Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    als je rwijfelt anzza gewoon bellen hoor hoe laat moet je morgen?

within balen van he opname :(

claudia ze zitten idd netjes op gewicht ;) prima dan mogen ze met 36 weken misschien ook komen hihi

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Half 11 al gelukkig :)

3. Within

Within Niet meer actief

Ja. Idd opname. Net 2e CTG gehad en er blijft weeën activiteit te zien. BMM is wel dicht en bloedverlies is er na de val niet meer geweest.
    Heb wel veel pijn aan m'n buik, de harde buiken worden steeds pijnlijker omdat de baarmoeder geïrriteerd raakt maar ze houden me goed in de gaten hier. Morgen weer CTG en dan mag ik -als het goed is- naar huis.

4. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    35 weken alweer! Straks liggingsecho, ben benieuwd!

Within, veel sterkte vandaag!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Goedemorgen meiden

anzza hoee voel je je? s6 bij de vk!

within balen van je nacht...hopelijk mag je vandaag naar huis!!

@hier yeeaahhh 33 weken!! vanmiddag eindelijk voor de steubkousen...

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anzza suc6 bij vk

@sasje, hopen op steunkousen... vaak hebben ze wel eea op voorraad hoor!

@witin, succes vanmorgen, las al dat je een budnacht had! hopen op beter

Ik zo effe naar ha om antistoffen voor waterpokken te spuiten, linette heeft ze en ik heb ze niet gehad (waarschijnlijk volgens mn moeder)

7. Within

Within Niet meer actief

Ja, nacht was niet heel fijn. Was 6.10 dan ook klaarwakker en gedonder ging gewoon weer verder. Lig nu aan de CTG, staan wel weer een paar pieken op... :(

8. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ach jee within wat balen zeg opname in het ziekenhuis maar ze houden je goed in de gaten!! Das wel vroeg om wakker te worden 6.10 uur!!

Doemaar prik tegen waterpokken das toch ook niet fijn maar beter een prik ertegen dan ze daadwerkelijk te krijgen!!

Anzza succes bij de vk!!! Daar zal je nu wel zijn denk ik??

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    en anzza????

10. Within

Within Niet meer actief

Ben weer thuis!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nog niets van anzza....

@within fijn dat je naar huis mag of inmiddels bent

12. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Gaat goed hoor! Bloeddruk was ietsje hoger, maar urine was goed. Volgende week weer even bloeddruk meten, en als ik me zorgen maak, moet ik gewoon bellen. Ben weer gerustgesteld!

Ook echo gehad, ze wordt nu geschat op 2500 gram, dus (blijkbaar) een gemiddelde baby! Vorige keer leek ze wat klein, dus ben hier erg blij mee :)

Nu ook besproken dat we in eerste instantie voor een thuis bevalling gaan, geeft een boel rust. Ook bevallingsplan besproken, weinig bijzonders. Komt nu wel echt dichtbij zeg :D .

Sasje hoop dat je ze vandaag al krijgt!

Doemaar, fijn dat je antistoffen krijgt en maar goed dat linette ze straks gehad heeft!

Within, fijn weer thuis! Hoe voel je je?

13. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Within: fijn dat je thuis bent! Mag je ook weer alles doen of dat niet ?

Anzaa: gelukkig gaat alles goed! En fijn dat ze een gemiddelde baby word ;)

Doemaar: wist helemaal niet dat zo'n spuit bestaat. Gelukkig maar want het kan geloof ik nare gevolgen hebben wat ik me zo vaag herinner.

Vandaag heb ik het geboortekaartje in elkaar geknutseld! En vind hem super geslaagd en me vriend gelukkig ook haha.

14. Within

Within Niet meer actief

Fijn dat alles goed gaat anzza! En toch thuis bevallen, lekker!

Polka weer wat van het lijstje af ^^ ik kreeg gisteren de bevestiging dat de raamsticker klaar was en opgestuurd werd. Is die er ook in ieder geval :D

Hier; Oh zo blij dat ik thuis ben! Het is fijn om in goede handen te zijn, maar mijn eigen bed slaapt toch een stuk fijner en heb heerlijk met mijn dieren liggen kroelen..
    Harde buiken zijn er nog steeds, terwijl ik dit typ ook weer. Ik ga het even aankijken tot vrijdag, dan ben ik 34 weken en gelden er weer andere regels heb ik gisteren geleerd. Hopen dat ze na vannacht gewoon over zijn maar de verpleegster had al wel gezegd dat het aan zou kunnen houden en dat ik dus alles goed in de gaten moest houden en op tijd aan de bel moest trekken.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed was anzza!!

@within wel echt goed in de gaten houden meid....is beter als de kleine nog ff blijft zitten he....* hoor mij dit zeggen* :)

@Hier jaaa heb de steunkousen!!nu hopen op snel resultaat!
    en ff snel bij prenatal geweest..nog 2 shirtjes gekocht, 2 autostoelspanners en 2 fopspeen koorden.....scheelde zich bij elkaar weer 11 euro :)

16. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    oeh ja ik ga morgen ook nog even langs de prenatal! Zit hier aan de overkant van het huis. niet echt ideaal voor mijn banksaldo :D

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik ben ook erg blij dat het weer goed was! Wel gek dat dit de laatste echo was, de volgende keer is het in het echie! :D

Polka, heerlijk de prenatal zo dichtbij! Slecht, maar heerlijk..haha!

18. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ sasje fijn dat je kousen er zijn ik hoop dat ze verlichting gaan geven

@ within weer heerlijk thuis! Dat is toch het fijnst

@ polka aah lekker shoppen bij prenatal!

@ anzza super dat alles weer goed is! En inderdaad een bizar idee dat de volgende keer live is!

Vandaag de versiering binnen gekregen, ik wilde alleen die rompertjes met z'n naam voor t raam maar vriend wilde toch ook wel graag versiering in huis. En ja ik wil natuurlijk weer iets wat niet standaard is dus lekker online geshopt. Gelijk getest of wat ik wilde ook lukte en het lukt dus ik ben weer helemaal blij. Geen standaard Nijntje slinger oid, daar hou ik niet zo van.

Ook maar s een langzaam beginnetje gemaakt met de tas. Over 2 weken alles wat nu opgemaakt is (bedje/wiegje/box/aankleedkussen) nog even wassen en de kast in zodat dat ook echt schoon is en dan komt alles toch wel heel erg dichtbij. Aan de ene kant wil ik hem heel graag zien maar aan de andere kant vind ik dit zwanger zijn ook prima, lekker veilig in mijn buik. Bizar hoe mijn gevoelens soms heen en weer gaan, heb er super veel zin in maar er gaat tegelijkertijd ook zo veel veranderen.

Ik ga nog maar ff een raketje uit de vriezer halen en dan klaarmaken voor bed.

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @polka, nou uiteindelijk is bepaald dat ik de antistoffen al wel heb dus heb geen spuitje gekregen
    en ja als kind wordt je geent tegen de waterpokken, maar dat is er 1 die het kan uitlokken, en je hebt er dus ook 1 die alleen de antistoffen heeft (dus je beschermd) schijnt wel maar een aantal weken te werken, maar goed was allemaal niet nodig

@anzza ja time flies he.... over minder dan 2 weken mag je ook thuis bevallen..... helemaal leuk

@riverr, leuk dat het ook nog lukt met de versiering wat je wilt.
    hier komt er een geboorte bord zelfde als het kaartje dat ik heb gemaakt. mn schoonzus gaat zich ermee bezig houden... wordt wel een roze bord maar wel gewoon een bruine Lady (van lady en de vagebond) niet te krijgen dus uniek whahahaha

20. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    doemaar: gelukkig maar ! wel goed dat ze er zo serieus mee omgaan.

hier: blergh wat voel ik me klote om het maar even grof te zeggen!
    dacht een hoop te kunnen doen.. maar nee. barstende hoofdpijn, misselijk, de baby zit weer eens op een "fijne" plek zodat ik in geen een positie lekker zit/sta/lig, bij aanraking van de buik doet het alleen maar zeer en word ik nog misselijker, voor mijn gevoel blijft mijn hoofd maar draaien en dan heeft de hond ook nog gezellig alles onder lopen kotsen....
    Het liefst wil ik onder de douche en naar bed maar er kan tussen nu en half 4 een pakket komen.. pffff!!!!

Deel Deze Pagina