Het klinkt nog zo ver weg maar als je weet dat je dan al 8 maanden onderweg bent is het zo dichtbij...
Ik vind zelf dat de tijd nu echt weer even langzaam gaat, misschien omdat ik er zo'n zin in heb Foto's volgen nog steeds hoor, heb ze gemaakt, maar ben te lui om ze op de laptop te zetten..haha! Vanmiddag afspraak bij de huisarts. Heb sinds vrijdagavond al hoofdpijn, voel me steeds niet lekker (misselijk) en sinds in ieder geval gisteravond (niet eerder gemeten) heb ik verhoging. Heb ook al sinds vroeg in de zwangerschap last van mijn holtes, dus ergens heb ik het idee, en hoop ik, dat ik daar nu gewoon last van heb! Ben benieuwd..
goedemorgen meiden, @polka wat een dag meid gisteren balen van je schoonbroer komt het echt niet meer goed??? @anzza oei hopelijk geen zwangerschapsvergifting hoor!! s6 bij de ha! @hier zometeen groeiecho....aan mijn buik te zien groeien ze goed in ieder geval hihi!
nou hier niet hoor, hier vliegt de tijd nog steeds..... als ik het weekend inga ben ik de hele weken al voorbij en donderdag ben ik weer een hele week verder.... en dan nog 2 weken tot opname.... pfffff.
Sasje: nee denk niet dat het nog goed komt. Blijkbaar gaat het al 2 jaar zo en stellen ze het constant uit. Dit hoor ik van haar kant trouwens. Schoonbroer is nogal stil. Succes bij de groeiecho zo te zien naar de foto's op fb zullen ze goed gegroeit zijn Anzza: succes bij de HA.
Polkadotje wat rot van je schoonbroer en zijn vrouw!! Maar vooral voor het kleine kindje!! Sasje succes met je groeiecho!! Volgende week woensdag heb ik er ook weer 1! Doemaar nog even volhouden thuis en dan naar het ziekenhuis!! Ook ik vind de tijd nog steeds voorbij vliegen!! Anzza veel succes bij de huisarts en ik hoop dat het inderdaad je holtes zijn en niet zwangerschapsvergiftiging!!
Sasje veel plezier bij je echo! Anzza beterschap.. hopelijk niks ernstigs! Ik moet straks ook naar de HA maar dan voor koppige aambeien die niet weg willen gaan/minderen.. Als ik niet bij de VK terecht kom, want ben net gevallen en nu voelt het als lichte weeën.. even tijd bij houden en dan ga ik zeker even bellen. Haalde de boodschappen uit de auto (paar broden en een 4 pack cola), stapte achteruit, verstap me. Paar stappen achteruit maar toen viel ik toch keihard op m'n kont, voelde het zo m'n buik in schieten. AUW.
zo hier net thuis van de groeiecho.....ze liggen niet goed voor de echo's hihi en al helemaal niet voor een gewone bevalling dus wordt toch ook 100 procent zeker een ks! jongen weegt nu 1889 gram en meid weegt 2002 gram nu!! meid heeft lange benen lag met benen dik 2.5 week voor jammer dat nou net zij boven in ligt anders kon ze misschien eens ff wat op gauw brengen rond die 35 weken anzza hoe was het? @within ik zou idd ook maar ff bellen meid! ow een aambei ik heb er ook al de hele zwangerschap 1tje....ik hoop wel echt dat ie weg gaat...heb er gelukkig geen pijn aan maar ja liever niet als wel dat ie er zit hihi! @weken ik vind ze nu wat langzamer gaan maar dat komt vooral omdat ik zelf ook niet meer zo goed kan.....
Ik heb de vk inderdaad gebeld, mocht meteen komen en inmiddels lig ik in het ziekenhuis aan de CTG. Ze gaan straks ook een echo maken en bloed prikken, ik hou jullie op de hoogte
heel goed within, waarschijnlijk zul je morgen ook nog een keer moeten komen...en houd het maar goed in de gaten de komende weken hoor!!!
Oei gevallen within!!! Das niet zo best, maar gelukkig ben je nu in goede handen!!! Hou ons inderdaad maar goed op de hoogte!!! Sasje dat zijn toch al aardige gewichten voor een tweeling en een meid met lange benen!!! Een model in spe??? hahahhaha
Sasje, super dat het goed gaat met die twee! Mooie buik ook alweer zeg, dat wordt nog wat Within, goed dat je gebeld hebt! Ben net weer thuis. Weet het eigenlijk niet zo goed. Er staat inderdaad aardig wat druk op de holtes boven m'n ogen, maar vanwege de zwangerschap kan hij er niet zo veel mee. Had ik al verwacht, maar had ergens een beetje gehoopt dat ie me in ieder geval zou kunnen vertellen dat het geen zwangerschapsvergiftiging is ofzo. Hij zei dat ie mijn bloeddruk wel kon meten, maar dat hij geen vergelijkingsmateriaal heeft. Is natuurlijk ook weer zo, maar toch.. Ik heb morgenochtend om half 11 afspraak bij de vk, kan ik dat gewoon afwachten? Ik neig er zelf wel naar
Ik ga straks even uitgebreid reageren - nu ff snelle update. Net bloed geprikt voor kleihauertest. Zit nu in de wachtkamer voor een echo en moet daarna met de vk bespreken wat het beleid word. Krampen zijn er nog steeds en zijn ook vervelend, was op de CTG ook wel te zien.
Within: goed dat je toch gebeld hebt! Zal voor je duimen dat alles goed is. Anzza: nouja wat een ha! Hij kan toch gewoon meten... Neem aan dat jij ook wel weet wat je bloeddruk normaal is omdat het bij elke controle van vk gecheckd word... En dan heb je ook nog een urine test om te kijken naar eiwitten. Dit is een test die in 2 minuten gedaan kan worden.... (Heb echt een bloedhekel aan huisartsen haha) Maar ik zou het morgen aankaarten bij de vk. En als je nou echt beroerd word in de tussentijd kun je altijd nog eerder bellen. Zal even kijken waar ik het lijstje heb met de symptomen van zwangerschapsvergif. Heb ik toen bij de gyn gekregen vanwege de hoge bloeddruk. En "alleen" een hoge bloeddruk kan een voorstadium zijn van zwangerschapsvergif.
Gevonden! Klachten kunnen zijn: -hoofdpijn -sterretjes zien -braken -gevoel van strakke band om hoofd of bovenbuik -pijn in bovenbuik of tussen de schouderbladen -plotseling vocht vasthouden in bijvoorbeeld gezicht, handen of voeten. Andere verschijnselen zijn: -hoge bloeddruk -eiwit in urine En dan staat deze website er nog bij Stichting HELLP - Syndroom
Within, spannend, hoop dat het goed gaat en jullie mannetje nog lekker kan blijven zitten! Polka, heb er ook een beetje een gek gevoel bij. Had ook niet het idee dat hij mijn zorgen snapte! Mijn bloeddruk is wel steeds heel goed geweest, en heel stabiel. Ergens verwacht ik ook niet dat het zwangerschapsvergiftiging is, maar toch. Omdat ik wel hoofdpijn heb steeds, verhoging en gewoon een niet lekker gevoel, ga je je toch een beetje zorgen maken! Ook net vandaag beweegt de kleine ook iets minder, zul je zien he! Maar die zal mijn spanning ook wel aanvoelen, en misschien wat inhouden
Thnx Die website had ik inderdaad ook gezien. Af en toe wel duizeligheid. En vocht heb ik al een poosje last van.. Tja, en pijn in bovenbuik, voel vooral de kleine tegen mn ribben haha