Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Spannend! Veel plezier alvast!

Ik ben vanavond een lekker emotionele muts. Zit elke keer te janken om de kleinste dingen. Alles van afgelopen weken komt naar boven en vandaag kreeg ik te horen dat mijn vader weer gaat scheiden na 10 jaar huwelijk met zijn 2e vrouw. Dat was even de druppel dus heb nu lekker even een jankavond.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @within, zei ik je toch dat dat met kraamzorg en bv wel mee gaat vallen....
    oh das niet zo leuk, gelijk heb je hoor met n jankavond....

@sasjesuc6

wij om 10u in het zh, 1ste keer gyn... plan maken groei echo nou ja dubbele afspraak iig

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ sasje wow je buik! Supermooi!

@ within gelukkig viel het gesprek mee! Maar wat balen due scheiding. Heb afgelopen jaar meegemaakt wat een rommel dat geeft. Hier is alles sinds november gelukkig min of meer achter de rug, voor jullie begint het net, ik hoop dat dat je vader en zijn aanstaande ex er een beetje netjes uitkomen en dat t geen vechtscheiding gaat worden.
    En huil maar lekker, soms geeft dat wat ruimte!

@ doemaar succes bij de gyn!

Hier heerlijk geslapen! Was wel nodig na een paar van die rot nachten. Ik moet om 11 uur weer bij de vk zijn dan gaan we de eventuele pijnbestrijding bespreken.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@doemaar s6 meid!!

@river veel s6 bij de vk!

@within wat balen van je paps zeg :( hopelijk komen ze er goed uit!!

@hier een redelijke nacht gehad....maar 3 keer eruit gehoeven!!

iemand van jullie een idee hoe ik het kan gaan maken...wil 1 grote lijst of 2 kleinere lijstjes maken waarin ik de echo foto's wil gaan plakken en mijn eigen buikfoto's! zodat ik altijd kan terug kijken...wil het dan op de babykamer hangen....maar heb geen idee hoe ik het het beste kan gaan maken....want wil eigenlijk vanaf de eerste echo beginnen en dan er een aantal uitzoeken aangezien ik natuurlijk iedere 2 weken echo's heb gehad...dus dacht 7 wkn, 10, 12, 16, enz

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wat een leuk idee! Ze hebben bij de xenos en leenbakker van die foto lijsten waar meerdere foto's in kunnen.. Misschien is dat een idee?

Ik kon mij gister niet inhouden en heb de box neergezet en hier en daar even gepimpt. Had op sommige plekken een klein beetje verf nodig. Nou voor die 2 tientjes vind ik m helemaal prachtig haha. Als wij er straks klaar mee zijn gaat hij naar de kringloop.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee ik wil echt zelf maken want wil ook het aantal weken in cijfers ervoor zetten enz en dat kan dan niet in kant en klare lijstjes....

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Misschien om en om buikfoto / echo? En dan in paren, dus de echo die bij de buikfoto in weken hoort? Als achtergrond de kleuren gebruiken die in het behang zitten. Als je begrijpt wat ik bedoel :D

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Canvas kopen, schilderen in een kleur van het kamertje of het behang van het kamertje er om heen maken en dan de foto's daar op vast maken? Ik denk alleen niet dat je alle soorten lijm daarvoor kan gebruiken maar er zijn volgens mij zat andere manieren om foto's te bevestigen zodat ze niet beschadigen.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm ik heb ongeveer iets in mijn hoofd maar weet alleen nog niet hoe te gaan maken :)

zal eerst straks maar eens fotos van me zelf laten afdrukken bij de kruidvat...

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo hier is de mevr van de kraamzorg net weg.....ga 75 uur krijgen :) verdeeld over 10 dgn!
    dit ivm tweeling en ks! en mocht ik die 10 dgn bijv in zh moeten verblijven dan krijg ik daarna even goed nog zorg vanuit hun thuis...dus het is niet dat wanneer je 8 dgn om zijn je pech hebt gelukkig! daar maakte ik me wel wat zorgen over namelijk!!

ook attendeerde ze me er op dat ik er goed aan het gedaan om mijn pakket om te zetten zodat ik nergens een eigen bijdrage voor hoef te betalen want anders moet je op einde van kraamzorg een 350 euro eigen bedrage betalen dus elukkig dat ik het had omgezet :)

11. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Sasje, goed nieuws dus! Lekker hoor :) En erg fijn dat je je dagen niet kwijt bent, als je de eerste tien dagen in het ziekenhuis door zou moeten brengen.

Hier is mn paps vanochtend geweest en heeft het dakraam op de babykamer geschilderd! Het ziet er nu al zo veel mooier uit :) Morgenochtend nog een keer, en dan is eindelijk het einde in zicht; rolgordijn, vogelhuisje en schilderij ophangen en klaar! Jeej!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow fijn dat het einde in zicht komt anzza!!

hier moet vriend ook nog steeds het vogelhuisje/kapstokje op hangen en me de dimmer op lamp maken.....

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ben terug hoor
    maar tis allemaal wat kl*te.. positieve is dat ze heeft bevestigd dat het ziekenhuis heeft gefaald dat de andere gyn niet zo handig is geweest met het vertellen van info dat er gewoon niet goed genoeg is gekeken naar mijn dossier als ik weer eens kwam voor een CTG. en dat het leven van arnaud wellicht er anders uit had gezien. onze klacht is iig terrecht ook in haar ogen

ECHTER ik had bij arnaud schijnbaar een zeer zeldzame stoornis in mijn placenta.. het was een uitrijpings stoornis waardoor arnaudje niet genoeg zuurstof kreeg, kortom hij is gestikt. deze afwijking wordt na 34 weken een probleem.. de kans dat ik het heb is veel minder groot dan dat het wel is.. maar er is een bepaald verhoogd risico. ik heb vanaf nu iedere week een afspraak bij de gyn. en we mogen als we willen pas een keuze maken met 34 weken over wat te doen.. inleiden bij 34.. opname is een optie voor haar en dan iedere dag is er 1.. of gewoon laten zitten en iedere dag naar het ziekenhuis voor een ctg....

maar goed ik ga gauw lunchen want we moeten naar het oudergeprek

14. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Heftig allemaal weer Doemaar...Heel veel succes en sterkte bij het maken van de keuze..moeilijk..

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anzza, ik vind het eigenlijk helemaal geen keuze.... ik zal haar moeten laten komen tussen de 34 en 35 weken.. ik heb bedacht dat ik 11 april 34 weken ben, dat is een donderdag, dan de dagen het weekend overtrek, maandag het ziekenhuis inga en dan halen.... dus dan wordt ze tussen de 34 en 35 weken geboren en dan dichter op de 35 weken....

16. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ doemaar goed dat het bevestigd is en dat jullie klacht dus terecht is! Jullie krijgen jullie mannetje er niet mee terug maar kan mij voorstellen dat dit voor jullie toch op een bepaalde manier 'goed' voelt, dit is het laatste wat jullie voor hem kunnen doen.. Ik verwoord het niet helemaal goed maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..

@ sasje super dat je je dagen toch nog krijgt! Die heb je ook wel nodig denk ik zo met 2 van die kleintjes!

Hier was alles goed bij de VK. Bloeddruk 75/120 gewicht +1 kilo dus het totaal zit nu op +4. Baby is ingedaald dus dat verklaard dus zeker die vage pijntjes van van de week en ook waarom ik hem minder voel. Zag net op het echo verslag dat de kleine vorige week donderdag 2 kilo woog/werd geschat.. Ben benieuwd wat daar nog bij komt haha!

17. Within

Within Niet meer actief

*dikke knuffel voor doemaar-*

Sasje super dat je zoveel uur krijgt! Maar is ook wel nodig natuurlijk.

Riverr fijn dat alles goed was bij de VK :) nu al ingedaald? Hij is er vroeg bij!

Hier; afspraak van vandaag afgezegd. Bm reageert heel snel op prikkels van buitenaf, dus heb snel een harde buik. Voor die afspraak had ik 25 min met de bus gemoeten en dan nog zeker 20 minuten lopen, trap op, half uur zitten en weer terug. Red de bus dan net niet dus ook weer een half uur/uur wachten. Dat werd me even teveel, normaal vind ik dat niet erg. Maar vandaag even niet.
    Dus heb lekker in huis gerommeld, met mate. Beetje op de iPad, soms wat opruimen, even wat eten, met de dieren knuffelen, klein stukje met de hond lopen, max 15 min achter de laptop om wat ondertiteling te schrijven. Ik vermaak me wel ^^

18. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja ik keek er ook een beetje van op maar dat schijnt te kunnen, zijn zelfs vrouwen die het nog eerder hebben. Het zegt helaas niks over wanneer je bevalt. Kan evengoed gewoon pas met 41 weken gebeuren bij wijze van.

En lekker dat je niet gegaan bent.. Volgende keer weer beter, een dagje thuis keutelen is ook wel s lekker.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goed dat je niet bent gegaan within!!
    niet op zoeken die harde buiken!!

hier ook deze week wat meer last van harde buiken en krampjes....heb ook het idee dat de meid zich anders is gaan liggen...nou ja we zullen het vrijdag zien :)

20. Within

Within Niet meer actief

Slaap lekker meiden ^^

Deel Deze Pagina