Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaa jij ook within!

2. Within

Within Niet meer actief

Ik doe m'n best :p voorlopig zit mannetje nog prima daar binnen, laten we dat zo houden.

3. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Sasje, zou je niet toch ff bellen voor de zekerheid? Beter een keer teveel dan te weinig toch? Zeker met n tweelingzwangerschap zou ik extra alert zijn toch.

Within kan mss van een contactbloedinkje zijn? Ik heb daar eigenlijk deze hele zwangerschap al last van, mss is dat het?. Idd wel even melden morgen.

Goh het begint te korten hè.... Krijg er echt veel zin in! Vandaag tweede kabouterwasje gedaan, te schattig weer.

4. Within

Within Niet meer actief

Nou inmiddels een heel avontuur gehad.. Sommigen hadden het denk ik al op Facebook gelezen..

Na het slijm vanmorgen de hele dag buikpijn/rugpijn/harde buiken gehad en toen ik ook nog eens een krampgolf kreeg was ik het zat. Een geklaagd op Facebook en daar werd gezegd dat ik toch even de VK moest bellen.

Die was er vrij snel, hartje geluisterd en inwendig onderzoek gedaan. Bmm was potdicht, dus goed teken. Toch even overleg met ziekenhuis en ik moest langskomen.
    Daar aangekomen urine ingeleverd, bloeddruk getest, hartslag en vervolgens aan de ctg. Half uur aan gelegen en alles bleek goed, wel wat lichte activiteit maar niet zorgwekkend. urine was ook schoon. Ze hebben daarna nog een uitwendige en inwendige echo gedaan om baarmoederhals op te meten en dat was ook goed dus ik mocht naar huis :)

Omdat ik een enorme zin in een mcflurry had gekregen inmiddels heb ik die gekregen van manlief en nu thuis, rusten.

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Meis, hoe is het vannacht gegaan/ hoe gaat het nu?

6. Within

Within Niet meer actief

Dankzij mijn lieve vriendje oxacepam toch redelijk goed geslapen, buik is nu rustig :)

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Goed om te horen! Lekker rustig aan doen!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@within fijn dat je nacht goed is verlopen!!

@hier weer hoofdpijn :( ga straks toch nog maar een poging doen tot slapen denk ik.....nachten breken me een beetje op...slaap weer niet zo goed...

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Sasje, je bloeddruk was wel goed?

Nu al een paar keer gehad dat de kleine minder beweegt dan anders. Reageert ze ook niet op mijn gedruk. Vanochtend duurde het ook weer langer dan normaal voor ze weer begon te bewegen. Morgen gelukkig afspraak bij de vk...

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja net nog gemeten, die is netjes....120/72 dus prima!

maar ja ik weet dus niet of je altijd een hoge bloeddruk krijgt bij zwangerschapsvergifting....volgens mij wel....ik ga nu ff lekker douchen en dan kruip ik dadelijk ff mijn bedje in vanmiddag!

11. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Weetje waarom ga je niet even langs de HA met urine en vraag je of ze willen testen op eiwitten. kunnen ze heel makkelijk met een staafje doen. Dan maak jij je ook weer wat minder zorgen.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee de gyn wilt dat ik zulke dingen via hun doe en niet via de ha!
    zit niet voor niks in het zh....heb ooit eens een bezoekje gebracht aan de ha omdat ik het echt niet meer trok door de extreme misselijkheid...en daar was mijn gyn niet blij mee!
    ik ga er ook niet vanuit dat ik het heb hoor want dan had je nog wel veel meer klachten gehad....denk dat hoofdpijn komt van het vocht en de slechte nachten...

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Volgens mij is dat je eigen keus, toch? Als de gyn het niet doet, dan de ha maar.

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    wat stom, de gyn en de vk vinden dat niet zo een probleem hoor hier als je naar de ha uitwijkt.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow maar ik hoef maar te bellen naar het zh hoor...en dan wordt het geregeld....maar ik wacht het nog wel even af...heb vrijdag toch controle of het moet voor vrijdag nog veel extremer worden natuurlijk dan bel ik wel!

ga nu lekker een poging doen tot slapen!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    slaap ze... hier na t verven en linette ophalen broodje kroket gemaakt... wel verdiend dacht ik zo

17. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Oke wat raar van de gyn.
    Ik had zoiets je bent 3 keer sneller bij de ha dan een ritje ziekenhuis.
    En ik persoonlijk stap sneller na de ha voor "kleine" dingen zoals een urine test dan naar de gyn.
    Maar gelukkig heb je vrijdag een afspraak ;) dan is het misschien ook weer anders.

Pff ik heb geloof ik last van de hormonen ofzo... Ik kan me echt opvreten om van de domme mensen op facebook. Zo'n mokkel vraagt of iemand nog gratis visjes weg geeft want ze vind ze van de dierenwinkel zo duur..... Nou sorry hoor maar als je 2 euro voor een gup al duur vind hoe wil je ze dan onderhouden. Kan dat mens wel voor dr bek slaan nu.
    hormonen....:D Normaal ben ik totaal niet zo en interesseert een ander me geen ene bibs. Maar ik kan me echt overal zo boos en druk om maken.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha polka dat herken ik wel hoor... dom volk dat er soms rondloopt... maar dat staat ook nog wel eens los van de hormonen...*lol*

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sow hier heerlijk bijna 2 uurtjes geslapen...toch nodig gehad dus!
    hoofdpijn is ook weg...alleen ben ik nog moe hihi!!

hier begint het ook alweer te sneeuwen, morgen heeft vriend ook vrij.....

polka o ik kan me juist nergens meer druk over maken en al helemaal niet meer over anderen......hihi

20. Within

Within Niet meer actief

Hier ook net weer wakker ^^ man maakte me wakker met een kop thee.. Die is gisteren toch ook wel een beetje geschrokken zegt ie.
    En juist als ik even slaap, belt de kraamzorg :p zo maar even terugbellen. En dan daarna pannenkoeken bakken!

Sasje hoop dat de hoofdpijn nu ook even wegblijft!

Hormonen: Jep, ook last van. Vooral in het verkeer.. En dan heb ik zelf geen rijbewijs :p

Deel Deze Pagina