nee die andere filter maak ik ook altijd schoon...heb er 2 zover ik weet....na je schoon paps komt dadelijk kijken dus ben benieuwd...
Hoop voor je dat het niks ernstigs is.. Zit je niet op te wachten nu! Ik denk net "laat ik het UWV eens bellen voor m'n wazo", is dat ook geregeld. Maar computers zouden computers niet zijn en het UWV het UWV niet als dat dus niet kon.. "Ja mevrouw de computer accepteert het pas bij 32 weken, belt u over 2 weken maar terug" Zucht
nou hij heeft de filter met schoongeblazen maar helpt nog niet...dus nu weer mee naar huis...nachtje in water later weken en dan morgen nogmaals met de blazer en anders ligt het aan de thermostaat ben er bang voor want hij maakt ook beetje vreemd geluid....
Das balen!! Hoe oud is je droger? Hier zit babywas #2 erin. Nummer 1 is zojuist gestreken en dat is voor mij een bijzondere prestatie, ik strijk nooit xD
Ik heb nog 1 was te gaan! Morgen begin ik met strijken, ook niet mijn hobby Moest veel aparte wasjes doen, door de fellere kleurtjes
nee morgen dus ff afwachten en anders idd monteur eerst laten kijken....en anders dus een nieuwe....droger is 4 jaar!
Dan is ie best snel stuk, toch? Maar ja, met dat soort apparaten is het soms goedkoper een nieuwe aan te schaffen dan de reparatiekosten te betalen
Ja hier ook nog 1 te gaan nu. En die kleurtjes oeps Paar slabbetjes en een knuffeldoekje zijn nu een beetje blauwig... Lakentjes en hydrofielen zijn wel wit gebleven!
ow hahah within ik heb echt alles apart gewassen wit bij wit..had overigens ook echt 2 volle machines witte was...en roze bij roze en blauw bij blauw!
@ sasje wat mooi je bellypaint! en wat klote van je droger.. ik hoop dat het helpt en dat hij het ineens weer doet.. Ik heb geen droger maar kan begrijpen dat het irritant is als je er wel 1 hebt en hij doet t niet meer. @ within balen dat het wat langer duurt maar fijn dat je iets beter begint te voelen. @ babywas heerlijk he! ik vond het gewoon leuk om te doen en heb ook serieus staan strijken terwijl ik dat NOOIT doe.. echt nooit. Heb 1 pakje verknald maar dat kwam omdat die stiekem tussen de gekleurde was was gekomen en hij was van dat velours dus die was verkleurd en zat vol met pluisjes. Jammer maar gelukkig hangt er nog zat Vanochtend even bloed laten prikken voor mijn HB, nu dikke bloeduitstorting op arm, niet zo netjes geprikt dus haha nouja gelukkig voel je er niks van. Daarna nog even langs geweest op het werk om mijn ouderschapsverlof te regelen maar op 1 of andere manier ben ik daar al vanaf november mee bezig maar er is nog steeds niks geregeld. Ik ben volgens mij toch echt niet de 1e die ouderschapsverlof gaat opnemen maar op de 1 of andere manier wil het maar niet opschieten... Nu gaat mijn baas weer even bellen en ik hoor dan weer hoe of wat... Ach ja het houdt je bezig
Sasje : wat gaaf je buik. Heb je daar iemand voor ingehuurd of lekker zelf creabea geweest? Hoe is het met je oog ? Babywas: nog helemaal niks aan gedaan denk volgende week of die week er op. Wat wassen jullie allemaal en wat niet? En dan bedoel de kinderwagen inhoud en dat soort dingen. Vandaag het laatste pakket binnen gekregen (natusan) en nu hebben we alles voor de baby . Ik heb trouwens totaal geen energie meer. 9/10 uur naar bed en de volgende dag half elff pas wakker. Overdag val ik na kleine dingen (hond uitlaten enzo) bijna in slaap. De misselijkheid is ook weer terug blergh! Vandaag was mijn moeder zo lief om hier te komen poetsen
Aan babywasjes heb ik nog niets gedaan!! Zou zo langzamerhand wel moeten denk ik??? Energie. Gisteren had ik totaal geen energie, maar vandaag valt het wel weer mee!!
ik zou idd maar langzamerhand beginnnen claudia... uhm van de kinderwagen heb ik niks uitgewassen, ja de hoeslakens en dekens enz....maar niet het stof ofzo..?? doen jullie dat wel allemaal?? en van de maxi cosi ook alleen de voetenzakken zeg maar....
@sasje, nee dat hoef je niet te wassen.. je gaat toch ook de matrasjes van de bedjes niet wassen.... nee hoor das niet nodig
Hier zit de laatste babywas in de machine nu.. Op hoop van zege want na de blauwe was gisteren kwamen vandaag mijn snijplanken roze uit de vaatwasser... Gaat lekker hier xD Moet straks alleen de kleden en dekentjes nog wassen, die staan nog bij m'n schoonouders dus dat komt nog wel
roze snijplanken?????? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Wat had je allemaal in de vaatwasser?? Moet er wel smakelijk om lachen!
Nou, blijkbaar was er iets van de rode bieten niet goed afgespoeld... Dat is de beste gok die ik nu heb En als je dan van die mooie witte ikea snijplanken hebt ^^ worden ze vanzelf roze blijkbaar xD