@ polka wat heb jij een mooi bescheiden buikje! Hier is de kraamzorg met een week of 21 geweest en nemen binnekort nog telefonisch contact op geloof ik. Maar het verschilt enorm hoor hoe of wat. @ Anzza nee geen pijn aan mijn schaambeen. Echt hele lichte zeurende menstruatiepijn in mijn liezen en onderbuik en ook een beetje aan mijn onderrug. Ik ga morgen toch maar even een plasje wegbrengen om dat uit te sluiten want ze konden net op de echo wel zien dat hij heeeeel laag ligt. Ik voel dat zelf ook want al zijn bewegingen die ik normaal tegen mijn ribben voelde voel ik nu lager. Dus ik denk gewoon dat het voorwerk is en dat het baby is die overal op drukt maar ik wil het toch even laten nakijken. Groeiecho was verder super, hij loopt nog steeds lekker voor, is nog steeds een jongetje en heeft een lekkere kop met haar. Goddank heb ik gel gekocht En hij ligt dus al weken precies in dezelfde houding, grappig dat dat klopt met wat ik zelf voel. Nouja, nu maar hopen dat het voorwerk is en geen blaasontsteking, ik ben benieuwd..
Riverr, Ik hoop ook voor je dat het geen blaasontsteking is! Leuk dat weer werd bevestigd dat hij een flinke bos haar heeft, ben benieuwd! En grappig dat het zo verschilt he, dat hij al zo lang hetzelfde ligt, en dat ons meisje maar blijft draaien! Polka, inderdaad bescheiden buikje, wel mooi! Hier is ze rond de 26 weken geweest, anders gewoon even bellen misschien?
Ja ik vind het ook grappig om te lezen dat het zo verschilt, bij sommige van jullie gaan ze nog alle kanten op en die van mij ligt al zeker 5 weken in dezelfde positie. Ik ben er al lekker vroeg uit, zo maar even t plasje wegbrengen. Al kan ik mij haast niet voorstellen dat het blaasontsteking is want die urine is zo helder als wat, zelfs na een hele nacht. Heb zo vaak blaasontsteking gehad in mijn leven, toen was zo'n potje pies altijd drama. Wat daar dan allemaal inzit haha niet normaal!
goedemorgen meiden, @polka hier komt kraamzorg volgende week...hier komen ze tussen 6e en 7e maand... en idd bescheiden buikje hoor!! @river en geen blaasontsteking? @hier mijn dag kan niet meer stuk kan geen enkele schoenen meer aan
Polkadotje wat een bescheiden mooi buikje!! Kraamzorg jee effe nadenken!! Volgens mij rond de 20 weken zijn ze langs geweest... Want Stephan wist toen al te melden dat het een broertje en een zusje werd! Schoenen en laarzen kan ik gelukkig allemaal nog aan!! Mochten die niet meer passen straks kan ik altijd nog mijn uggs aan doen of straks als het lekker weer is slippers!!
@ sasje wat klote dat je geen 1 paar schoenen meer past! Het is nou ook nog geen weer voor slippers. En inderdaad Uggs of iets? Desnoods die van 5,- bij scapino? Of sneakers waarbij de veters heel los kunnen zodat de schoen wijd wordt? Ik weet nog niet of t blaasontsteking is, kan pas na 11:30 bellen. Ik verwacht t echt niet. Als het dat zou zijn zou het mij verbazen. Denk eerder dat het of voorwerk of groeien is geweest. Het was gister heel erg maar nu een stuk minder. Ik voel het alleen nog als ik bepaalde bewegingen maak of als de baby bepaalde bewegingen maakt, het lijkt dus echt alsof hij een stuk lager ligt. Ik moet woensdag weer naar de vk dus die kan dan vast vertellen of hij echt gezakt is. Ik had vannacht ook voor het eerst bandenpijn, nog nooit eerder gehad. Zal er allemaal wel mee te maken hebben. Hij is vandaag lekker druk! Lijkt mij zo vreemd als mijn buik straks leeg is..
Sasje wat rot! Inderdaad iets van uggs (a la 5 euro) of ergens wijde schoenen lenen? Ik kan de helft van m'n schoenen niet meer aan simpelweg omdat ik de veters niet meer kan strikken, ben blij met m'n instappers en m'n dr Martens met rits! Riverr weet je al iets? Kraamzorg: nog helemaal niks van gehoord. Ga er eens achteraan bellen.
Haha jaaaaaa veters! Dat gaat hier ook niet. Ik heb m'n sneakers dus zo dat ik geen veters meer hoef te strikken Heb net gebeld ja, het is geen blaasontsteking. Wel heeeeeel licht verontreinigd maar lang niet genoeg voor een blaasontsteking. Volgens haar kunnen de dingen die ik nu voel niet daar van komen. Moet t wel even in de gaten houden, als t maandag niet minder is willen ze dat ik nog eens urine kom inleveren. Prima, voor nu in elk geval gerust gesteld
Riverr, lekker dat bewegen he! Kan daar nog steeds zo van genieten Sinds een paar dagen is ze alleen flink bezig mn blaas te bewerken, af en toe een flinke pijnscheut, dat is dan wel weer vervelend! Misschien ligt ze nu wel met haar koppie naar beneden..ben benieuwd, dinsdag mag ik weer naar de vk! Net even heerlijk naar de kapper geweest, even ontspannen, knapt een mens van op
Gelukkig riverr! Nu hopen dat de klachten snel minder worden.. Anzza lekker! Even een momentje voor jezelf
RIver gelukkig geen blaasonsteking, maar wel licht verontreinigd??? Hopelijk trekken de klachten weg en anders kon je maandag weer alles laten checken toch!! Anzza heerlijk zo'n momentje voor jezelf!!
Ja ze had t over concentraties en waardes en weet ik veel wat en voor ze het echt een blaasontsteking noemen moet je aan een bepaalde waarde voldoen en daar zat ik zeer ruim onder. Het is dus bij lange na geen blaasontsteking maar als ik nu heel weinig zou gaan drinken en niet goed uit zou gaan plassen dan kan het dat wel worden. Dus vandaar ook geen medicatie, het is geen blaasontsteking en dit kan je lichaam gewoon zelf oplossen omdat de verontreiniging vrijwel nihil is. Ik denk dat ze het daarom niet op kweek zetten anzza maar dat ik maandag weer in moet leveren als het niet weg is en ze het dan eventueel wel op kweek zouden zetten.
Dat kan goed inderdaad, meestal doen ze op kweek zetten standaard bij zwangere vrouwen die urine inleveren, vandaar!
fijn river dat het geen blaasontsteking is!!! hier gisterenavond en vandaag ook weer wat meer krampjes....maar ja hoort erbij zullen we maar zeggen nou mams heeft gedweild hier en we hebben ff samen de keuken goed gepoetst..is dat ook weer gebeurd
Oh stuur haar hier ook ff langs er komt echt niets uit mijn handen vandaag... Misschien morgen wel als we met z'n 2en zijn maar vandaag kom ik niet verder dan het bed verschonen en eten koken
nou aangezien ik eigenlijk niks zelf mag doen komen beiden moeders hier alles doen...maar ja ik ga hier niet zitten te kijken hoe zij hier alles komen doen, dus doe waar ik kan een beetje mee helpen!!! trouwens hebben jullie al versieringen gekocht?? ik ben op zoek naar die strikken die ze om de deur binden....maar heb nog niet gezocht waar ik die kan krijgen...weet iemand van jullie het toevallig al zo.../?? ow enne within ik zou wel de trouwring al af doen hoor!
Ik ken ze niet, van die strikken maar toen ik t Googlede zag ik er wel een paar. Of zelf strikken met tule. Hier nog niks gekocht. Wel de naamwaslijn af maar weet verder nog niet of ik t in huis ook versierd wil hebben.