@anzza toevallig heeft de vk gisteren gebeld en volgende week is opleidingsdag, dus dan krijg je eerst te maken met een student en dan pas gyn...niet zo een goede combi met ons verhaal... dus we laten het maar zo
Hier laatst oranje snijplanken.. door de pastasaus haha inderdaad ook die van Ikea. Zo vriend is bezig met de voorbereidingen.. We hebben nu een heel klein autootje maar daar gaat nooit alles inpassen straks. Dus die wordt ingeruild voor een grote auto voor hemzelf en een klein autootje voor mij! Heb wel een rijbewijs maar nooit een auto gehad eigenlijk maar straks is dat misschien wel handig! En nu nog even iemand vinden die onze belastingaangifte kan doen en dan ben ik ook weer blij
@anzza, tja zullen de 13de dus gelijk korte metten moeten maken met alles..... plan, data, enz enz... want het is nog maar 4 weken daarna... iig tot de 34 weken dus misschien wordt het 36 weken, misschien gewoon opname en dan monitoren tot de 37 weet ik veel maar t moet wel vastleggen... alhoewel ik ik nu al in paniek zou raken als ik idd opgenomen zou worden... moet ml voor het huishouden gaan zorgen,wassen, voor linette zorgen, poetsen @riverr, within, hahaha tja plastic snijplanken.... @riverr, oh wat naar een eigen auto... ideaal zou niet zonder willen...
goedemorgen meiden, @river ik zag al een foto voorbij komen van je nieuwe aanwinst!!! ow zo fijn een eigen auto ik zou ook niet zonder kunnen!! maar ja is een questie van gewend zijn hihi! @hier opeens weer ontzettend veel pijn van bekken. gisteren ook fysio geweest maar ze kan het niet verhelpen...hoort erbij pfff gisterenavond verjaardag gehad van schoonbroer. en vanavond naar vrienden op bezoek spelletjes doen, nu kan het nog nou hier de laatste babywasjes aan het draaien en dan is alles klaar. morgen gaat vriend lamp op hangen en vogelhuisje kapstok en dan is alles klaar.....komende week ramen wassen boven.....yes!!! het wordt eindelijk lente!!!!! eindelijk mijn te krappe winterjas uit hihi en heerlijk de poncho aan
Ja hij is echt helemaal top, in het echt is ie nog mooier dan op de foto. Hij wordt helemaal top afgeleverd, ik word de 2e eigenaar en er staat nog maar heel weinig op de teller. Punt is alleen dat ik weer even moet leren schakelen.. Toen ik 5 jaar terug m'n rijbewijs haalde heb ik na 3 weken een ongeluk gehad met de auto van mijn vader en daarna heel stom, niet meer gereden. Sinds ik met m'n vriend ben ben ik langzaam weer gaan rijden in zijn auto omdat dat een automaat was maar inmiddels was ik weer zo zeker achter t stuur dat ik daar zo in weg rij. En nu dus weer gaan schakelen. Komt goed maar moet weer even een kleine angst overwinnen. @ sasje wat rot van je bekken! Maar wel heel fijn dat de wasjes zijn gedaan en dat het kamertje straks ook lekker af is! Het is een fijn idee dat alles klaar is. En inderdaad; lente! Heerlijk! Ik begin trouwens rottere nachten te krijgen, ik word vaak wakker van het gewoel van de baby. Vind het zo rot om te klagen over iets wat eigenlijk zo mooi is maar hij zit zo tegen mijn ribben aan dat het gewoon een klote gevoel is.
ow jij ook al river die er zoveel last van heeft....lees het meer dat gepor in ribben! hier gelukkig nog geen last van!! hopelijk blijft dat ook zo hihi!! maar hier ligt babyboy heel diep en naar rechts gebogen en meid ligt er bovenop ook naar rechts gebogen...dus wellicht heb ik geluk en liggen niet voor ribben maar moet ook zeggen dat ik ze niet extreem hard voel! 1tje heeft placenta ook voor liggen en de ander achter...dus er zit een kussentje tussen scheelt ook al denk ik!!! hier roet in de planning....dacht de kunnen niksen tot vanavond maar wordt net gebeld dat schoonzus in zh ligt...dus spring nu onder de douche en dan naar het zh!
Hier ook al hoor.. Hij zit erg hoog en port al snel tussen m'n ribben. Of als ik te ver naar voren zit, dan krijg ik een heel dood gevoel in de spieren daar. Soms word je er wakker van.. Riverr heerlijk een eigen auto! Ik heb niet eens een rijbewijs.. Sasje dat is schrikken! Succes in het zh!
@ sasje ik hoop ook dat het niet heel ernstig is.. Sterkte! De bewegingen zijn ook gewoon heel wild en hard en zo erg dat ik er wakker van wordt haha. Ben vandaag maar gaan lopen, toen viel hij waarschijnlijk weer in slaap want toen was t weer rustig. Weet je wat ik ook zo grappig vind? Als hij de hik heeft
Haha ja! Heel je buik gaat op en neer xD Hier zit ie weer tussen m'n ribben te porren, dat ga ik echt niet missen.. Die dansende buik wel, zo bijzonder!
Ja herkenbaar, ik had vannacht meerdere momenten dat ik dacht van ho maar even nu.. Hebben jullie ook dat jullie zo bizar dromen?
Bizarre dromen niet echt, wel van de hak op de tak dromen, dan word ik wakker en dan denk ik echt "wtf?". Onthoud ze ook opeens xD
mogge, dromen zijn herkenbaar, en dat schoppen ook maar niet tussen mn ribben,ze schopt en ze slaat want voel dr soms op 3 plaatsen tegelijk hahaha nou zometeen douchen aankleden en richting driebergen.. familie feestje en zucht die vriend van oud en nieuw woont in zeist, zegt ml.. heb je dingetje al gebeld.. nee waarom, ja we zijn in de buurt.. ehmmmm schat geen behoefte aan effe... jezus... een vriend die beter weet hoe lang in zwanger ben dan mn eigen vent, en die me ook nog een keer een zogenaamd onschuldig valentijnssberichtje stuurt nadat ik het idee heeft dat ie zich met oudjaar effe de man van mijn gezin voelt NEEEEEEE geen behoefte aan sorry. en als hij alles maar onschuldig en nietsbetekenend vind dan gaat hij zelf maar langs maar ik niet:x
Riverr, leuke auto inderdaad! Heerlijk je eigen auto Sasje, balen van je bekken. Hier hetzelfde..wordt weer veel erger, behoorlijk balen! Hoe is het met je schoonzus? Doemaar, groot gelijk, daar zou ik ook niet heen willen! Engerd.. En veel plezier vandaag! Within, hoe is het met jou? Bewegen, hetzelfde als bij doemaar, op meerdere plekken tegelijk Gelukkig is ze 's nachts ook altijd lekker rustig. Over dag voel ik haar heel veel. Behalve vanochtend even trwns..normaal hebben we altijd even een momentje 's ochtends met z'n tweeën, vanochtend reageerde ze helemaal niet. Heel stom, maar dan wordt je toch even onzeker zeg..uiteindelijk na het douchen en ontbijten voelden we haar weer...pff..
goedemorgen meiden, @dan zijn die 2 hier nog redelijk rustig in mijn buikje dus....ik vind het niet zo heel erg hoor hihi!! zal vast nog wel komen.... ik baal wel echt van de pijn in mijn rug......als dit nog veel erger wordt kan ik dadelijk niks meer dan hou ik het echt niet nog 8 weken vol ben ik bang......ben sowieso benieuwd hoe lang ik het nog ga trekken eigenlijk.....mijn buik lijkt met de dag te groeien en als ik dan denk dat ik nog max 8 weken moet pff dan krijg ik het toch wel een beetje benauwd eigenlijk. ik heb een berg strijkwas liggen maar heb er gewoon de energie en puf niet voor om aan te moeten gaan beginnen maar het moet toch klaar.....en hopelijk hangt vriendlief me dadelijk de lamp en vogelhuisje kapstokje nog op!
ow ja schoonzus....tja ze heeft de ziekte van crohn en moest weer een nieuw darm onderzoek dus ze was op gesprek bij anastasist of hoe je het ook schrijft blijkt dat ze een bloeddruk van 200/100 ofzo had...dus veel en veel te hoog. dus die durfde het niet aan. dus naar de ha gegaan voor verschillende onderzoeken maar niks uitkomen....dus bloeddrukverlagers en vrijdag kreeg ze opeens paar keer een bloedneus. s avonds naar verjaardag gegaan en toen voelde ze gewoon het bloed in haar keel terug lopen. ow dacht ze laat ik me maar een stuk vlaai eten dan stopt het misschien en met dat ze dus aan de vlaai begint en naar onder kijkt blijft het dus uit haar neus stromen...kwam geen einde aan! dus hup de auto in en naar de 1e hulp....daar hebben ze ook 2 uur met haar geplaard want ze kregen het niet tot stoppen....en dichtbranden kon niet want ze mist tussenschot schijnbaar....dus daar was ook wel ff paniek ontstaan! nu hebben ze haar helemaal vol geduwd met watten en moet blijven liggen, en geen warme dranken/douchen enz en dan gaan ze maandag die watten eruit halen. bloeddruk blijft veel te hoog ondanks maximale dosering...dus vandaag gingen ze het een half uur in de gaten houden en hoe dan verder weten we nog niet...
Pff heftig sasje! Hopelijk vinden ze snel iets... Succes met je strijkwerk, hier staat ook nog een hele mand met een kop erop. Doe je wel voorzichtig met je rug? Anders hou je het inderdaad niet vol ben ik bang ik ga voor je duimen! Doemaar veel plezier vandaag in driebergen, en groot gelijk hoor dat je niet bij hem langs wilt! Anzza; gaat goed hier! Af en toe nog hoesten maar ik ga zo m'n laatste AB pil nemen en dan ben ik van die zooi af. Ben dan nog niet helemaal beter dus de komende dagen nog wel ff rustig aan doen en afwachten.. Hier; Nouja, de strijk dus xD ga straks manlief z'n bed uit schoppen, die was vannacht pas om half 7 thuis van z'n werk en was toen dus 24 uur wakker. Zet hem wel met z'n series op de bank en dan doet ie maar lekker rustig aan vandaag. Ik heb vannacht voor het eerst krampen gehad waarvan ik dacht dat het wel eens voorbereidend werk zou kunnen zijn.. Heeft een uurtje aangehouden, was heel onregelmatig maar de pijn ging op en neer en trok dan vanzelf weg. Met wat ademhalings oefeningen was het goed te doen. VK had me al gezegd dat het voor kon komen dus schrok er niet van maar wel erg apart! Buik ook helemaal hard enz..
hou het maar goed in de gaten within!!! owwww ik ben zooooooo boos!!!!! het huilen staat me nader dan het lachen!! vriend zou vandaag eigenlijk lamp en vogelhuisje kapstok ophangen...ik heb er alles extra voor gekocht en nu opeens heeft hij afgesproken met een vriend die dadelijk een keer komt.....heb nu al 3 keer gevraagd om te komen ophangen maar gaat het dus niet vandaag doen! ik ben zoooo kwaad...echt waarom is altijd alles zon gezeik wanneer ik iets vraag grrrrr hij hoeft nooit niks te doen en als ik dan iets vraag moet ik daar weer dagen of weken op wachten voordat eens iets gebeurd!! ben er een beetje klaar mee