Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Goedemorgen! God wat heb ik asociaal heerlijk geslapen..ben net pas wakker. Zo aan een stuk door. Dat mag van mij wel vaker :D

Hihi sasje ga maar lekker voor de 35/36 weken :p

Wij hebben woensdagavond een rondleiding in het ziekenhuis voor de bevalling. En daardoor bedenk ik me net dat het helemaal niet meer zo lang duurt. Krijgen jullie bij de gedachte ook zo'n warm gevoel?
    Ben wel heel erg benieuwt hoe mijn vriend reageert. Hij doet het niet zo goed in stressvolle situaties... En daar worden een hoop grappen over gemaakt :D maar het verbaast me dan niks dat de grapjes ook echt gebeuren.

2. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!!!

Wat betreft bv ga het ook nu weer proberen, bij Stephan en Emma beiden gelukt tot een paar dagen voor 6 maanden. het ging als een tierelier!! Maar of dat nu met 2 gaat lukken geen idee?? Ga het wel proberen! Lukt het niet dan heb je fv!! Daar ben ik ook mee groot geworden!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    knap claudia dat je het wel gaat proberen...zou er al helemaal niet aan moeten denken om er 2 tegelijk aan je borst te hebben zitten hihI!

4. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Controle gehad, meisje ligt met hoofd in mn bekken. Buik is nog steeds niet goed te voelen, daardoor zou ik vandaag ook eigenlijk weer een nieuwe groeiecho krijgen, maar het echoapparaat was stuk.
    Toen heeft ze ff met een simpel echo apparaatje gekeken hoe ze nu ligt, en dan de volgende keer liggingsecho plus groeiecho in 1 keer.

Ikzelf was zelfs iets lichter dan de vorige keer, dus dat gaat ook heel goed, ben nog steeds geen 5 kilo aangekomen! Maar ja, daar zal nog wel verandering in komen XD

Urine was ook weer goed, dus ook fijn!

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Claudia, inderdaad knap dat je het gaat proberen met een tweeling!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed was anzza!!!!

7. Within

Within Niet meer actief

Fijn dat alles goed was anzza!

Claudia, heel knap dat je het gaat proberen met 2 kleintjes :) ik ben op fv groot geworden maar mijn moeder heeft wel 3 weken heftige borstontsteking gehad waardoor het ook niet ging..

Hier ook heerlijk geslapen en mannetje in m'n buik is lekker druk vandaag. Straks ff huisje aan kant maken voor de kraamzorg vanmiddag, is er nog iets waar ik aan moet denken?

Sasje voor de 35 weken gewoon terugduwen.

8. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Within grapjas hoe wil je een tweeling terugduwen?????? Zie het wel voor me maar wil er toch echt niet aan denken!!

BV knap om het te proberen, nee niet echt!! We zien wel of het lukt of niet. Zal er geen drama van maken! Mijn moeder heeft mijn zus wel een paar dagen bv gegeven maar door ingetrokken tepels heeft ze moeten opgeven, deed te veel pijn. Bij mij heeft ze het niet eens geprobeerd. Snap het wel! Om met pijn bv te geven omdat je moet is ook geen pretje!! Dan maar fv! Het is toch niet voor niks uitgevonden dacht ik zo!!

9. Within

Within Niet meer actief

Borstvoeding hoort toch ook geen pijn te doen? Omdat het me direct al afgeraden is heb ik me er eigenlijk nooit in verdiept..

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja het kan zeker pijn doen...en zeker in het begin als je kloven enz erop krijgt of wanneer ze niet goed aanhappen...dan krijg je echt wel pijn aan je borst hoor :)

whahahha terug duwen...oke ik zal proberen wanneer het gebeurd dan hou ik mijn handen voor mijn gat hihi kijken of het helpt maar ben er bang voor ;)

hier net heerlijke massage gehad en weer wenkbrauwen geepileerd dus sta er weer netjes op hihi!
    ook meteen maar ff boven stofgeveegd op onze slaapkamer en vriendlief de matrassen laten omdraaien want dit kan ik zelf niet meer....weet namelijk idd ook niet of dat de kraamzorg het bed enz komt controleren...

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Zo ik ben kapot! Vannacht na die hele poppenkast was mijn hoofd zo vol dat ik pas rond 3 uur sliep. Om 5 uur weer wakker...
    De nacht daarvoor was ook al niks want vriend lag te snurken. En vandaag gewoon bezig geweest, naar mijn werk geweest en eindelijk is het ouderschapsverlof zo goed als geregeld. Daarna lekker rondje gereden in mijn auto haha en net nog ff wat kleine dingetjes gehaald.

Gisteravond ook eindelijk de belasting geregeld en ik krijg een zeer leuk centje terug! Hartstikke fijn, ik zag er als een berg tegenop.

Kom ik op m'n werk m'n oud collega en tevens vriendin tegen ik zei al wat doe jij hier nou! Zat een partijtje stiekem te doen met blauwe papiertjes. Ik moest gelijk weg van haar, die voert dus wat in haar schild haha. Super lief maar ik voel mij super lullig dat ik haar 'betrapt' hebt..

Ik ga de rest even bijlezen..

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow balen river, dan vanavond maar op tijd het bed in!

op spannend dat ze iets aan het regelen is hihi!!!

ligt er bij jullie geen sneeuw?

13. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Nee goddank ligt hier helemaal niks! Ik hou niet van sneeuw..

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou fijn! hier ligt me weer een dik pak!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier ook een buikfoto vandaag voor degene die geen fb hebben

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier ligt keiveel sneeuw, wordt er naar van..

@river haha dinnetje betrapt.. beetje lullig dan..
    en idd op tijd naar bed.. hier ook, was om 4.15 al op omdat ik niet meer kon slapen...

@sas mooie buik 3de keer whahahaha

@within hoe ging het met kraamzorg?

@bv hier mega kloven en pijn.. lang lever bepanthene creme

@claudia, wat je zegt, lukt het oke, zo niet effe goede vrienden

17. Within

Within Niet meer actief

Riverr; betrapt! Ben benieuwd wat ze van plan is dan..

Sneeuw; ook hier gelukkig niks. Wel ijskoud!

Kraamzorg; was een leuk gesprek! Ik krijg 39 uur over 6 dagen, omdat ik dag 1 nog in het ziekenhuis lig. Ze was heel aardig, deed niet moeilijk over m'n keuze voor fv (waar ik me dus wel een beetje druk om maakte na alle verhalen) en was gewoon gezellig! Heb er alle vertrouwen in.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow dat is netjes within...en fijn dat ze niet moeilijk deed over het bv verhaal!!

19. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Goede berichten lees ik allemaal, buiten wat slapeloze nachten. Die laatste loodjes...

Sasje mooie buik! Wow dat er daar gewoon 2 in zitten.... Bijzonder zeg.

Goed dat iedereen zo sterk achter haar eigen keuze staat! Een blije gelukkige mama is alles waard hoor, van een gestreste mama heeft n baby echt wel last. Ik ga wel bv proberen, morgen bijeenkomst int zkh, maar niet ten koste van mezelf. Andere 3 maar even bv gegeven. Ik vond t niet heel makkelijk nl.

Ik krijg 53 uur kraamzorg vw bv en omdat ik nog 2 kindjes onder de 6 jaar heb, maar heb wel afgesproken dat ik ze naar huis mag sturen als ik minder wil. Ben daar op n gegeven moment nl echt klaar mee, vind t helemaal niks iemand de hele tijd om me heen brrrrr.
    Heb steeds t gevoel dat ik haar dan bezig moet houden en niet m'n eigen gang kan gaan, vervelend:)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ben benieuwd hoeveel uur ik ga krijgen...morgen komt ze tussen 9 en 11.....

Deel Deze Pagina