelijk met eenling zwangerschap!
    jongen ligt wel nog steeds in stuit en ligt al heel diep...ze moest echt met echo apparaat op mijn vagina drukken zeg maar....maar hij ligt dus verkeerd om ;)

hier ook de laatste spullen gekocht in de stad...en net ook nog 2 broekjes besteld bij babydump.
    enige wat ik nu nog moet zijn de vitamine k en d en luiers...

9. Within

Within Niet meer actief

Je zou het bijna denken anzza :p

Ik vind ze erg leuk riverr! Ga eens snuffelen..

Klinkt goed sasje! Hopen dat hij nog draait..

Hier ook maar eens kijken of alles echt in huis is.. Toch weinig anders te doen.. Beetje inspanning maakt me al benauwd en duizelig :(

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ sasje wat goed! Super dat ze het zo goed doen!
    En die vitamines zijn een goeie.. die moet ik ook nog.. en voeding.

@ within ja ik ben er ook erg blij mee. ik ben niet zo stuk van boxpakjes maar deze vind ik stoer genoeg en zal ik waarschijnlijk vaak bij hem aan doen in het begin. Ze zijn best prijzig als je ze nieuw koopt (rond de 30,-) maar op marktplaats staat ook meer dan genoeg voor hartstikke lage prijzen, daar heb ik ze dan ook vandaan ;)
    2 van die pakjes voor 10,- inclusief verzenden is een stuk leuker dan 30,- per pakje. En die kleine maatjes zijn vaak nog in superconditie.
    Ze zijn inmiddels al gewassen en hangen lekker in t zonnetje te drogen.

Ik heb net t kamertje op handen en voeten ontdaan van verfspetters.. ik schilder niet zo netjes haha :D

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    geeft niet als ie niet draait hoor...wordt toch een ks :)
    en nu is dan het sowieso een ks!! ook al zou ik het niet willen....want ze liggen beiden niet goed voor een gewone bevalling zeg maar....ze liggen overelkaar heen....

river leuke kleertjes hoor!!

12. Within

Within Niet meer actief

Ok, dus zo erg is het dus niet? Lijkt me toch lastig, je wil toch een ks vermijden of had je daar zelf voor gekozen?

Hier zit de eerste babywas in de machine. Ik zit meteen duizelig en kortademig op de bank maar dat maakt niet uit :p nu ff m'n extra wasrek opzoeken want dit gaat niet allemaal op 1 passen xD

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @riverr leuke kleertjes heb je gekocht,

@sasje had al op je gereageerd, maar blij dat beebs het goed doen

@anzza whahaha heerlijk dat roze spul

rest vergeten, moe.... vandaag nieuwe foon gescoord voor de mijne echt ging overlijden, samsung galaxy voor 45 euro, 2 maanden oud, tja kan pas eind mei mijn abbo verlengen dus dan kies ik wel iets wat ik wil hahaha voor nu blijf ik bereikbaar :D

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb daar idd al zelf voor gekozen within!
    dit gewoon omdat een bevalling voor baby nummer 2 heel moeilijk kan gaan en nu kunnen ze er bij mocht er iets zijn of wat dan ook!

hier gisteren de bellypaint gehad....erg leuk gehad zal wel wat fotos toevoegen :)

hier vanmorgen om 6 uur wakker geworden met erge oogpijn aan 1 kant...al gekoeld en gedoucht dacht misschien zit er iets in maar blijft pijn doen dus toch maar naar de huisarts gebeld want niks vervelender dan pijn aan je oog en af en toe niks kunnen zien :( dus daar moet ik straks ff naar toe...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  16. Within

Within Niet meer actief

Ik vind hem zo leuk!!

Succes bij je huisarts straks, pijn aan je oog is inderdaad geen pretje..

Ik heb mijn (waarnemend) huisarts net gesproken over de uitslag van m'n grieptest, ze hebben het op kweek gezet dus duurt wat langer. Nouja, het is iets. Voel me al wel wat beter vandaag, zit niet meer helemaal vol maar heb het nog steeds benauwd en voel me gewoon slap en futloos. We gaan de goede kant op :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow en kweek duurt 1 week toch?
    hoe lang moet je dan nog wachten???

hier volgens mij is de droger stuk...die blijft om de zoveel tijd aangeven filter...maar filter is schoon???

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Within, jammer dat het zo lang duurt allemaal, maar wel fijn dat ze het nog even op kweek zetten! Hoop voor je dat je je snel wat beter voelt! En aan de babywas zag ik, leuk he! :D

Sasje, mooi hoor!

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Sasje wat een mooi nieuws!! Je beebs doen het goed!! En wat een mooie bellypaint!!!
    Ooei en nu last van je oog, das minder! Misschien ontstoken?? Ben benieuwd wat de ha zal zeggen!
    O en de meeste drogers hebben 2 filters. 1 bij de deur en 1 onderin het apparaat. Die ene bij de deur maak je snel en makkelijk schoon omdat je toch was erin doet. Maar die andere wordt meestal vergeten......

Within op kweek zetten duurt inderdaad meestal een week, hoop toch echt dat het dan al voorbij is!!

20. Within

Within Niet meer actief

Ja, heerlijk die babywas! Al dat kleine spul een keer op het wasrek in plaats van de XXL shirts van mijn man naast z'n enorme overseaz broeken xD
    Krijg helemaal de kriebels als ik naar die rompertjes en sokjes kijk ^^

Deel Deze Pagina