Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Het maakt het inderdaad wel verwarrend om uit te vinden wie wie is op facebook. Zat er net op maar is wel even wennen!!

2. Within

Within Niet meer actief

Ik weet ze ook niet allemaal hoor :p gelukkig staan er in het lijstje nicknames bij ^^

3. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ja het lijstje is wel ideaal! Maar moet zeggen dat ik vanaf nu weet wie er allemaal mee kletst in dit topic.

Oh mogen jullie raden wat ik vannacht weer eens gedroomd heb.... Het houd niet meer op pff :p

Within: zag net in een ander topic dat jullie een nijntje raamsticker hebben.
    Die hebben wij toevallig ook gekozen (vanmiddag binnen gekomen)
    Nouja me vriend heeft het allemaal uitgekozen omdat ik niks kon vinden. Maar uiteindelijk ben ik heel blij met deze keuze:D echt super schattig.

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Nou vertel ;) wie lag er dit keer te baren haha

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ben ook benieuwd, ik hoop ik! haha! :D

Ashiki is trwns ook bevallen, afgelopen woensdag, geloof dat ze bijna 37 weken was. Alles gaat goed en ze zijn weer lekker thuis :)

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wat goed! Ze kreeg een meisje toch?

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Klopt!! Ook weer zo'n mooierd :)

Within, leuke sticker inderdaad, zag hem net ook in een ander topic :D

WIj hebben nog steeds alleen een naam slinger voor voor het raam. Hoorde laatst dat m'n vader bij m'n zus zo'n grote vreselijke opblaas baby in de tuin wilde laten zetten, maar dat dat niet paste...
    Uhmm, wij hebben een hele grote voortuin.....neeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik schaam me kapot als er zoiets komt :D

8. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ah super! Ze is geloof ik al een tijdje niet meer op het forum ?

Haha nou het ging dit keer over mezelf geloof ik :p ik kon niet meer natuurlijk bevallen omdat de baby opeens dwars lag! Je zag echt de voeten en het hoofd uitsteken aan de zijkanten bahahah.

Anzza: hahah ik zou persoonlijk de opblaasbaby "perongeluk" leegsteken als ze zoiets hier neer zouden zetten :p

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Nee klopt! Toevallig sprak ik haar dinsdag nog, niks aan de hand. Ik geloof ook dat bleek dat ze erg weinig vruchtwater had, waardoor ze toch heb besloten in te grijpen. Maar alles goed gelukkig :)

Ooh maar weer zo'n bizarre droom haha ook niet leuk!!

En ik denk inderdaad dat ik die neiging zelf ook ga hebben. Ik hoop maar dat ie het niet doet, dat ie weet dat ik dat niet zo heel leuk vind..:D

OOh Riverr, ik twijfel nu of ik de denim of antraciet draagdoek ga nemen..:p

10. Within

Within Niet meer actief

Leuk dat ze bevallen is :D

@nijntje.. kon er bijna niet omheen :p manlief is helemaal gek van nijntje en vond de rest maar niks. Een ooievaar was al helemaal uit den boze. Heb gelukkig nog kunnen voorkomen dat het geboortekaartje ook nijntje werd :p
    We hebben wel de bijpassende ballonnen en slingers, vind dan wel dat het 1 geheel moet zijn.

Ik ben vandaag mijn harde buiken in de gaten aan het houden. Niet dat ik continue op mn buik aan het letten ben, maar als ik het voel schrijf ik het op. Dinsdag bij de VK maar eens vragen of zoveel harde buiken normaal is.

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Denim anzza! Hij is zo gaaaaaaaf! Ligt hier al weer gewassen en gestreken in de kast. Je krijgt er ook zo'n bandana bij. Maar denim is leuk, zo'n stoere doek en dan zo'n lief meisje met roze kleertjes er in. Lief! Ik heb ook nog zitten twijfelen of ik de grijze of de olijfgroene zou nemen maar ben toch blij dat ik voor de denim gegaan ben, ben er superblij mee. En als ik m zat ben of t bevalt niet zet ik m op marktplaats, denk dat ik m zo kwijt ben dan.

@ within heb je er last van? Anders ff bellen hoor

Ik heb ze vandaag ook veel en waar ze normaal altijd pijnloos zijn zitten er vandaag wel een aantal tussen die wel gevoelig zijn..

12. Within

Within Niet meer actief

Last is een groot woord... zitten wel soms behoorlijk pijnlijke tussen. Had het gisteren al aangegeven bij de vk en die gaf aan dat het bij het voorwerk hoort.

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik vind hem inderdaad ook wel erg gaaf hoor! Gaat jou vriend hem ook gebruiken? Mjjn vriend wil hem ook graag gebruiken, maar hij is best breed, dus lijkt me weer lastig qua maat!

Pijnlijke harde buiken heb ik trouwens ook best vaak tussendoor, maar eigenlijk geen zorgen om gemaakt? Het is ook niet met regelmaat ofzo en zakt wel weer af met rust..

14. Within

Within Niet meer actief

Goeiemorgen meiden...

Ik ben van ellende maar warme melk gaan maken, lig al 2-3 uur wakker met (regelmatige) harde buiken. Als ik op m'n zij ga liggen word het erger. Wil onder de douche kruipen maar m'n benen doen zeer en het warme water is op.. Wat later op de ochtend bel ik de vk maar tot die tijd even volhouden.. Geen andere rare dingen trouwens, geen slijm, geen vocht. Alleen misselijk.

15. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb een maat 6 en met dikke buik en pop en gaat dat prima hou ik zo'n 60 cm over denk ik. Ze beweren dat maat 6 goed is voor 95% van de mensen. Ik weet niet of vriend ook wil dragen maar hij past hem denk ik wel, zal vanavond eens proberen.

Irritant within, doe maar wel bellen als er zulke regelmaat in zit, het is nog wat vroeg om geboren te worden.

Hier trouwens ook een klote nacht. Continue menstruatiepijn, een buik waarvan t lijkt alsof m'n vel te krap is en een hele drukke baby. Zo heb ik m de laatste weken niet meer gehad. Dat laatste was dan wel weer even leuk want ik kon serieus zo zijn voetje of z'n billen pakken.

Hebben de andere meiden wel lekker geslapen?

16. Within

Within Niet meer actief

Vk komt zo langs. Tot die tijd volhouden en door puffen :p

17. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Spannend within! Hij moet nog wel even blijven zitten eigenlijk ja..succes en sterkte :)

Riverr, kan hem altijd bestellen en gewoon proberen. Of misschien dat ik nog even een mail stuur, kijk wel even :)

Hier op zich wel oké geslapen, maar ook steeds een keiharde gevoelige buik, met omdraaien echt waardeloos! Bij mij is ze dan inderdaad ook heel druk, wat inderdaad wel weer gezellig is :p

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Within, hoe gaat het? Toch ziekenhuis?

19. Within

Within Niet meer actief

Ja lig inmiddels al weer 2 uur in het ziekenhuisbed. CTG liet regelmatige harde buiken zien, urine is schoon en de verpleegster is nu op zoek naar een vk om eventueel te toucheren. Was thuis door eigen vk ook al gedaan, bmm is verweekt dus nu kijken of dat doorzet of niet, daar hangt het nu vanaf.

20. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Jeetje wat spannend zeg! Hoop je zelf dat het toch begonnen is? Kan ik me goed voorstellen namelijk..

Deel Deze Pagina