Goedemorgen hihi dacht al april??? zat zelf meer aan 9/10 mei te denken vooroederdsg maar dit is natuurlijk ieder jaar anders hihi. maar moet gaan lukken voor sommige toch haha...
Ik dacht van wel, maar als je al dat vocht niet vertrouwd, gewoon ff bellen hoor! Vriendin van me heeft de laatste maand van haar tweeling zwangerschap ook met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis doorgebracht. Ook zij was ontzettend opgezwollen door al het vocht, niet normaal! Wel had ze een hele hoge bloeddruk ook..
tja begin daarover idd te twijfelen....wordt steeds erger en voel me zo ook helemaal niet lekker....missselijk en weer krampen en trekt me weer naar de rug....
Sasje even bellen!! Liever een keer teveel dan te weinig! Ik schrok me kapot vanmorgen.. Ik nog half slapend naar de wc, (5.15..) afvegen zit er roze slijm aan! Was meteen wakker.. Inlegkruisje in gedaan, urine gecheckt, niks te zien. Weer gaan slapen maar heb geen bloed verder verloren dus wat dat nou was?
ik heb niet gebeld, gaat nu wel weer......kijk het even aan vandaag...kan anders altijd nog bellen.....