Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Toch ook de bovenbenen sasje? Charming :p hopen dat het snel helpt.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    yups ach ja nu zie ik er ook echt niet charmant uit...kan alleen nog maar een legging aan....dus alles wat me helpt om weer broeken aan te kunnen doen en ff een nachtje lekker te kunnen slapen zonder pijn zou super fijn zijn!
    scheelt dat het nog geen korte broeken weer is!

3. Within

Within Niet meer actief

Dat scheelt zeker! Niet alleen met steunkousen, probeer nu maar eens je benen te scheren.. Ik blijf voor je duimen.

4. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Sasje, wanneer kun je nu weer terecht?

En wat er ook gebeurd, mijn beentjes zijn onbehaard :D hoe lastig ook, en anders doet m'n vriend het wel gelukkig :)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    benen scheren lukt hier hier ook nog wel redelijk goed hoor. ..ben vanavond nog bij die vrouw geweest en ze kijkt morgen in het zh of ze toevalkig op voorraad heeft anders 1 week wachten :(

6. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh ik hoop voor je dat ze ze morgen voor je hebben, weg met dat vocht! :)

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Sasje ik hoop dat je nu toch echt een beetje geluk hebt en je vandaag je steunkousen kan ophalen en dat het vocht toch echt minder wordt!!

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sasje je had je kousen toch al???
    hier begint vocht ook een issue te worden hoor... ik heb sinds vandaag toch een dikke kop gekregen, handen zijn ook echt dik aan het worden, heb vandaag een spijkerbroek aan maar sokken zijn een drama, die irriteren echt echt echt....

heb helaas mn laatste maillot kapot, eens kijken of ik die kan maken want heb geen zin om voor 2 weken nog een nieuwe te kopen.....

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

klopt heb ook de kousen maar dan tot net onder de knieen....met als resultaat dat al het vocht zich op hoopt vanaf knieen en bovenbenen waardoor ik geen broeken meer aan kan en bijna niet kan lopen van de pijn......heb nog niks van dr gehoord dus hoop wel snel iets van die mevr te horen idd!!

@welke site hebben jullie de balonnen enz besteld?

10. Within

Within Niet meer actief

Ik hoop dat het snel beter gaat sasje, dit is ook niks!

Ik heb de ballonnen tegelijk met de raamsticker besteld bij foppiez.

11. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Doemaar, ook al zo'n geluk met je maillot. Heb net vorige week twee leggings gemaakt, ga ook echt niet meer kopen nu!

Vocht in mn handen wordt nu ook steeds erger, ontzettend pijn in mijn polsen, niet handig!

Net ff met m'n zusje naar de v&d geweest, nog ff wat leuke dingetjes gekocht voor ons meisje!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    leuke kleertjes anzza!!

grrr hier denk je dat de droger gemaakt wordt.....doet ie het even goed nog niet :(
    dus die monteur komt dadelijk weer terug..ben benieuwd....zal wel kapot zijn :(

enne ik heb de lange kousen....nu wel ff om nu alvast te redden want ze moet de echte nog bestellen...maar hopelijk is dat alvast verlichting!

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Thnx!
    Maar die zijn vast een hel om aan te trekken, of niet! Hoop voor je dat het snel helpt :)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja ik zou het niet weten......heb ze nog niet zelf aan hoeven te trekken :) nr 1 is niet zo erg maar heb er 2 over elkaar aan.....maar ze zitten wel strak merk maar niet zo strak als de dikke steunkousen want volgens mij worden mijn enkels weer dikker....dus dit morgen nog maar ff aankijken met 1 hele dag en anders 1 paar lange aan en 1 korte erover

15. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hè meiden wat een gedoe met dat vocht :( is dat iets wat iedereen standaard krijgt of heb je gewoon mazzel als je het niet krijgt?

Ik hoop dat je langere kousen beter voor je zijn sasje, ik vind t zo sneu..

@ doemaar balen van die maillot, hopelijk kan je er nog wat mee, zou voor 2 weken ook geen nieuwe meer kopen.

@ anzza wat schattig die meidenkleding!

@ ballonnen, ik heb ze bij de ballonnerie vandaan, die doorzichtige heb ik bij een andere webwinkel vandaan, weet zo even niet meer welke.

16. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik hoop voor je dat je heel erg geluk hebt! :) het is bij mij ook niet eens super zichtbaar ofzo, m'n vingers zijn maar iets dikker, maar fijn voelen ze niet!

Thnx voor de site, ga ik vanavond ook even kijken!

17. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb het eigenlijk alleen als ik een dag te veel gedaan heb, dan zie je een heel klein randje van mijn sok maar dat kan ik ook wel 's in de zomer hebben. Als ik dan die benen van sasje zie dan denk ik pffff ik kan mij niet indenken hoe dat moet voelen maar het ziet er zo ontzettend oncomfortabel uit.. :(

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Nou zeker weten, ik heb ook alleen wat jij zegt, gelukkig!

Meiden, allemaal een fijn weekend! Nog leuke plannen?

19. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hier alleen last van vocht in de ochtend. Na het opstaan is dit met een uurtje weer weg :D hopelijk mag het zo blijven.

De baby is vandaag erg stil... Was bijna in staat het ziekenhuis te bellen. Gelukkig 5 minuten geleden een schopje gehad. Een hele opluchting!

20. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ooh wat kunnen ze je soms laten schrikken he. Nu ook twee keer een ochtend lang gehad, terwijl ze dan juist veel beweegt!
    Ligt je meisje nu misschien anders? Dat leek het bij mij wel te zijn namelijk :) Maaaar, de vk zei wel dat als je twijfelt, toch even moet bellen! 1 beweging is nog best weinig natuurlijk :)

Deel Deze Pagina