Jij hebt dus ook al van die kleine eigenwijsjes in je buik, Claudia Riverr, veel plezier met je echo vanmiddag! Geniet er van!
Bah, nou wordt de pijn in m'n handen ook nog erger. Links ook mijn pols. Voelt niet lekker zeg! Zie nu ook wel aan mijn vingers dat ik vocht vast hou..maar ik hoop zo dat ik niet zo'n opgeblazen kop krijg!
ow anzza zullen we een clubje oprichten ik vind het ook niet meer grappig.....en reken er maar op dat er nog veel meer bij gaat komen ik was gisteren ook al aan het bedenken ow jee als mijn handen maar echt bespaard blijven want dan kun je echt helemaal niks meer als je die niet meer kunt bewegen.....
Hier wel begonnen met vocht vasthouden, in mijn handen inderdaad. krijg mn trouwring niet meer zo makkelijk af Ben het gelukkig gewend, nu hopen dat het mee gaat vallen. Zit inmiddels weer op m'n werk, ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden. Als ik het niet trek, gaat vanaf vandaag mijn verlof in. Aan de ene kant wel fijn, aan de andere kant ben ik er juist zo blij mee dat ik even een ochtendje werk! Maar moet mezelf niet in de weg gaan zitten..
Sasje, daar begon jij ook last van te krijgen toch? Niet fijn! Ik vraag me af of een huisarts bezoekje nut kan hebben? De tips die ik verder lees helpen bij mij niet namelijk! Within, succes vandaag
@claudia hahahaha hier ook een die veel draait hoor hahaha, komt goed, ze ligt nu weer met dr koppie beneden, maar gisteren dwars en vorige week stuit.... zolang ze maar goed ligt als ze op moet haha @riverr, leuke kleren hoor. @vocht, geheid dat de handen ook aan de beurt komen, dan wordt het helemaal rustig aan opstarten smorgens....
He meiden, wat balen dat sommige van jullie zo'n last hebben. Ik klop het nog even af, hier gelukkig nog niet echt ergens last van. Maar goed, wat niet is kan nog komen uiteraard. Ik moet sowieso zeggen dat het mij hier meevalt, ik had alles veel zwaarder verwacht. Heb op die ischias na eigenlijk helemaal nergens last van gehad. Nooit misselijk geweest, alleen moe. En met rust is ook die ischias zeer goed te doen. Ik weet niet, alles wat ik had verwacht is tot nu toe niet gebeurd. Kan uiteraard nog komen! Ik ben benieuwd of mijn vermoedens vanmiddag worden bevestigd en zo niet dan ga ik voor de zekerheid morgen even een plasje wegbrengen voor de zekerheid. Nu al vanaf zondag soms een zeurderige menstruatie pijn, geen krampen, gewoon een gek gevoel daar beneden. Ik moet niet extra plassen maar anders gewoon voor de zekerheid misschien maar even inleveren.
Nou heerlijk toch Riverr! En Ischias pijn is ook zeker niet fijn Ik heb verder net als jou ook weinig last gehad van iets, behalve de bekkenpijn. Maar goed, dat is je dagelijkse werkzaamheden aanpassen en dan is het op zich wel te doen! De vk zei de vorige keer bij mij dat als die pijn meer in het midden onder in de buik optreedt, dat het dan wel eens een blaasontsteking kan zijn. Vind het op zich wel fijn dat de urine bij deze praktijk standaard elke afspraak gecontroleerd wordt
Doemaar ja ze zijn lekker eigenwijs!!! Over een kleine 2 weekjes heb ik weer een echo en dan zie ik wel of ze weer gedraaid zijn..... Vocht vast houden, alleen een beetje in mijn enkels voor de rest valt het nog mee. Alleen een hele droge en jeukerige huid.
heb ook nog niet teveel last hoor van vocht... heb dat bij de andere 2 zwangerschappen veeeeel erger gehad. voor de rest lichamelijk niet zoveel te klagen. ben benieuws claudia bij mij is het natuurlijk makkelijk te voelen hoe ze ligt, jij hebt er 2 dus das wat lastiger
@ anzza ja dat is het vooral, je bezigheden aanpassen dan is t goed te doen. Wel balen van dat vocht. Bij mij zit de pijn meer in mijn liezen en hier wordt het niet standaard gecheckt. Beter dat dat bij jou wel zo is.
anzza ik heb het idd ook heel erg....ik heb geen enkels meer over...en pijn dat het doet....dacht smeer ze af en toe in lekker in maar dat is ook niet echt meer fijn voor het plezier tja bij mij helpt het ook niet om hoog te houden....en kan en mag het ook niet te lang ivm bi! na een nachtje slapen zijn ze een klein beetje geslinkt maar zodra ik 1 stap zet heb ik het alweer tja steunkousen moeten er ook tegen helpen...maar ja dat zie ik ook nog niet echt zitten...... heb net wel ff de bloeddruk meter opgehaald bij mams aangezien ik ook al 2 daagjes wat last van hoofdpijn heb...maar bloeddruk is gelukkig oke! claudia...hier ligt baby 1 ook in stuit en de meid ligt er ook niet goed voor die ligt er dwars over heen..... tegen mij zeggen ze steeds dat ze bijna niet meer kunnen draaien ivm ruimte te kort..... ik ben benieuwd ik moet volgende week vrijdag weer op controle of ze dan nog hetzelfde liggen dan vorige week! krijg jij anders ook neem ik aan sowieso een ks?
Riverr, ook pijn aan je schaambeen? Mijn bekkenpijn zit nu namelijk voornamelijk daar, schaambeen uitstralend naar de liezen! Ben benieuwd wat je vk er van zegt, hoe laat heb je afspraak? Sasje, klinkt echt vervelend. Maar als steunkousen kunnen helpen, zou ik er toch maar over nadenken! Niemand die het ziet, dat is weer het voordeel van deze periode
Sasje ik denk dat als ze gewoon draaien met hoofdje naar beneden het een natuurlijke bevalling wordt. Mochten ze in stuit blijven liggen dan zal het wel uitdraaien op een ks. Maar er is nog genoeg ruimte en vruchtwater dus ze kunnen nog gewoon draaien.......
Mijn zus en ik zijn nog gedraaid tijdens de bevalling hoop voor je dat jouw ukkies wat sneller zijn! Hier nu officieel met zwangerschapsverlof... Weer een mijlpaal
ja mochten ze niet draaien of in ieder geval baby1 dan is hier sowieso beleid dat het een ks wordt....dit ivm gevaarlijkheid van baby2 ofzo iets......
Oei oei de laatste loodjes wegen zwaar voor sommigen, zonde. Dat vocht is vervelend, zeker als het nu al begint, we moeten nog wel even. Ik heb het ook een beetje in mijn handen, maar doet geen pijn, gewoon wat dikkere vingers. En wat last van mijn rug krijg ik nu, verder geen klagen en dat voor nr 4, valt niet tegen. Hoop wel dat iedereen een beetje goed die laatste weken doorkomt! wordt natuurlijk alleen maar zwaarder... Iemand vroeg wat over indalen... Weet niet meer wie, maar dat voelde bij mij als stekende pijntjes, laag in de schaamstreek. En als ze dan ingedaald liggen en ze draaien hun hoofd, ieuw! Dat voelt zoooo vervelend, tenminste bij mij haha. Hou vol meiden!
Is bij jullie eigenlijk al de kraamzorg langs geweest ? Of weten jullie rond welke week dit "normaal" is ? Zo even spammen met een bescheiden buikfoto http://i.imgur.com/qOQGJ5e.jpg