Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Within wat kut dat je zo slecht slaapt :( hopelijk kun je vanmiddag nog wat slapen. Misschien dat half zittend slapen werkt ?

2. Within

Within Niet meer actief

Ja denk dat het mijn banden zijn maar vooral ook de al gekneusde ribben. Er is 1 plek bij m'n borstbeen echt heel pijnlijk, en heb een soort beurse plek net naast m'n navel zitten. Misschien nasleep van.. Maar wel erg irritant! Ga vanmiddag nog wel ff liggen ja.
    Ben wel blij met m'n voedingskussen ja! Verlicht het nog iets!

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    pfoe de eerste babywas zit in de wasmachine.. ben me toch een partij nerveus....

4. Within

Within Niet meer actief

Hoezo ben je nerveus dan?

5. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Nou dat alles verpest is. Andere kleuren, gekrompen etc. Droom ik al weken over :p

Maarrrr het hangt nu lekker buiten en alles is nog in goede staat :D

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    ik HOU echt van mijn voedingskussen.. echt wat een heerlijk ding, ik wil hem na de bevalling voor mijzelf houden ;)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik slaap nog zonder kussen, balen within dat je zo slecht slaapt :(
    heb je vanmiddag nog geslapen???

8. Within

Within Niet meer actief

Net even 20 minuutjes gedommeld. Morgen weer afspraak met gyn, zal het meteen is voorleggen. Ga niet weer naar de medicijnen grijpen, dat is gewoon troep. (Oxacepam) ookal heb ik het in huis en is het verleidelijk na zon nacht..

Voedingskussen heb ik al sinds week 9? Heerlijk ding! Al schop ik hem soms wel het bed uit, hij is tegelijk ook groot en lomp :p

Polka fijn dat het goed gegaan is :p kleertjes zijn hier ook goed gegaan, alleen wat hydrofiel doeken zijn verkleurd (en 2 slabben)

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wij hebben een vrij groot bed dus er is ook een plekje voor het voedingskussen haha ben een stuk lekkerder gaan slapen sinds ik dat ding in bed heb. Wat rot dat jij steeds zo klote slaapt! Ik hoop dat er iets anders voor je is, bestaat er niet iets homeopathisch eventueel.?

Ik vond het echt een heerlijke dag trouwens vandaag. Heerlijk dat lentezonnetje! Gelijk maar even het balkon in de sop gegooid en de buitenstoelen geschrobt. Olijfboompje heeft de winter overleefd dus die staat nog steeds gezellig te wezen. Volgende maand even de rieten bloembakken weer van zolder halen en vullen met leuke plantjes en het is weer klaar. En de was heeft ook heeeeeerlijk buiten gehangen! Vind ik altijd zo lekker..

10. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Within, Hopelijk 20 fijne minuten ;) maar die medicijnen mogen tijdens de zwangerschap? Je moet natuurlijk wel een grens trekken. Niet dat jij straks totaal uitgeput bent. Hopelijk heeft de gyn een oplossing of een goeie tip.

Voedingskussen, ooh die hou ik straks hier in bed ! Gebruik hem geloof ik iets anders. Ik leg hem als een U die op de kop staat onder me. Dus het boogje komt in mijn nek/onder mijn hoofd. En de "pootje zitten onder me schouders/armen. Zo ligt hij niet telkens in de weg met draaien. Op de zij en rug ligt het zo ideaal.

Hier, voel me weer even beroerd. Liep door de jumbo en voelde het echt zakken down under. Nu weer krampen. Thuis gelijk naar de wc en met afvegen (sorry voor het verhaal) voelde ik gewoon een bolling. Hoef er niet eens me poes voor in te duiken, voel het echt direct. Maar zo laag kunnen ze toch niet dalen ?

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Zo gebruik ik m ook polka! Hij ligt bij mij dus niet onder mijn buik maar als ik op mijn zij lig ligt hij lekker tussen mijn armen zeg maar. Slaapt echt heerlijk. Toen ik hem tussen mijn benen hield met slapen hadden dat kussen en ik steeds ruzie als ik mij moest omdraaien. Alleen als ik echt last heb dan schuif ik hem een beetje onder mijn buik maar dat komt echt zeer zelden voor.

Ik moet wel erg om je lachen, je poes induiken hahahahah! Geweldig! Ik denk haast niet dat je dat zo laag kan voelen.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou polka dat lijkt me niet helemaal gezond....zou toch maar eens je vk bellen.....niet dat er dadelijk iets begonnen is bij je door de krampen....of dat je blaas of iets is verzakt....

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Klinkt inderdaad bizar Polka! Heb je de vk nog gebeld?

Riverr, inderdaad heerlijk dagje vandaag! De eerste bloempjes komen ook alweer tevoorschijn in de tuin, ik hou ervan! :D

Net weer de laatste zwangerschapscursus avond gehad, was wel weer lachen :D

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow morgen wordt ook heerlijk weer he...als goed is ga ik lunchen en terassen metveste vriendin...ff genieten van mooie weer :)

15. Within

Within Niet meer actief

Ik gebruik het kussen op beide manieren :) waar ik maar net zin in heb!

De medicatie die mag tijdens zwangerschap, maar liever niet natuurlijk. Ergste vind ik dat het enorm verslavend is en dat wil ik gewoon niet.. Ga het morgen echt even voorleggen aan de gyn, moet niet hondsmoe zijn die laatste weken.

Polka heb je je VK nog gebeld? Klinkt niet heel goed..

Ik ga morgen ook van het weer genieten.. Vandaag alleen maar in m'n pyjama en badjas op de bank gezeten, ook wel eens lekker.

16. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja morgen weer van dat heerlijke weer! Ik krijg echt zin om nieuwe kleding te shoppen. Gewone kleding dan.. geen positiekleding.

Ik kan daar echt naar uit kijken, nieuwe kleding shoppen na de bevalling.

17. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Heb niet gebelt. Heb helemaal geen nummer niks. Ben sinds kort bij de gyn. Geen flauw idee waar ik dan heen moet bellen. Denk dat er iets mis is gegaan met gegevens uitdelen.

Maar ik voel me weer wat beter. Ben nu wel uitgeput.
    De bobbel is trouwens ook weer weg.
    Ze ligt trouwens wel heel laag want dr handen glijden constant over mijn schaambot rand. Echt zo'n gek gevoel. Gaat echt van links naar rechts.

Riverr, wat grappig dat je het kussen ook zo gebruikt. Hier kijken de mensen me nogal raar aan als ik dat vertel :p

Ik kijk uit naar het weer van morgen! Ben toe aan de warmte :D alleen zal ik er niet echt van kunnen genieten. We gaan morgen naar het huwelijks feest van me schoonbroer. (Klein feestje) maar ze houden de borrel gewoon in hun flat woning. Wat nu qua weer wat jammer is.

18. Within

Within Niet meer actief

Ik kan sowieso niet wachten tot ik m'n gewone kleding weer uit de sporttas kan halen :p positiekleding zit heerlijk maar je bent zo beperkt..

Hier inmiddels alweer een half uur echt wakker. Ben van ellende m'n bed maar uit gegaan, alles deed zeer! Heb gisteren ouderwets een beker warme melk gedronken (wat ik echt vies vind normaal) en daardoor wel een paar uurtjes kunnen slapen. Ben blij als ik het straks aan de gyn voor kan leggen, de hele nacht stokstijf op je rug blijven liggen en vooral niet te diep ademhalen is ook geen optie.. Zelfs gapen doet nu zeer net naast m'n navel, alsof het compleet gescheurd is :s gisteren voelde het nog als een blauwe plek. Er is niks te zien aan de buitenkant.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@within balen zeg hopelijk kan de gyn je verder helpen!!

@polka ik moet altijd naar de verloskamers bellen in het zh mocht er iets zijn......? misschien toch iets om ff uit te zoeken voor je!!

@river owwww gewone kleren!!! i like :)
    denk dat ik van de winter pas in de mode pas die dan in is hihi!!!
    en nu zo leuk allemaal die pastel kleurtjes ;)

20. Within

Within Niet meer actief

Helaas! Ze kan me niet helpen.. Slapen zelf moet ik met m'n psych bespreken maar de pijn zal ik vol moeten houden. Als ik het echt niet meer trek moet ik wel aan de bel trekken.
    En weer; veel rust, veel plat liggen. Dat zit niet in me maargoed.. Laatste weekjes!

Heb nog wel ff mogen kijken naar ons mannetje <3 die pijnlijke plek naast m'n navel? Voet/knie. :p

Deel Deze Pagina