Het is hier zeker rustig haha, meeste gebeurd nu op Facebook geloof ik Hier een relaxte paas gehad! @ polka wat super dat je kraamhulp een leukerd is! @ anzza wat is je kamertje leuk geworden zeg! Grappig shirtje ook @ within succes bij de vk vandaag! Hier na het hele kattengeweld weer een klote nacht gehad.. Blegh zit mij allemaal niet lekker. We gaan het straks nog s samen proberen, ik hoop zo dat het normaal gaat! Wil er namelijk geen 1 weg moeten doen.. Maar zoals het gister ging, mijn hemel.. Dat kan echt niet. Ga ik net naar t toilet veeg ik lichtrood af, ik schrik niet direct want ik heb wel vaker bloedverlies maar hou de boel toch maar even in de gaten of het niet meer gaat worden..
Thnx, heb ik mijn vriend ook erg blij mee gemaakt Maar wat balen van je katten zeg, hoop voor je dat het nog goed gaat komen! Heeft de jongste nu toch bedacht de baas te willen zijn? Maar hou het inderdaad in de gaten, hoe lang is je laatste bloedverlies geleden? Spannend allemaal nu hè..
Nee de oudste is nu de baas, die heeft 7 maanden lang alles gepikt en is het nu waarschijnlijk gewoon zat. Het lijkt opzich oke te gaan nu maar ik blijf maar met m'n dweiltje overal achteraan lopen, de kleinste laat zich leeglopen als ze vechten, heel fijn met nesteldrang Ja ga t even goed in de gaten houden, laatste bloedverlies was ongeveer anderhalve week terug, ben net ook een stuk slijm verloren maar met 32 weken ben ik ook een stuk slijm verloren en dat schijnt opzich allemaal te kunnen. Ik waag er zo anders even een telefoontje aan, zodat ze t wel weten. Heb t dit keer op kunnen vangen dus heb er heel smakelijk, een foto van gemaakt bewijsmateriaal, you never know..
Spannend riverr! Goed in de gaten houden dus... Dat met je katten ken ik.. is de tijd van het jaar denk ik. Hier zijn de 2 dames ook weer aan het uitvechten wie de baas is. Maar gaat er nog redelijk rustig aan toe. Mocht het te erg worden sta ik klaar met de plantenspuit. Voor zover ik weet heb ik geen echo vandaag, maar over 2 weken denk ik? De laatste, de liggingsecho. Hier; Rotnacht gehad. Heb het 4 uur zien worden en daarna ook slecht geslapen. Ben blij als dat slaapritme weer een beetje normaal is op het wakker worden voor de kleine na.
Slim, even een fotootje. Las inderdaad ook dat slijmverlies oké is, maar bloedverlies alleen, niet. Ben benieuwd Within, succes bij de vk!
goedemorgen meiden, @anzza super leuk kamertje hoor!!! @river balen van je katten zeg!!! hopelijk stoppen ze er snel mee!!! enne ik zou idd wel ook ff de vk bellen.....ben benieuwd!! @within balen he van die nachten.....ik weet waar je het over hebt @hier dadelijk dus weer rondje zh...ben benieuwd pfff ook hier wat andere steken van onder en verlies ook sinds gisteren veel meer slijm...zie het dan vooral met plassen en het afvegen zeg maar...en heb ook een soort andere krampjes kan het niet zo goed beschrijven dus aangezien ik daar dadelijk toch lig kjken ze dat ook maar meteen na!
Heel veel succes vandaag sasje!! Hier net terug van de VK, ben weer goedgekeurd. Over 2 weken weer terug voor de liggingsecho. Beeb ligt er mooi voor en al een stukje in mijn bekken. (wat een irritant onderzoek is dat trouwens) bloeddruk was ook weer keurig.
Super! Dat voelen naar het hoofdje, lekker is anders haha! Ben benieuwd of ze bij mij al is ingedaald. Volgende week heb ik weer controle. Vrijdag nog even heen om de bloeddruk te meten..
River ik zou het ook even in de gaten houden, ik kan me niet herinneren dat ik ooit slijmpropjes ben verloren???? Vandaag echo en een afspraak bij de gyn gehad. Jongetje ligt nu met hoofdje naar beneden al een beetje aan het indalen (dit is wel te voelen tijdens het lopen!) en ligt prima op de groei. Bij het meisje is de groei een beetje gestagneerd. Daarom krijg ik volgende week woensdag weer een echo en afspraak bij de gyn en vrijdag 19 april nog een echo met afspraak gyn. Om de groei van onze kleine meid in de gaten te houden. O ja zij ligt nu weer volledig dwars over d'r broer heen. Ik ben meer dan een kilo afgevallen en mijn bloeddruk was lager dan ze gewend waren van mij. O ja met 37 weken word gekeken of er al ontsluiting is zodat ze kunnen inleiden. Veel langer dan 38 weken willen ze me niet laten lopen.... ppppffffff gelukkig maar!!
Dat is wel een leuk vooruitzicht! Ik vind een eenling al zwaar om te dragen, laat staan als je er 2 hebt... Wel fijn dat ze in ieder geval het goed doen, op de groei stagnatie na dan. Maar dat hoor je vaker bij tweelingen...
Claudia, fijn dat ze je inderdaad niet veel langer willen laten lopen! En hopen dat jullie meisje nog wel even lekker doorgroeit hoe is het verder? Riverr, had je nog contact gehad met de vk? En hoe is het met je katten?
Nee het was hier gister thuis zo hysterisch dat ik dat niet meer gedaan heb, ik heb met 32 weken ook zo'n slijmdingetje verloren en was toen ook een stukje slijmprop. Schijnt je lichaam gewoon weer aan te maken. Stukje van gister was wel wat groter maar nog steeds klein hoor, was geen leegloop. Ik merk ook dat mijn lichaam bezig is met voorwerk, heb geen krampen of iets, kan het niet uitleggen Met de poesjes ging t helaas echt mis, er is er nu dus ook 1 weg. Gister was dus een echte rot dag met heel veel gejank van mijn kant maar de rust is nu wedergekeerd. Een redelijk goor verhaal maar tijdens die gevechten liet er 1 dus alles lopen, zowel pies als poep en door dat vechten zat dat dan overal want ze gingen ook nog s t hele huis door. Gister was ik dus weer al om 5 uur op terwijl ik pas om half 3 sliep en heb ik wederom een hele dag schrobbend op mn knieen doorgebracht. Geen doen gewoon want aan die gevechten kwam geen end. En robdvliegend kak en nesteldrang is absoluut geen goede combi. En dan ook nog die dikke buik haha man ik was gister zo kapot dat ik gewoon non stop heb zitten janken. Jankend op mn knieen de vloer 100x boenen, zal er leuk uitgezien hebben ha! Samen met mn vriend tot half 12 staan schilderen (sommige delen van de muren), boenen en schrobben en de vloeren gedaan, en alles in 3voud eerst met azijn, toen met alcohol en daarna nog met schoonmaakmiddel. We kunnen wel zeggen dat ons huis nu brandschoon is, we hebben echt letterlijk alles schoongemaakt alle gordijnen in de was en zelfs de hoezen van de bank terwijl daar eigenlijk niks mis mee was maar meer voor het idee. Maaarrrr kattenpies lucht is goddank weg en de rust is weer terug. Ze waren zo heftig met elkaar dat er volgens mij voorlopig nog geen vrede zou komen en toen het tot bloedens toe ging zijn we maar tot de conclusie gekomenn dat ze elkaar gewoon niet liggen, eigenlijk vanaf t begin al niet.. En eerlijk, ik had dit ook niet dagen getrokken, dat vechten was echt hels. Maar ik mis haar wel hoor, gelijk een stuk stiller in huis maar het is goed zo.. Ik heb na al dat gejank en nachten slecht slapen en al die lichamelijke arbeid wel heeeeeeerlijk geslapen vannacht
Och meis, wat heftig! Wat jammer dat het echt niet ging..kun je er nu ook gewoon niet bij hebben inderdaad! Gelukkig heb je de geuren weg kunnen krijgen, want dat is ook nog niet makkelijk, vooral bij katten! Nu maar even een beetje rustig aan doen, even bijkomen Voorbereiding, ik herken het..wordt het wel spannend van he! Moet zeggen dat ik me wel weer wat stressig begin te voelen. Het idee dat ze volgende week (37 weken) al geboren zou kunnen worden, en het in huis nog niet helemaal klaar is..niet leuk! Beetje tegenstrijdig, want op zich hoeft het van mij ook niet lang meer te duren, maar dat is vooral omdat ik de pijn wel een beetje zat ben nu..maar ja..daar wil ik ook niet over klagen/zeuren
Oh en ik dacht dat je meer bloedverlies had gisteren, geen slijm, vandaar Slijmprop kun je inderdaad al op tijd verliezen, wordt ook weer aangemaakt, dus ja..
River jee wat erg zeg!! En al dat schoonmaken ook nog!! Gelukkig is de rust weergekeerd ook al heb je nu 1 katje minder!! En blij toe dat je nu weer lekker hebt geslapen. Anzza rustig aan meid het zijn nu echt de laatste loodjes!! Die zijn het zwaarst helaas. Zat net even op een site te kijken en daar zou een baby van 33 weken 2000 gram moeten wegen, mijn dochtertje wordt nu op 1750 geschat, jongetje op 2200 gram. Lijkt mij wel meevallen toch?? Al maak ik me wel bezorgt hoe ze nu verder gaat groeien en wat het ziekenhuis volgende week gaat doen mocht ze niet echt gegroeid zijn?? Toevoer via de bloedvaten, navelstreng was uitstekend....
Hebben ze niet laten zien waar ze in de curve zit? Waarschijnlijk er net onder dan? Snap dat je je zorgen maakt. Met 31 weken leek ons meisje ook iets achter te lopen, en ook al was het maar een beetje, maakte ik me ook zorgen. Met 35 weken was het weer super goed. Hoop voor jou dat jullie meisje er nog even tegen aan gaat de komende dagen!
Ik heb ook nog nooit gezien waar hij in de curve zit, heb met de 20 weken echo zelf maar even in de papieren gekeken Ik hoop dat je meisje goed gegroeid is volgende week Claudia.. Soms word ik wel een beetje onzeker van die laatste weken hoor, ik vind t net als jij ook een gek idee anzza! Normaal bewoog hij zo heftig en nu moet ik soms gewoon nadenken van hey, heb ik je al gevoeld vandaag. Maar als ik dan even rustig ga zitten en mijn handen er op leg dan komt ie meestal wel weer maar lang niet meer zo krachtig. Hij heeft duidelijk minder ruimte.. Mijn buik kan soms zo jeuken, net alsof m'n vel het niet aankan. Als dat dan weer over is dan is mijn buik weer gegroeid Maar het blijft een gek idee.. Misschien hebben we onze kleintjes wel al vast over 2 weken.. Als ik daar aan denk dan wil ik gelijk weer schoonmaken en wassen haha!
Heftig zeg riverr. Absoluut niet leuk om er eentje te moeten wegbrengen Maar mag jij nu wel katten ontlasting schoonmaken? Hier: ik heb zo onwijs zin in de bevalling! Kijk er echt naar uit. Zit vol adrenaline geloof ik haha
Nee officieel niet maar we hadden nog een doos van die ziekenhuishandschoentjes liggen en elk gebruikt doekje of dweiltje is direct de bak ingegaan. Ik kan die kak ook niet laten liggen tot vriend weer thuis kwam, s middags is mijn moeder gelukkig wel gekomen om te helpen.
Die jeuk is echt erg he! Heb nu ook echt veel meer strepen, vooral aan de onderkant van mn buik. Zie het zelf dus niet eens haha! Maar inderdaad gek, dat we onze kleintjes over een week of twee weken al vast kunnen houden..van mij mag het! Maar zolang je schoon hebt gemaakt met handschoenen is het goed hoor! Ook erg moe nu van de afgelopen dagen?