Niets zo onvoorspelbaar als een bevalling... Soms erg frustrerend dat je er gewoon geen vat op hebt wanneer het spontaan begint. Je kan het niet sturen, niet beïnvloeden. Iets wat ik best lastig vind als controlfreak
Dan zitten we misschien aardig bij elkaar in de buurt! Ik heb veel last van m'n bekken, vooral schaambeen. En dat is een stuk erger geworden sinds ze is ingedaald. Gelukkig slaap ik wel goed verder! Ondanks het vele plassen haha! Omdraaien doet erg veel pijn, maar ik geloof dat ik dat zelf oplos door lang op dezelfde zij te liggen Ben wel ontzettend benieuwd wanneer het gaat beginnen. Gelukkig heb ik een super vriend, en heb ik het idee dat ik alles aan kan zolang hij maar bij me is
Dat is dan ook best lastig within. Maar gewoon van proberen uit te gaan dat het nog wel even duurt, als het goed is jij wordt verder niet eerder ingeleid toch?
Haha within! Ik heb ook graag controle maar ik heb gewoon gezorgd dat alles hier in orde is en onder controle is, dat geeft mij genoeg rust. Auw anzza je schaambeen! Hier gaat er wel eens iets langs t schaambeen dat voelt al rot, jij hebt dat dus veel vaker of zelfs de hele tijd.. En dat plassen is irritant ja haha! Hier ook een wereldgozer! Hij heeft het al meegemaakt en dat vond ik eerst jammer maar nu zie ik alleen maar de voordelen samen met hem lukt t wel! Fijn idee he anzza dat je weet wat je aan je kerel hebt!
Voor zover ik weet zijn ze dat niet van plan nee Heb donderdag afspraak bij de gyn maar denk niet dat dat op tafel komt
Inderdaad heerlijk zo'n vent, ben super blij met hem! gave foto trwns op Facebook, stoer dat je hem zo plaatst Within, komt helemaal goed.maak je je erg druk om de bevalling? Of dat verder niet?
oeh riverr ben wel jaloers hoor had ook graag die draagdoek willen hebben. maar we hebben nu 2 draagzakken.. vandaag dacht had ik echt even misschien begint de bevalling wel voelde me totaal niet lekker. En de honden waren zoooooo vervelend. gedrag wat ze normaal nooit vertonen. ik had echt zoiets het zal toch niet oh dat om hun as draaien heb ik vandaag wel flink meegemaakt zeg... om het uur zaten de billen ergens anders haha. en down under het gevoel of er even gezellig 2456543 keer een mes ingestoken word. weetje wat ik me vandaag bedacht.. ik heb al doodleuk de vluchtkoffer staan stel dat de bevalling begint maar bijv een zeiltje/waterdichte molton heb ik niet op het bed. terwijl een bevalling soms toch echt begint met gebroken vliezen.... niet een heel logische volgorde lijkt me.
Hahaha jij ook al zo'n druktemakertje vandaag! Liepen vandaag het ziekenhuis in, dikke steek door m'n blaas heen. Daarna van die bizarre bewegingen aan de bovenkant, knietjes denk ik. Normaal gesproken doet ze dat als ik lekker rustig zit, dus dit voelde wel ff bizar haha! Oh, en ook hier nog geen zeil! Wilde ik wel, maar daar wordt m'n vriend echt knetterdol van haha! Nu een waterdichte molton besteld, die als het goed is morgen wordt bezorgd
Ik heb ze er toevallig gisteren opgelegd! Je weet maar nooit.. Anzza; nee niet echt.. Net als alle anderen denk ik, doodeng maar tegelijk kijk je er enorm naar uit
Ik heb ook zo'n waterdichte molton liggen, ook nog niet om heen gedaan. Volgende keer als ik t bed doe doe ik hem er om heen. Inmiddels heb ik dat menstruatiegevoel ook vanuit mn benen en mn rug dus ben nog ff lekker gaan douchen en ben nu lekker mn bed ingekropen..
Dat heb ik ook af en toe riverr! Toch gek zoveel verschillende dingen je allemaal gaat voelen. Hebben jullie trwns ook dat opeens je darmen beginnen te rommelen en vervelend voelen? Heb dat wel een paar keer per dag, en dat zegt niet elke keer dat ik ook moet of zo. Misschien zit ze dan wel met haar hoofdje erop te drukken of zo? Was wel even nieuwsgierig
Joehoe ik las hier dat Sasje is bevallen!!!! Hoe doen ze het?? Hoe groot of klein ligt maar net hoe je het bekijkt? Hoe zwaar???? Ben toch zo benieuwd!!!! Een vluchtkoffertje heb ik nog niet klaar maar is zo ingepakt! En een zeiltje heb ik ook nog niet op het bed liggen. Ben benieuwd of dit keer wel spontaan de vliezen breken, was bij de vorige 2 ook niet zo! Dat draaien komt me zo bekent voor!! Hier ook aardige draaikonten!! Morgen weer naar het ziekenhuis even kijken of ons meisje nu wel is aangkomen/gegroeid??
Ze heeft toevallig vanmorgen nog een update op facebook geplaatst dat beide kindjes uit de couveuse zijn en lekker in een bedje liggen, dat het meisje nog wel een infuus heeft maar daar hopelijk snel vanaf mag. Zij zelf begint nu ook een beetje te herstellen dus het gaat de goede kant op! Gewichten had ze ergens geplaatst maar kan ik niet meer vinden.. was 2200-2500, iets in die richting. Mijn buik is hier 1 grote blauwe plek... niet letterlijk maar in gevoel. Ben blij als hij slaapt! Ga ook m'n vrijheid van hond uitlaten maar opgeven want dat is gewoon niet meer te doen met een vrolijke stabij van 3... dan moet manlief het smorgens maar doen en de rest doen we wel samen hond is van vorige eigenaar uit al niet gewend in de middag ook nog te gaan, hij weigerde dan iets te doen of mee te gaan. Dus daar zijn we mee gestopt en dat komt nu ook wel lekker uit, scheelt mij weer waggelen
Heb het berichtje gevonden, meisje rond de 2200, jongen rond de 2100. Heb je misschien ook fb claudia? Dat is ook een besloten groep, met foto's
Zo we stonden helemaal op de 2e pagina Kom net bij de vk vandaan, bloeddruk is nog steeds prachtig 120/75 en hartje doet het prima! Al die bagger en bende die ik verlies is slijmprop en hij lag vorige keer al ingedaald maar is nu nog lager gaan liggen, volgens haar ligt hij echt heel laag maar dat is wel weer gunstig voor de bevalling volgens haar. Mijn lichaam is in elk geval goed bezig om de boel open te gooien, wel een heel gek idee. Ook maar even een plasje ingeleverd om te kijken of dat menstruatiegevoel niet van een blaasontsteking komt maar ze verwacht het niet, ze denkt dat het echt komt omdat hij zo gigantisch met zijn hoofd aan het duwen is. Maar goed, ik moet m sowieso nog 5 dagen binnen houden van haar haha, wel gek idee dat het al zo bezig is maar aan de andere kant kan t ook nog wel even duren.
Zo dat klinkt wel allemaal positief! Krijg je er niet de zenuwen van dat je lichaam al zo bezig is? Hier begon het gister avond flink te rommelen. We hadden een film gehuurd maar heb de helft niet gezien Oh en ik heb onwijs slecht geslapen..... Omdat ik me helemaal druk maakte om de geboorte versiering. Zucht... Kan dus echt niks leuks vinden. Heb vannacht tot 4 uur als een achterlijke zitten zoeken en om half 7 ben ik weer verder gegaan. Had er zelfs "nachtmerries" van. Had gedroomd dat ze hier maar alles blauw hadden gemaakt omdat ik dus geen versiering had. Pff. Kennen jullie nog leuke websites ? Ben niet zo van het standaard spul wat je op elke website kunt vinden.
Riverr nog even binnen houden dus! Bijzonder dat hij zo laag ligt... Klinkt allemaal wel positief! Ik moet morgen naar de gyn, ben heel benieuwd of ze het gaat onderzoeken of niet. In principe is het gewoon een afspraak vanuit de POP en dus een gesprekje. Polka hier nog 1... begint cliche te worden zo elke dag maar blegh deze nacht staat echt in de top 3 van beroerde nachten. Gelukkig ben ik vanmorgen ergens nog in slaap gevallen dus heb nog een paar uurtjes kunnen pakken. Grootste oorzaak is toch wel buikpijn en gewoon niet lekker meer kunnen liggen..
Ja klinkt zeker positief, het is nog steeds geen garantie dat hij snel komt hoor maar ze zou er niet van staan te kijken. Ergens word ik er wel een beetje nerveus van maar aan de andere kant ook weer niet, ik ben er niet zo mee bezig en ik zie wel wanneer hij besluit door te zetten. Ik maak mijzelf geen illusies en ga er gewoon vanuit dat t nog 4 weken duurt anders zit je ook maar zo te wachten. Mocht hij eerder komen dan is dat een mooi mazzeltje En hier ook rotnachten.. echt vervelend he? Zie elk uur en moet ook echt ieder uur plassen, word er soms chagerijnig van. Lekker dat jij nog ff hebt kunnen slapen within!
Dat nachtelijke plassen word ik ook een beetje gek van Je probeert dan ook een beetje stil te zijn maar ik word steeds lomper met die dikke buik ^^ Arme man.. (en katten..) Ik zit sowieso in (gezonde) spanning. Niet alleen wanneer deze doperwt zich aankondigt, maar ook omdat we bezig zijn met een huisje. We hoeven hier niet direct weg natuurlijk maar waren toch een beetje aan het rondkijken wat er eventueel mogelijk was. Daarbij liepen we tegen een droomhuis aan wat veel te duur is maar door omstandigheden toch nog redelijk bereikbaar (in de familie, kerk mede-eigenaar) Kreeg gisteren een mailtje dat ze er mee bezig waren en dat ik zsm bericht zou krijgen. De kans is echt enorm klein maar niet geschoten is altijd mis! In mijn hoofd heb ik het al 20x verbouwd..
Haha ja herkenbaar, hier gaat opstaan met gezucht en gesteun maar gelukkig slaapt mn vriend overal doorheen. Wat gaaf een huisje! Wij hadden maandag ook bijna een bezichtiging willen doen maar vooral ik vind het nu de tijd niet om te verhuizen, vriend ging liever gister dan vandaag. Maar als het iets is en je hebt er zin in en het ligt binnen bereik dan zou ik het zeker doen! Heerlijk een huisje! Ga duimen voor jullie dat t wat wordtl