Ja bizar idee he, binnen nu en snel kunnen we onze kindjes in het echt zien! Ik hou t zo nog weken vol maar begin ook te nieuwsgierig te worden. Die strepen heb ik ook, zitten ook aan de onderkant dus zo van bovenaf zie ik ze niet. Ja ben lichtelijk kapot, vandaag ook nog bezig geweest met wassen strijken nog maar s dweilen morgen lekker niks doen!
Fijn dat het nu opgelost is riverr Dat een van je katten nu weg is is natuurlijk minder maar het is voor beide beestjes en voor jullie de beste oplossing Hier last van een pijnlijk en gênant kwaaltje... een aambei. Had al creme in huis gehaald en die heeft dus niet geholpen. Sterker nog; dat ding is nu 2x zo groot! En doet zeer. Ben de afgelopen 24 uur al 5x naar de wc geweest voor een grote boodschap terwijl ik normaal 1x in de 2-3 dagen moet. En nu kan ik dus niet normaal meer zitten.. zit nu op een kussen Auw.
Haha aaah arme within! Nog nooit zo'n ding gehad kan mij er dus niks bij voorstellen maar zoals jij t beschrijft is het dus pijnlijk ze gaan dus niet vanzelf weg?
Dat weet ik dus niet... de ene website zegt van wel als de zwangerschap eenmaal voorbij is, de ander zegt dat je creme moet smeren/ze moet terug duwen en een 3e heeft het al over verwijderen onder plaatselijke verdoving omdat hij "uitgezakt" is. Misschien toch maar eens mee naar de dokter...
Terug duwen?! Wtf... Ik wist niet dat aambeien zo heftig waren.. Ik durf t nu niet meer te googlen haha Misschien idd maar even langs de huisarts, dit klinkt ook niet prettig.
Ooh dat klinkt naar! Terugduwen heb ik ook vaker gehoord, gewoon ff vragen aan de assistente? Lijkt me niet het fijnste om mee naar de ha te gaan.. Had zelf ook laatst het idee er 1 te hebben, ook omdat ik toen opeens meerdere keren per dag moest! Gebruik nu sowieso vaker vochtig toiletpapier, toch fijner als het pijn doet..
Goedemorgen! Bijna weekend! Hier na een heerlijke nacht nu weer een kort nachtje gehad, strontverkouden, keelpijn Bedankt manlief voor het aansteken. Straks naar de dokter voor die aambei en vanavond de eerste avond van mijn laatste 2 diensten op mijn vrijwilligerswerk... (morgen de 2e, concerten van Sandra van the voice) Maar nu eerst een XL kop thee om wakker te worden.
Withjn, heeft de ha je kunnen helpen? Vandaag weer naar de vk geweest om bloeddruk even te laten meten en urine controle, zag er allemaal goed uit gelukkig! Ze heeft nog even gevoeld, en de kleine is ingedaald! Bij mij dus jammer genoeg niet een minder benauwd gevoel.. Wel erg blij dat het goed is allemaal!
Is t gelukt bij de ha within? Wat goed dat ze is ingedaald anzza! Wel jammer dat je er niet minder benauwd van wordt.. Ik had echt ff zo'n baaldag bah.. Gister doodmoe en dan weer een kutnacht.. Maar net ff lekker geslapen en daar knap je lekker van op. Ik kan weer lachen
Ja is gelukt! Heb 2 zalfjes meegekregen, een die verdovend werkt en de ander moet het dan gaan genezen. Lekker genant onderzoek maar het moest nu eenmaal. Fijn dat ze is ingedaald anzza! Riverr; lekker he, dat slapen? Ik geniet er nu extra van, straks kom je het tekort Ik ben nu aan het werk. Heerlijke chaos en lekker druk, oh wat ga ik dit missen ^^
Riverr, blij dat je je beter voelt. Je berichtje op fb klonk al niet zo happy Within, hoop dat het snel werkt! En slapen, ik hou van slapen, doe ik veel
Ben net thuis... Morgen heerlijk uitslapen. Ja, ik ben er ook groot fan van. Altijd al geweest.. Dan lekker onder de frisse lakens, of als het net lekker warm is er helemaal inkruipen omdat het buiten koud is.. Of even snel een uurtje powernappen. Komt ook omdat mijn bed zo ontzettend lekker ligt!
Voor de tweede keer deze week een rot nacht..niet leuk! Buik en bekken deed vet pijn..waardeloos! Gelukkig een lekker rustig dagje vandaag
Gelukkig heb je er wat voor gekregen within, ik hoop dat het helpt! @ anzza zooooo herkenbaar! Ik heb hier de 4e klote nacht op rij gehad. Weer half 4 zien worden en om half 7 weer wakker. Gelukkig niet met pijn zoals jij. Maar ik was het gister zoooooo zat, bah. Maar ga het nu positief proberen te bekijken, mijn lichaam is vast bezig met slaap afbouwen als voorbereiding voor na de bevalling
Gisteren ook een beetje te veel gedaan, ook niet verstandig. Ook nog met m'n zus over de bevalling gehad, zij zat bij de zelfde praktijk, dus dat maalde ook aardig door m'n hoofd! En, gisteren drie meiden bevallen van de zwangerschapsgym...ik wil ook! Ooh het bed staat op klossen, lekker hoog, hoe fijn!
Heel spannend!! Ben zo benieuwd!! Heb gisteren wel gelachen met mijn collega's. Mocht niet teveel doen, heb lekker de hele avond achter de balie gezeten en daarna mocht ik koffie gaan bezorgen voor de mensen die hard aan het werk waren Trap mocht ik niet teveel op en af lopen (ok, dat kreng is ook hoog, 4 verdiepingen) dus had mijn eigen liftsleutel Kwam binnen en toen was het "als je vliezen breken roep dat dan maar door de portofoon, dan laten wij het brandalarm afgaan " Van je collega's moet je het hebben ^^ Vanavond mijn allerlaatste avond!