Ja ik las het! Wat goed zeg! Wat zal ze blij zijn! Ik hoop dat de kleine meid ook snel zonder beademing kan! Ik had vanmiddag mijn babyshower! Was echt super leuk! Ben weer mega verwend. Nu lekker met de pootjes omhoog.
Ja was echt super leuk! Echt alles was blauw, en heb echt een hoop kleine dingetjes gehad die ik nog niet had maar bij elkaar was t weer een flinke berg! Nog wat rompertjes, silly Billyz slabben, een woezel en pip tante perenboom fruitboom als de baby geboren is, voorleesboekjes, lekkere spulletjes voor mijzelf, babyspeelgoed, spenendoekje van koeka, bijtring, geiten wollensokjes haha geweldig! Dat soort dingetjes. Van mijn werk krijg ik straks na de bevalling nog de titanium babyswing en t speciale zonnescherm voor de joolz dus ik voelde mij gewoon opgelaten van al die cadeautjes! Van m'n vriend nog de bykay denim draagdoek gekregen en we hebben toch maar een andere boxmobiel besteld omdat we deze ineens toch niet zo veilig vinden haha zullen de hormonen wel zij. Vannacht ook nog heeeeerlijk geslapen dus ik ben weer helemaal opgeknapt Ik hoop dat sasje een goeie nacht gehad heeft en dat haar kleintjes het goed doen!
Wauw goed verwend! Ik moet alles wat ik vorige week heb gekregen nog opruimen enz, kreeg van iedereen wel sokjes xD Zag net foto's voorbij komen op Facebook van de 2 kleintjes! Zo klein en zo lief! Vandaag wel rustig aan doen. Omdat het m'n laatste avond was blijf je toch wat langer hangen en we waren dan ook vrij laat thuis. Dus flink bijkomen vandaag! Ook wat krampen, maar dat zal verdere indaling zijn.
Riverr, super leuk zeg! Goed dat je het zegt, draagdoek, die moet ik ook nog bestellen. M'n zus had er ook een bij m'n nichtje, echt ideaal!
Ja ik wilde het eerst niet maar het lijkt mij toch wel fijn. Als hij onrustig is of als we in t weekend met z'n alleen weg gaan straks in de zomer naar een meertje of iets, dan hoeft niet de hele wagen mee. En ik vond die van spijkerstof ook gewoon heel gaaf, hij kan ook als hangmatje in de box, echt te schattig. Ben benieuwd of het gaat bevallen en anders zet ik m op marktplaats.
Klinkt heel praktisch! Maar is inderdaad wel iets waarvan je pas weet of het werkt als je het uitgeprobeerd heb. Lang leve marktplaats Ik heb de hele middag + avond al een vreemd drukkend gevoel... Alsof je heel nodig moet poepen, maar dan daar binnen zeg maar. Zal dat met de indaling te maken hebben? Het is wel irritant want je voelt het met lopen, zitten, naar de wc gaan...
M'n zus was er echt heel positief over. En het ziet er nog eens super schattig uit ook nog, zo'n kleine frummel tegen je aangeplakt maar ja, ligt er denk ik ook maar net aan of je een baby hebt die het prettig vind Within, vast de indaling! Ik weet dat je bij ik geloof de pers weeën ook zo'n gevoel krijgt, maar zover ben je vast nog niet
@within ik herken dat gevoel wel, ik heb t ook en hier is hij ingedaald.. Als ik wel s op de wc zit en ik zit even rustig zeg maar dan voelt t bij wijze van net alsof hij er al bijna uitkomt. Haha klinkt een beetje gek maar dan heb ik echt zo'n enorme druk van onder.
Ja dat heb ik dus ook, en het gevoel ongesteld te moeten worden. Maar regelmaat enz zit er totaal niet in dus ik maak me geen zorgen
Ook dat is herkenbaar haha hier de laatste 2 weken ook dat ik moet ongesteld worden gevoel. De ene dag is het er maar het kan ook zo weer 2 dagen wegblijven. Toevallig ben ik er vandaag weer mee wakker geworden maar het kan ook zo weer zijn dat het eind van de ochtend weer weg is, echt pijn doet t gelukkig niet al heb ik van de week wel een paar keer gedacht zo het wordt steeds erger. Wel gek he wat we allemaal voelen.. Dat echte menstruatiegevoel had ik al zeker 8 maanden niet gevoeld. Zou mij ook geen zorgen maken hoor, zolang er geen regelmaat in zit. Ik werk tegenwoordig ook eerst het vragenlijstje van de vk af in mijn hoofd haha komen ze regelmatig; nee, moet je veel kleine beetjes plassen; nee, worden ze erger als je gaat douchen; nee etc, etc. Als ik 1 van die vragen ineens wel met ja kan beantwoorden dan moet ik van mijzelf even nadenken of ik moet gaan bellen. Ik wil sowieso nu nog niet bevallen, over een week mag alles van mij maar nu nog even niet. Al vind ik het wel grappig hoe je lijf werkt, 2 weken terug wilde ik nog helemaal niet bevallen, afgelopen week was ik alles helemaal zat maar dat kwam vooral door de vermoeidheid maar nu ben ik weer rechtgetrokken wat slaap betreft maar merk toch langzamerhand dat ik begin te denken kom er maar uit, ik wil mijn eigen lijf weer terug ik zit nergens meer lekker alleen als ik bijna lig maar dat kan ook niet overal, na een stukje lopen voelt t alsof ik de marathon gelopen heb en goddank slaap ik wel weer maar wordt nog steeds erg vaak wakker! Nog steeds allemaal niet rampzalig want ik heb verder geen pijntjes en nergens last van maar het is best grappig om te merken dat er steeds iets bijkomt wat ongemakkelijk begint te worden.
Volgens de vk zijn die menstruatie krampen indalingsweeën. Vannacht had ik een harde buik en kramp gevoel, denk dat dat voorweeën waren. Had echt zo iets van, aah zouden ze dit zijn? Inderdaad heel gek hoe het werkt. Heb ook een paar rot dagen gehad, had er helemaal geen zin meer in! Vanochtend had ik weer zo iets van, blijf nog maar lekker zitten kan morgen zo weer anders zijn!
Ja ik ga t overmorgen even vragen want die van mij is al ingedaald en ik heb ze op t moment ook. Ik maak mij geen zorgen maar vraag mij wel af wat het dan precies is en wat het precies doet daar beneden. Zal wel voorwerk zijn maar als ik inderdaad Google op menstruatiepijn en de duur van de zwangerschap dan krijg ik alleen maar resultaten over indalen maar dat is hier niet meer aan de orde. Ben wel benieuwd.. Ja gek he anzza hier verschilt het ook per dag. Maar wil hem nu graag nog wel even binnen houden, als hij nu zou komen zou dat ook niet ideaal zijn, ik wacht liever nog even zodat hij niet hoeft te blijven. Maar voor jou is t al weer anders, jij bent morgen al 37 weken! Dan 'mag' het officieel! Spannend hoor.
Vk zei dat ze ook nog om hun as draaien, ons meisje doet dat duidelijk wel tenminste, dus daar kunnen krampjes ook vast vandaan komen. Maar ben benieuwd wat jou vk zegt! Maar inderdaad alweer 37 weken, maar toch te vroeg vind ik volgende week dinsdag heeft m'n vriend z'n afstudeer presentatie en ik hoop daar nog bij te kunnen zijn! Daarna mag ze komen..
Ja groot gelijk, ik wil het ook nu nog niet hoor.. En eigenlijk ook volgende week nog niet. Vanaf een week of 38 ben ik er geruster op Al moet ik soms wel zeggen dat ik van die Facebook groep wat onzeker wordt, bijna iedereen heeft wel al last van van alles, zijn zij dan al wat verder dan ik of komen hun kindjes ook allemaal wat eerder of zijn ze gewoon heel gefocust op wat ze voelen.. Ik bedoel t absoluut niet verkeerd maar lees zo veel dingen waarvan ik denk nou dat is hier absoluut niet t geval. Vind het soms wel rot voor ze, lijkt mij zo vervelend al die pijntjes en dingetjes. Wie weet loop je tot 42 weken en dan lijkt het mij zo'n domper en zo rot om nu al steeds van alles te voelen. Ik hoop voor de meeste dat de kleintjes nog even lekker blijven zitten al zijn er natuurlijk uitzonderingen zoals sasje, voor haar ben ik oprecht blij dat ze er zijn, die had echt een drama zwangerschap en gelukkig maken ze het ook goed!
Ik begrijp wat je bedoeld. Heb precies dat idee, dat anderen misschien meer gefocust zijn. Die krampen begin ik bijvoorbeeld pas de laatste week op te merken, op die manier dat ik denk, fijn dat m'n lichaam wel aan het werk is! Verder kun je denk ik maar beter rustig afwachten! Alleen qua pijn hoop ik niet tot 42 weken te moeten, wil morgen bij de vk af proberen te spreken of 41 de max mag zijn! En geniet lekker van de weinig klachten en dingetjes! Bij jou kon het trouwens toch ook goed zijn dat je al iets verder bent?
Ja datzelfde denk ik ook, dat je lichaam lekker aan t voorwerken is. En afwachten is het beste, ik denk dat het in de meeste gevallen toch komt wanneer je het eigenlijk het minst verwacht. Ik zou inderdaad best s verder kunnen zijn volgens mijn berekeningen 7 tot 10 dagen op z'n max en dat zou ook beter kloppen met de groei van t kindje maar ik heb zoiets van we zien t wel, het komt als t komt en anders halen ze hem wel Rot dat jij veel last van pijntjes hebt! Waar heb je dan precies last? Van je bekken? Slaap je nog enigszins of zijn je nachten ook gebroken?