Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Hier begint het ook aardig te rommelen zeg! M'n buik voelde vandaag gewoon anders, lekekr duidelijk :p In ieder geval veel harde buiken en veel krampen. Spannend hoor!

Het nachtelijke plassen is inderdaad erg irritant. Wordt nu ook steeds moeilijker weer in slaap te komen daarna, maar gelukkig kan ik tot nu toe nog genoeg slaap pakken. En anders doe ik dat overdag wel XD

Polka, niet handig dat malen over de versiering! Ik heb zelf alleen een naamslinger besteld, voor voor het raam. En lint en knijpertjes voor de kaarten. Verder helemaal niets, want ik vind de versiering ook niet leuk genoeg :D

Within, spannend hoor! Lijkt me geen lekker moment te moeten verhuizen, maar aan de andere kant, dan ben je wel weer een paar maandjes verder.. :)

2. Within

Within Niet meer actief

Ja, kan zomaar nog een paar maandjes duren. En nu heb ik lekker de tijd om rond te snuffelen enz :p komt goed ^^

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    En ik maar denken dat ik het meeste door facebook wel meekreeg, maar niet dus... Gelukkig nu eindelijk verlof, dus ik zal me hier ook weer eens laten zien tijdens onze laatste loodjes (want wat schiet het ineens op he...)

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Heb wel facebook kan je me een link sturen dat ik er gelijk bij ot op kan???

Lees dat er al een aantal rommelende buiken zijn!! Ben benieuwd wie nu de volgende zal zijn??

En dat nachtelijk plassen klokslag 5.00 uur kan ik naar de wc en dan is het ook gelijk gaan anders gaat alles mis.....

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Echo gehad. Bleek dat ze alleen het vruchtwater gingen meten en de hartslagen gingen checken. Ik balen natuurlijk!! Maar gelukkig was er een stagiaire bij en die wilde ook wel even kijken. En ze ging gelijk naar ons meisje. Even een beentje opmeten en toen zei ze zo die heeft best lange benen!!! Toen dacht ik bij mezelf hhhmmm volgens mij valt het ook wel weer mee. Niet gezegd maar wel gedacht dus een klein beetje gerustgesteld.....

Hoe gaat het met de rest??

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Claudia, heb je even een pb gestuurd!
    Maar wat gek dat ze je meisje niet zouden opmeten :S Lief van de stagiaire dat ze het toch even gedaan heeft! En nog beter, iets gerustgesteld :) Wanneer krijg je nu wel weer een echo?

6. Within

Within Niet meer actief

Goedemorgen!!

Straks naar de gyn, duidelijkheid krijgen over de rol van de pop poli bij m'n bevalling en bevalplan bespreken. Ben benieuwd!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik hoop snel weer in te kunnen haken meiden!!!

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Doe jij maar lekker genieten van die mooie kindjes van jullie! :)

9. Within

Within Niet meer actief

Doe maar rustig aan hoor sasje!

10. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    sasje doe inderdaad maar rustig ;) we snappen allemaal wel dat je veel leukere en belangrijke dingen te doen hebt.

Nou Riverr nu heb ik vannacht over jouw bevalling gedroomd....
    knap he dat ik nu over de bevalling en baby's droom van andere haha.
    Ik was er trouwens ook gezellig bij

We hebben hier opeens een wiegje gekregen van mijn ouders! we zouden eerst de baby de eerste week in de wandelwagenbak doen om te kijken hoe dat zou zijn vanwege de borstvoeding. Maar oma heeft blijkbaar ook een beetje last van nesteldrang!?;)

dutchdiva: zit je dan wel bij de besloten pagina van de mei mama's ? want ik zie je er zo niet tussen staan? Of klopt je naam daar niet op de lijst?

11. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Polka, volgende over mijn bevalling? :D

En leuk, een wieg! Ben zelf ook erg blij met die van ons, ben benieuwd of we aan de geluidjes kunnen wennen :)

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Haha polka wat grappig! Kon je ook zien wanneer haha ;)
    Leuk van je wiegje!

Hoe is het met het voorwerk anzza? Nog veel last?

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Krampen aanwezig, maar gelukkig minder harde buiken :) en steekjes onder, da's nieuw..haha! Ben zo ontzettend benieuwd wanneer het gaat gebeuren!
    Hoe gaat het bij jou nu?

14. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Riverr. Weet niet precies wanneer maar het was wel eerder dan de uitgerekende datum! Want je was een beetje geschrokken dat het nu al begon. We waren trouwens in een soort ziekenhuis achtige omgeving maar het was niet het ziekenhuis van "je moet medisch bevallen"

Anzza: haha zal kijken of er vannacht nog een plekje is in mijn te drukke droomwereld :D

15. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Gast dan heb je vast voorspellende dromen haha ik ga wel in het ziekenhuis bevallen maar ze hebben 'huiselijke' kamers als verloskamers. Geen echte ziekenhuiskamers zeg maar. Hahah bizar nou ik hoop dat je gelijk gaat krijgen ;)

Wat nieuws erbij anzza haha ti's was allemaal he. Hier alles rustig, beetje vies verhaal misschien maar heb voor het eerst in dagen weer schoon ondergoed. Geen bagger, geen afscheiding, helemaal niks.

Wat ik wel sinds gister heb, ook weer een beetje vies hoor haha is dat ik m'n eigen zweet ruik. Echt bah.. Ik douche elke dag en soms wel 2x en m'n oksels zijn keurig geschoren en er gaat gewoon deo op maar ineens ruik ik mijzelf. Heel vreemd luchtje, zal wel iets hormonaals zijn ;)

16. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Dat heb ik ook gehad! Haha vond het ook zo vreemd, aangezien ik nou niet echt actief ben of zo :p haha!
    Maar dat die prut minder is, is wel erg fijn. Ik heb er zelf vooral in de ochtend veel last van. Zit in spanning te wachten op de slijm prop :p

Maar polka, dat is wel heel bizar! Riverr, succes dan alvast :p

17. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ja, zit ook op Facebook bij de 'gecombineerde' mei-mama's. Op het lijstje staat mijn nickname wel achter mijn naam. Zet m hier liever niet neer... Zullen wel geen meelezers zijn, maar voor de zekerheid.
    Moet juist nog even wennen aan de 'echte' namen en de nicknames, wie wie is zeg maar... Maar dat komt goed hihi.

18. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Haha nou riverr dan mag je snel persen want een andere mei mamma word maandag ingeleid en dat is een meisje :D
    En het "zweet" luchtje is geloof ik best normaal. Hoor ook vaak dat je heel erg kunt stinken na de bevalling.
    Maar ik heb hier sowieso al een fijn middel staan dat dit niet gebeurd. Anders had er nu wel een zwembad onder me gelegen.

Dutchdiva: ooooh wacht nu snap ik het geloof ik! Er staat een andere achternaam? Of ben ik nou zo kippig en zie ik je gewoon nergens in de lijst staan :) ik moet blijkbaar ook wennen aan de echte namen.. Dat zie je nu wel weer :p

19. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ooh deze snuggere heeft ook eindelijk door wie jij bent, Dutchdiva! Haha!

20. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hahaha, ben blij dat ik niet de enige ben die nog niet alle naamcombinaties kent. Maar er staat inderdaad een andere achternaam. Heb net maar even m'n meisjesnaam toegevoegd ter verduidelijking ;)

Deel Deze Pagina