yo girl go within zie het al voor me dat gescheld in de auto....dat had ik eerder juist wel en nu njuist helemaal niet hihi!!! vriend die kan zich ook kapot ergeren in de auto op iedereen...ik kan er nu alleen maar lachen en denken waar maak je je toch druk over hihi!
Wij hebben ook de grootste lol in de auto, ons lekker anoniem ergeren aan andere weggebruikers Hoor je opeens naast je "zo, die is lelijk!" Net kraamzorg terug gebeld. Ze komt morgen langs voor een intake gesprek!
nou als mensen zich afvragen waar linette dat gevloek van heeft dan kan dan geheid zijn van het feit dat ze naast me zit in de auto whahahahahaha
ben benieuwd hoeveel uren we gaan krijgen..... en wat ze eigenlijk allemaal komt vertellen 3 kwartier
Ik ben ook heel benieuwd! Aan de telefoon klonk ze al wel heel aardig ga me wel alvast wapenen tegen de borstvoedingsbrigade.. Ze zijn heel streng pro-borstvoeding en ik ga het niet geven natuurlijk. Maar als ik vertel waarom zal ze dat wel snappen toch?
@within, laat je niet gek maken.. ik ben er simpel in, wil het proberen lukt het niet dan niet, lukt het wel.. zou fijn zijn. jij geeft het niet, uitleg zou niet eens nodig zijn maar verduidelijkt de zaak.. en take it easy doorgaans zijn ze wel flex (bij ons dan)
je moet dat toch ook zelf weten...daar hoeft ze mij woensdag ook niet over te brginnen...brn ik zo klaar mee....dosis hormonen helpen daar wel in mee haha
Hahaha ja dat heb ik ook wel hoor maar kreeg bij mijn aanmelding al een hele folder over borstvoeding en hun borstvoedingsbeleid, en bij het contract/de bevestiging weer een brief met "babycare en borstvoeding" Staat ook letterlijk in dat ze er van uit gaan dat je borstvoeding geeft als je voor hun kiest. Niet echt mijn ding, maar de andere kraamzorg in de buurt is streng christelijk of bestaat alleen uit veel oudere vrouwen. Vandaar ^^
Oh heb zo'n hekel als ze er maar over blijven zeuren. Beetje jahova-aan-de-deur achtig. Je kiest zelf, het is jouw lichaam of je nou een super goede reden hebt of niet. Er zijn genoeg kinderen op flesvoeding groot geworden. In het begin leek bv mij fantastisch. Nu gaat het idee mij steeds meer tegen staan. Ben best wel preuts. En om alles te kolven is ook een behoorlijk klus. Ik ga het wel eerst proberen maar als ik me er niet goed bij voel ga ik er zeker niet mee verder.
Als je zelf achter je beslissing staat is dat veel makkelijker natuurlijk ik heb gewoon een hele duidelijke en goede rede en daar doen ze het maar mee. Heb er nog even mee gespeeld om te stoppen met m'n medicijnen zodat ik toch bv kan proberen, omdat het me toch wel bijzonder lijkt ook, niet vanwege alle andere verhalen van beter voor je kindje en de hechting en noem maar op. Dat is fv ook, anders mocht het ook niet verkocht worden en ik hou daardoor niet minder van mijn kindje en daar doet ze het maar mee
@polka dat is hier ook hoor... hier bij linette 3 weken geprobeerd, maar ze kreeg al na 1.5 week wat bijvoeding.. ik was gefrustreerd omdat ze niet goed hapte en zij was gefrustreerd dat ze niet genoeg kreeg... nee joh dat gevecht ga ik ook niet aan... is het wel dan wel, zo niet dan niet.... en al zouden ze willen mogen ze van mij de boom in hoor..... @within al zou je geen reden hebben om het niet te doen... kraamzorg is voor mij iig niet de reden om het wel te doen.. goedemorgen, en hallo budnacht
goedemorgen meiden, @polka je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor!!! ik zie me zelf idd ook niet in een cafe/restauran zitten te voeden dus dat is voor mij ook van de redenen waarom ik er niet eens over hoef na te denken...en dan heb ik het nog niet over het feit dat je niet weet hoeveel ml ze nou eigenlijk binnen krijgen, is het wel genoeg en allemaal die onzekerheden...laat maar heb dadelijk mijn handen al vol genoeg
Ik ga het wel proberen, borstvoeding. Hoop ook dat het lukt, lijkt me erg bijzonder Zo weer naar de vk, controle.. En, 33 weken alweer!
Ik ben er ook heel eerlijk in, ik wil het ook niet doen omdat ik het te veel 'gedoe' vind. Ik vind het ook leuk als anderen een flesje kunnen geven en dat kolven en alles zie ik gewoon niet zitten. Ik zou er mega onzeker van worden. Misschien vinden anderen mij daardoor een ontaarde moeder maar ik hou (zoals within zo mooi zegt) echt niet minder van mijn kind omdat ik hem flesvoeding geef en ik ben er ook groot mee geworden. Ik denk omdat ik er niet genoeg achter sta het geen positief effect gaat hebben. Ik zou het wel een kans willen geven als mijn kindje veel te vroeg geboren zou worden o.i.d. Maar nee in alle andere gevallen gewoon flesvoeding, ik denk dat ik daar een stuk minder onzeker van word. Hier vroeg de kraamzorg ook wat ik ging geven dus ik zei flesvoeding en toen heeft ze het wel geprobeerd maar ik ben gelijk heel duidelijk geweest. Maaarrrrrr ik zeg er wel duidelijk bij, ik heb tijdens mijn zwangerschap meerdere besluiten genomen waarvan ik van te voren dacht oh dat ga ik zo doen en dat werd uiteindelijk toch het andere. Het kan best zo zijn dat als hij geboren is ik toch ineens denk ik MOET borstvoeding geven. Ik acht de kans klein maar af en toe sta ik van mijzelf te kijken dus het zou kunnen
hier alweer de 31 weken bereikt ik moet nog zeker 1 weekje volhouden want dan mag ik tenminste hier in ons eigen zh bevallen....anders moet ik naar maastricht maar ik ga voor de 35/36 weken