Sasje gefeliciteerd met het 10 jaar samen zijn met je lief!! Zo'n last van je handen en voeten das niet zo leuk, maar verrekte vervelend!! Vanmiddag weer naar de gyn! Ben benieuwd of ze nog steeds met hun hoofdjes omlaag liggen?? Van vrienden en collega's krijg ik al te horen "wat draag je nu opeens laag" alsof ze al ingedaald zijn??
Sasje gefeliciteerd! Claudia mooie buik hoor Wat gaan we die missen straks al ben ik wel blij als ik weer normaal kan slapen.. Op m'n buik dus ^^ Ik zit weer in m'n pyjama op de bank. Kan gewoon geen strakke kleding verdragen op dit moment! Nu hoef ik de deur vandaag ook niet uit, maar morgen weer wel..
Das niet fijn. En gewoon een legging met jurkje oid? Of is dat ook te strak? Lekker rustig aan doen vandaag!
mooie buik claudia....nee die opmerking heb ik hier ook al gehad van goh jou buik hangt opeens lager....dus weet het ook niet hihi!
Ja, moet m'n leggings even gaan wassen jurkjes heb ik genoeg, het zijn de broeken die echt niet lekker meer zitten. Hoort er allemaal bij ^^
Haha Broek draag ik al heel lang niet meer! Rand zat echt niet lekker, vond meisje ook niet Heerlijk legging met een jurkje of rokje..comfie!
ik heb ook vaak leggings aan....die rand van de broek kan ik niet meer tot over mijn buik trekken zeg maar dus die zit ook niet zo prettig meer
@ doemaar die vriend klinkt echt als een nare vent. Lekker uit de buurt blijven. @ anzza wat leuk van je vriendin! @ sasje klinkt echt niet fijn dat vocht, is daar niks aan te doen? En gefeliciteerd met je 10 jarig samenzijn! @ Claudia wow mooie buik! Zo gaaf idee dat daar 2 kleintjes in zitten! Hoop dat alles weer oke is bij de gyn. @ kleding ik heb daar gelukkig nog geen last van. Bij de meeste van mijn positiebroeken zit de rand onder mijn buik alleen met bukken voel ik dat maar bukken is sowieso een beetje verleden tijd. Ik kreeg gister helemaal de kriebels van dat weer dus had mijn oude kleding even van zolder getrokken om te kijken wat weg kon. En toen zaten daar allerlei jurkjes tussen die ik nu nog pas als tuniekje zeg maar. Ik weer helemaal blij haha! En mijn blazertjes passen ook gewoon, dat ik daar niet eerder aan had gedacht, zo stom. Maak wel ff een foto. Net weer geld uitgeven aan kleding voor de baby terwijl ik had gezworen voor de bevalling niks meer voor hem te kopen wat kleding betreft... Zandkleurig broekje (zie foto) en een lichtgrijs opa vestje, zo 1 met knoopjes zeg maar.. Nou dat was echt t laatste hoor
En t broekje.. Ik zie t al helemaal voor mij haha! En voor de mama's hier, als je kleintje is ingedaald hoe voelt dat dan? Ik ging net even langs de winkels en na 3 min lopen krijg ik een soort druk op m'n onderlijf. Niet pijnlijk trouwens.
hihi ik heb af en toe het gevoel als ik loop dat er iets tussen mijn benen hangt..hihi loop dan het liefste met de benen wijdsbeens zeg maar
en leuke broek...ik heb hem ook gezien.....maar niet gekocht...dadelijk als ie wat groter is krijgt ie zulke broeken aan vind die met die helpen ook erg leuk! maar nu als ze alleen nog maar liggen heeft dat toch geen zin hihi!
Riverr, staat inderdaad mooi! Grappig, ik kwam er gisteren achter dat een blazertje inderdaad heel goed kan En zit zoveel lekkerder dan die winterjas. Super mooi broekje! Vond dat de Hema sowieso wel leuke jongensbroekjes heeft. Voor meisjes valt het echt super tegen..leuke broekjes beginnen geloof ik vanaf maat 74..zo jammer! Ben trwns wel erg benieuwd naar de vulling van de kledingkast van jullie mannetje haha!
Ja die blazertjes echt top! Ik heb er nog al wat, dat ik daar nog niet aan gedacht had. Heb ze dus weer allemaal van zolder gehaald Ik vind de broekjes voor jongens leuk bij Hema maar de shirtjes dan eigenlijk weer helemaal niet. Vind voor meiden de shirtjes en jurkjes daar een stuk leuker. En die kledingkast haha ik weet nog dat ik in t begin zei ik ga niet zo veel kopen.. Nou het hele hanggedeelte van meer dan een meter hangt vol en stapels broekjes en dingen, echt belachelijk. Gelukkig is een groot deel ook gekregen anders zou ik mij echt schamen. En ik maar roepen dat ze niks leuks hebben voor jongens, dus wel ik ben superblij met m'n kleine mannetje maar kan het soms nog wel jammer vinden dat al die meiden dingen hier niet van toepassing zijn..
hahaha en welke maat koop je dan alles river??? want ze groeien zo snel in het begin dat het zonde is wanneer ze sommige dingen niet eens aan kunnen trekken!
Dit broekje was een 56 maar heb ook kleertjes liggen in maat 62 en 68. Juist omdat ik weet dat ze er zo uit zijn en ik mijn koopziekte toch wilde voeden als ik iets echt leuks zag nam ik het in een groter maatje mee zodat ik niet mega veel in 56 zou hebben. Ik heb evengoed nog veel in maat 56 maar zodra hij dat niet meer past gaat t marktplaats op. En ik merk ook dat er heel veel verschil zit tussen het ene merk in 56 en het andere merk in 56. Dus het 1 kan hij langer aan dan het ander. We zien het wel, ik heb geen dure kleertjes hangen en heb ook een hoop gekregen dat scheelt gelukkig wel.
ow ja dat is wel handig idd om niet alles in de kleinste maatjes te nemen.... zo ik ga zometeen een etage hoger ben moe en wat steken de hele tijd!
River leuke kleding!!! Nou m'n dame en heer zijn weer gedraaid in volledige stuit!! Maar er is nog ruimte en vruchtwater genoeg, dus ze kunnen nog omdraaien. Ik had trouwens nu dezelfde gyn als die bij de geboorte van Emma aanwezig was. Het viel mijn man op toen ze voorbij kwam lopen. Toen zei hij gelijk goh die ken ik! Volgens mij was ze er ook bij Emma! Wat een topwijf! Het enige wat ik dacht man wat heb ik haar vervloekt op dat moment van de bevalling.... Kan je nagaan dat je andere belevingen hebt bij hetzelfde. Toen we de kamer binnenkwamen zei ze gelijk ik dacht al die komen mij bekent voor!