Hier ook weinig beweging.. Moet af en toe echt denken hey heb ik m vandaag al gevoeld.. Het is in elk geval duidelijk minder maar dat komt ook omdat hij al ingedaald is. Maar mijn vk zegt ook, bij twijfel altijd bellen.
Ik vraag me toch of wanneer ze eens gaat indalen. Zo gek, dat zoals bij jou je mannetje al zo lang in dezelfde houding lag en ondertussen al is ingedaald. En dat die van mij een klein draaikontje is, en nog niet ingedaald Heb overigens wel het idee dat ze nu wat meer in de juiste houding gaat liggen, en niet meer dwars
goedemorgen meiden, @vocht ik denk idd dat je het krijgt of je krijgt het niet....is geluk hebben denk ik.....en aangezien ik van alle markten thuis ben waarom van het vocht ook niet @polka volgende x gewoon bellen hoor...hoe gaat het nu?? @hier gisteren op aantal sites gezocht naar slingers e.d. maar kan niet echt leuke vinden pff dacht dat doe je wel ff
Wat zoek je precies? Misschien kunnen we meekijken... Hier word ik straks ontvoerd voor m'n babyshower.. Spannend! Voor nu maar even afleiding zoeken
Vocht alleen een beetje in de enkels, dus valt nog mee! Bij de vorige 2 had ik wel vocht in de handen, kon toen geen ringen meer om nu nog wel! Indalen geen idee wanneer deze 2 gaan indalen?? Bij de vorige 2 zwangerschappen draaiden ze zich ook pas op het laatst goed en daalden ze in. Ik hoop toch echt dat deze 2 het sneller doen!! Op dit moment zijn we in het noorden, verjaardag vieren van mijn vader. Hij is 65 jaar geworden en eind volgende maand gaat ie met pensioen op dezelfde dag als onze koningin!
within veel plezier met je babyshower!! @claudia voor jou een fijne verjaardag!! @hier tja ik weet niet zo goed wat ik zoek....dacht eigenlijk gewoon neutraal blauw/roze te nemen maar zie nog overal of heel druk bedrukte slingers enz....en dat wil ik eigenlijk niet....maar moet nog eens ff bij de babydump kijken wat ze daar nog allemaal hebben....
Ik heb gewoon witte vlaggetjes genomen met helemaal niks er op. Gewoon van die witte driehoekjes dus haha en dan om de zoveel meter hang ik dan 3 van die ballonnen en aan de rest van de slinger kan ik eventueel ook de kaartjes hangen of ik hang die apart, dat weet ik nog niet.. @ anzza ja grappig is dat inderdaad, hij lag hier al vanaf week 27 op zn kop in de goeie positie, waarschijnlijk al eerder zelfs. Maar die van mij is vroeg hoor, jouw kleintje heeft nog even de tijd om te gaan indalen en soms schijnen ze pas in te dalen tijdens de bevalling. Helaas zegt het indalen niets over of hij misschien eerder komt.. Haha jammer! @ within veel plezier op je babyshower! @ Claudia gefeliciteerd! Leuke dag om met pensioen te gaan haha!
Nou ze heeft alle schade in de nacht ingehaald! God wat heb ik slecht geslapen er door haha Maar ben wel blij dat ik dinsdag een afspraak heb staan bij de gyn. Voel me nog steeds niet heel lekker. En dan kan ik het gelijk hebben over mijn been. Doet zo gek de laatste tijd... Hoop eigenlijk niet dat de trombose terug Komt. Vannacht ook de hele tijd pijn er in gehad. Met staan loopt de voet paars/blauw/rood aan. De vorige keer duurde het ook 3 maanden voordat ik weer kon lopen en daar heb ik niet echt zin in. Within: en hoe was je babyshower?? Claudia: wat een ontzettende leuke datum! Vind hij het zelf ook speciaal?
Mijn babyshower was leuk ben enorm verwend (nouja, mannetje in m'n buik dan) zal morgen even paar dingen uitstallen en foto maken. Heb een hele doos vol leuke dingen gekregen voor de periode die ik na de geboorte nog in het ziekenhuis moet blijven met boekjes enz erin. Veel kleertjes, pak pampers en een slaapliedjes ding voor in de wieg. Daarna ontvoerd naar Goes omdat 3 mensen die ook zouden komen daar een optreden hadden, dus we zijn maar naar hun toe gegaan. Nu net thuis. Lijkt enorm laat door die zomertijd xD Nu ga ik m'n thee opdrinken, met de hond knuffelen en slapen.
@within, hahaha ook in wintertijd ziet het er laat uit hoor maar goed je hebt je prima vermaakt, ik had het je niet nagedaan om nog een hele dag en nacht op pad te gaan... pffff dan had ik je mij kunnen tillen met vocht in de benen, pijnlijke rug en buik... @claudia ik hoop ook dat ze sneller indalen voor je, bij mij allebei niet hoor..... en de verwachtingen zijn hier ook hoog maar de kansen heel laag volgens de gyn.... hoe vaker zwanger hoe kleiner de kans... schijnt steeds later te gaan. nu moet ik wel zeggen dat buik wel irritant samentrok vannacht en beeb heel druk was, dus wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit
Dames wat zijn we stil!!! Iedereen een leuke pasen gehad? Hier vooral druk, zondag bij mn schoonouders gegeten en gisteren een lui dagje gehad zonder laptops. Nu is de normale werkweek weer begonnen dus zit ik lekker alleen thuis met een baby die mijn buik aan het verbouwen is ^^
Jaa super rustig hier! Ook hier een lekkere druktemaker in mn buik, wel gezellig De laatste dagen wel steeds vaker menstruatiekrampjes in buik en rug, en af en toe in mn benen. Toch wel spannend, dat voorbereidende werk! Vandaag ook al weer 36 weken..wat gaat het snel!
Ja hier ook alweer 34,5 week... Steken daar beneden beginnen wel toe te nemen en je merkt echt dat de ruimte op is.
Daar had jij ook al vrij snel last van he, weinig ruimte in je buik. Ik heb het geluk wat langer te zijn, dus dat hele pijnlijke wat jij al vroeg had, heb ik nog maar sinds 33 weken ofzo Vandaag klossen, ondersteek en ruggensteun opgehaald. Met dat soort dingen in huis komt het ook wel heel dichtbij
Hier een drukke pasen gehad ben er nog moe van Vandaag had ik een afspraak bij de gyn. Flink op me kop gekregen oeps Moet wat eerder aan de bel trekken! Ik kan blijkbaar nogal "nuchter" denken over mijn klachten van mijn been. Dus mocht vandaag gelijk een rondje ziekenhuis. Maar dat is gelukkig goed. Geen bloedproppen gevonden maar wat het dan wel is weten ze niet Met de baby is alles goed, hoofdje loopt wel 2 weken achter maar groeit in eigen lijn. Oh en vandaag bezoek gehad van de kraamhulp! Jemig wat een topwijf. Ben er nu al super blij mee. Ze is ook van de natuurlijke kraamzorg dus dat vinden wij erg fijn. ( geeft ook massages enzo )
Ooh wel goed op jezelf passen he Polka! Maar wat fijn dat je al weet wie er bij je komt! Ben zelf doodsbang dat er iemand komt die we echt niet moeten.. Van mij nog even een foto van de babykamer..eindelijk
Wel goed opletten he! Wij zwangere vrouwen mogen al sneller aan de bel trekken, moeten we het doen ook (zeg ik.... ) Ik moet morgen weer naar de VK. Anzza wat leuk!! Lekker vrolijk