goedemorgen meiden hier weer een bagger nacht achter de rug....en pff vriend alweer vrij vandaag...die rotte sneeuw ook
Sasje volgens mij krijg ik ook wel zoveel uren, in ieder geval in de 70 !! Is het niet leuk dat je vriend thuis is??? Of zit ie je teveel op je nek dan?? Within goed dat je niet bent gegaan harde buiken zijn geen pretje en dat allemaal over hebben voor een afspraak nou nee!! Doemaar heel veel sterkte en met deze meid gaat alles goed!!!!! Je gevoel dat je eigenlijk toen had is bevestigd door het zk, schrale troost en je krijgt er Arnaud niet voor terug. Maar het lijkt me dat ze nu wel beter weten!! EN vertrouw vooral op je eigen gevoel!! @hier, dochter loopt als een tierelier! Zo leuk om te zien, ze heeft een smile van oor tot oor!!
Wat voor werk doet je vriend? Vriend van mij werkt als stratenmaker en die zit nu ook elke keer thuis. Soms krijgt ie nog klussen in de loods maar daar blijft het ook bij.. Hier ook een bagger nacht gehad. Had al warme melk gedronken en dat hielp.. Tot ik om half 5 naar de wc moest en dus daarna niet meer sliep was gisteravond al wat later geworden dus heb 3,5 uur slaap gehad.. Halen we nog wel een keertje in,
vriend is zzp'er dus geen inkomen wanneer hij niet kan werken.....en hij heeft alleen maandag kunnen werken....dus geld is van harte welkom hihi! en aangezien we al best een strenge winter hebben gehad hebben we al heel wat inkomsten gemist...maar hij gaat nu alsnog werken en daarbij kan hij de hele dag op de bank liggen zonder iets te doen....en daar kan ik me echt kapot aan ergeren 1 dag prima....maar toch niet al dag 3...terwijl hij ook genoeg dingen hier in huis kan doen hihi en dan nu met de juiste dosis hormonen botst dat hihi! maar nu rust en kan ik weer lekker mijn eigen ding doen zonder te moeten verantwoorden waar of hoe lang ik weg blijf enz
Hahaha leuk, die mannen. Heerlijk als ze thuis zijn maar niet te lang hij is hier de ochtend vrij vandaag, maar die besteed hij ook achter z'n laptop.. Ze zijn wel lief. Vanavond word 1 van onze inbouwkasten (we hebben er 3, ideaal!) omgebouwd van hanggedeelte naar planken, die kast is dan voor alle babyspullen. Omdat m'n schoonvader er dan toch is, hangt ie meteen een verduisterend rolgordijn op en zet ie klossen onder het bed. Weer wat geregeld
ow wat fijn dat je weer dingen kunt afstrepen van je lijstje within! hier kan het bed niet op klossen...helaas dan bukt de kraamzorg zich maar niet en verschoont mams het bed maar.... hier net canvas doek gekocht maar zit me nu eigenlijk te bedenken dat ik beter een lang werpig lijstje had kunnen kopen voor de foto's enz op te gaan maken ivm stof hihi.....nou ja eerst maar eens uitzoeken welke fotos ik erop wil maken en die laten afdrukken...daarna zien we wel weer
Hier gelukkig geen sneeuw, gister een heel dun laagje maar dat was rond 12u weer weg. Was wat aan het rommelen in de babykamer en met de box en ik kreeg ineens zo'n zin in de baby. Ik had het al maar ineens kwam het zo heftig. Zo gaan het nog lange weken worden Vandaag is ook het eerste 'speelgoed' binnen gekomen, ik vind de spulletjes van het merk lilliputiens zo leuk maar ook zo duur. Maar de belasting is gedaan en al dat soort dingen dus om dat vieren mocht ik iets daarvan kopen goeie smoes maar anders blijf ik kopen. Eind van de maand nog even het lijstje nodige spullen kopen zoals luiers, onderbroeken en dat soort onzin en dan zijn wij er echt klaar voor. En tot die tijd geen andere spullen meer kopen haha!
Waarom kan je bed niet op klossen sasje? Wij hebben een boxspring en mijn schoonvader zet er gewoon blokken hout onder
nee ons bed staat op hoofd en eind bord zeg maar...zou niet weten hoe ik dat op klossen moet zetten...en de kraamzorg zei al als je boxspring hebt kun je het vaak ook niet op klossen zetten.....dus nou ja dan bukt ze zich maar niet speelgoed heb ik ook nog niet echt iets van gekocht....verwacht zulke dingen als kraamkado te krijgen... enige wat ik nog moet kopen zijn 2 spanners voor maxi cosi...
Speeltje wat ik gekocht heb kan ook vastgemaakt worden aan de maxicosi, 2 vliegen in 1 klap verder koop ik ook geen speelgoed, ik heb aangegeven dat ik zat kleertjes heb maar nog geen babyspeelgoed, hopen dat iemand het onthouden heeft. En anders is er tegen die tijd nog tijd zat om zelf wat te shoppen, ik verwacht niet dat hij in de kraamweek al een stapeltoren wilt maken Hier hoeft het bed ook niet op klossen. Ons bed heb ik zelf gemaakt en had ik al hoog gemaakt omdat ik dat fijn vind, is op 2 cm na hoog genoeg. Bij de intake vonden ze die 2 cm geen ramp en in t ergste geval (mocht de kraamhulp er wel een probleem van maken) konden we dat oplossen met een extra matras op het bed.
Zo, ik kom weer even spieken... Er is veel gebeurd de afgelopen twee weken en de emoties komen steeds vaker naar boven. Ik had verwacht dat die juist de eerste weken aanwezig zouden zijn vanwege de hormoonveranderingen enzo, maar ze zijn er nu meer en heviger. Een voorbeeld: afgelopen week kwam Babydump de beschadigde kastdeurtjes eindelijk vervangen, bleek dat die ze meegenomen hadden nog meer beschadigd te zijn. Ik ben bang dat het nu weer bijna vier weken gaat duren voor ze komen. En de reactie van de vrouw aan de andere kant van de lijn? Dat ze ook wel kunnen leveren als de baby er is... Ja, hallo! Ik snap dat het maar iets kleins is, maar ik wil gewoon dat de kamer voor ons kindje klaar is!!! Gelukkig hebben we in de tussentijd ook mogen spieken naar ons kindje. Dat blijft mooi en bijzonder. Waarschijnlijk wordt het niet zo'n groot kindje, het lag wat achter op groei. Over twee weken nog een echo om te kijken of hij/zij wel een eigen curve volgt. Fijne avond meiden! Ik duik vroeg mijn bed in, heb vannacht nauwelijks geslapen.
Sasje, jeetje meid wat een vocht! Ik zag je foto's op Facebook..vreselijk zeg! Dutchdiva, wat een gedoe! Tuurlijk moet de babykamer gewoon af zijn..wat denken die mensen wel niet :/ Dakraam is klaar! Ook telefoon gehad van prenatal, wieg matras is klaar! Morgen even ophalen, en hopen dat ie past haha
@ dutch diva vind ik ook, dat moet gewoon af. Ik zou het ook absoluut niet tof vinden als het niet af zou zijn. @ anzza klinkt goed! Moeten jullie nog veel doen? Ik ga zo richting kruidvat, heb zo'n voordeel kaart en kreeg nu de aanbieding voor luiers voor de helft van de prijs. En dat scheelt behoorlijk maar ik weet dus niet wie die aanbieding allemaal krijgen dus ga zo gelijk maar even heen en die 4 pakken halen. Kan die ook weer van t lijstje
Dutch diva: pff geen stijl hoor. Heb wel vaker gehoord dat ze super slecht met hun klanten om gaan als er problemen zijn. Ik zou zeggen of jullie komen nu of ik maak er werk van en leg de klacht bij kassa (of iets dergelijks). Ze mogen gewoon geen kapotte spullen leveren. En al hellemaal niet als 2de keer. Misschien dat je het fijner vind om te mailen? En succes straks met de volgende echo hopelijk heeft de beeb zijn eigen curve! @kraamcadeau. Hier vragen we ook alleen maar speelgoed/knuffels/boekjes. Ik word ook altijd zo kriebelig van de kleding die je krijgt. Totaal niet mijn smaak haha. Nou gisteren viel bij ons de mond open! Ik stond zo voor de spiegel. En ik keek en moest echt drie keer kijken! Ik ben gewoon mijn billen kwijt! Snap er niks van. Normaal heb ik toch best een behoorlijk achterste. En nu zijn het meer 2 theezakjes. Het is gewoon plat en onderaan zit gewoon een uitgezakte bolling. We moesten echt keihard lachen. En toen kwamen er natuurlijk allemaal prachtige scenario's waar ze dan wel niet gebleven waren!
Riverr, goed dat je het zegt, dan heb ik die aanbieding als het goed is ook! Ik heb ook al wat pakken pampers. 1 pak maat 1, 5 pakken maat 2 (aanbieding wehkamp). Hoeveel halen jullie? Nu moet alleen het het rolgordijn, schilderij en vogelhuisje worden opgehangen! Polka, haha!
Ja ik ben net gelijk maar heen gelopen, het zit hier vlak bij. 4 pakken maat 2 (3 tot 6 kilo) voor 20 euro. Kwamen ze net een cent goedkoper dan die van het kruidvat Ik wilde die van de wehkamp toen ook halen maar was te laat. Dus ik heb nu 1 pak maat 1 van pampers, 1 pak van hetzelfde maatje maar dan van kruidvat en dan 4 pakken maat 2 van pampers. Daar laten we het voorlopig bij of er moet nog een prachtige aanbieding komen de aankomende anderhalve maand Gelijk ook even de mama tas opgehaald bij het kruidvat! @ polka hahaha herkenbaar! hier is hij ook verschoven naar de voorkant
Dutchdiva groot gelijk dat je het klaar wil hebben! Vind het wel een blunder dat ze dan met beschadigde deurtjes aan komen zetten.. Kijk dat dan even goed na.. Kont; die zit er nog wel maar lijkt veel kleiner door de buik nu ook niet erg. Kruidvat; ik heb die mail ook gekregen maar kom niet zo 123 bij de kruidvat nog.. Beetje jammer maar er zullen vaker leuke aanbiedingen zijn. Hier; eerste "help ik ga bevallen" droom gehad. Droomde dat mijn vliezen braken terwijl ik op visite was bij mijn moeder... En die woont een uur rijden verderop wat ik gedaan heb geen idee, toen ging de wekker... Nu ga ik richting m'n afspraak met de psychiater van de pop poli. Gaan vandaag de bevalling bespreken.. Spannend.
Maar als je m activeert dan is die aanbieding tot 22 maart, dus nog een week. Misschien dat je er dan nog wel komt.? Succes op je afspraak!
Dat valt te proberen ja ga er zo even naar kijken, Thnx! Zit nu in de wachtkamer voor m'n 2e afspraak. Die loopt inmiddels al 25 minuten uit.. Nouja heb de tijd. 1e afspraak viel me tegen. Ik gaf duidelijk aan dat mijn angststoornis er nu vandoor gaat met m'n gedachten over de bevalling en dat ik er dus enorm tegen op zie en heel erg gespannen ben. Sommige dingen raak ik nu al lichtelijk in paniek.. Haar reactie; zoek afleiding. Ja, gaat ook lekker met een lichaam wat me continue in de weg zit...