Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Wauw spannend within! Hoop dat het dan niet meer lang duurt want je had er toch behoorlijk genoeg van ?

2. Within

Within Niet meer actief

Ja heb er behoorlijk genoeg van.. Maar helaas, meneer blijft zoals het er nu naar uit ziet nog lekker even zitten.

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh ik las het al..hoop voor je dat er toch iets in gang is gezet :)

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Aahh ik dacht die is vast bezig.. Nog ff 6 dagen warm binnen blijven..

Ik ben echt kotsmisselijk, de hele zwangerschap niet gehad en nu lig ik lamlendig te wezen op bed. Voelt net alsof ik buikgriep ga krijgen ofzo.. Maar duimen dat dat niet zo is

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ooh nee niet nu! Of je lijf gaat zich alvast leegmaken, das ook prima :D

Ik heb nu echt voorhoofdsholteontsteking geloof ik. Nare pijn in m'n hoofd, dus maar weer aan de zoutoplossing! Ook steeds verhoging..gaat lekker met ons, zwangere vrouwen! :p

Ook weer veel harde buiken vandaag, blijft spannend. Maar het idee dat het nog 4 weken kan duren..blijft zo verschrikkelijk niet leuk! Haha!

6. Within

Within Niet meer actief

Voorhoofdholteontsteking is ook helemaal niet leuk!! Vroeger zoveel last van gehad.. beterschap!

Ik heb net bijna 2 uur geslapen en voel me een stuk beter. Als die harde buiken nu ook nog lekker even wegblijven.. zal niet helemaal gebeuren natuurlijk maargoed. Ook menstruatie achtige pijn door het inwendig onderzoek, hopen dat het zakt.

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Nee, het is echt vervelend. En je mag ook gewoon verder niks gebruiken nu, dat is zo irritant!

Maar je moet lekker rustig aan doen, hopen dat het toch nog even rustig blijft :)

8. Within

Within Niet meer actief

Ja, nog minstens 6 dagen! :p

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ugh voorhoofdsholte ontsteking is nog erger dan misselijk zijn.. Hoop voor je dat het niet al te heftig wordt.

Hier is de misselijkheid aardig weggetrokken maar ik blijf mij narrig en afwezig voelen. Net nog ff lekker zitten janken bij m'n vriend. Lucht altijd ff lekker op.

Fijn within dat jij je ook wat beter voelt!

Hebben jullie af en toe niet dat je doodsbenauwd wordt van die hele bevalling? Op het ene moment denk ik kom maar op, we gaan er voor en even op de tanden bijten maar t andere moment ben ik gewoon echt bang.. Haha bizar!

10. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Beterschap anzza! Is het allemaal al een beetje minder?

Bevalling.. Daar heb ik echt zin in. Het zal allemaal heel pijnlijk worden dat snap ik maar op de een of andere manier doet dat me niks. Ik ben alleen maar blij als ik straks verlost ben van de zwangerschap en we ons meisje kunnen bewonderen. Er is dus (nog) geen paniek :p

Hier heb ik last van flink wat krampen en steken die komen en gaan. De hond moest namelijk kotsen en stond natuurlijk boven de vloerbedekking te kokhalzen ... Zoals gewoonlijk:D dus die heb ik snel moeten optillen naar wat tegels. Vloerbedekking is gelukkig schoon gebleven alleen word ik nu "gestraft" met krampen en steken.

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hhhmm misschien ligt t wel aan mij hoor, ik ben een ster in druk maken over dat soort dingen en achteraf zeg ik dan altijd oooooh was dat t ;) heb een keer een darmonderzoek gehad en ik zat zowat te janken in de wachtkamer van de zenuwen maar achteraf dacht ik echt nou heb ik mij daar nou zo druk om gemaakt. Gelukkig overheerst de zin in de bevalling wel hoor en m'n vriend zegt ook dat als t eenmaal zo ver is je echt geen tijd heb om over allerlei zaken na te denken, je denkt dan alleen nog maar eruit met het kind ;)

Wat rot van je hond maar wie weet zet t wel wat in gang ;) gelukkig is je vloerkleed schoon gebleven.

Hier ook kramp n steekjes, gisteravond sex gehad en sindsdien veeg ik bloed af en zijn ze er en niet meer weggeweest. Zit alleen totaal geen regelmaat in maar
    dat is ook niet erg, ik ben daar niet zo mee bezig. hij komt wanneer hij het wil ;)

De rest een beetje een goeie nacht gehad?

12. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Nou voor zover ik van iedereen hoor is het vrij normaal om in paniek te raken voor de bevalling.. Misschien komt het hier dus ook nog.
    Moet wel zeggen dat ik wel een hoop pijn gewend ben en ik kan bijna niet geloven dat een bevalling pijnlijker is. Vorig jaar dus 7 uur lang gevoelsmatig de pijn gehad van een infarct. Kon ook niet alleen gelaten worden anders had ik me been er zelf afgehaald omdat dit mij minder pijnlijk leek. En nee ik ben heus niet gestoord ofzo :D

Haha wie weet! Dan koop ik echt een giga bot voor de hond en vier ik feest ;)

Maar pfoe nog seks joh.. Daar moet ik nu echt niks van weten haha

Ben zo benieuwd wie de eerst volgende is die bevalt!

13. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Jeetje dat klinkt wel heftig zeg! Nou dan wordt die bevalling een eitje voor jou ;)

Wat betreft die seks, ik denk ook dat het 1 van de laatste keren was haha het was voor het eerst dat het daarna echt onprettig voelde, een week terug had ik daar nog geen last van maar gister kreeg ik direct menstruatiepijn en dat was echt onprettig. Voorheen nooit last van gehad, heb de hele zwangerschap gezegd dat zo lang de zin er is en het niet onprettig dan doen we t gewoon. Maar ik vermoed zo maar dat gister de laatste keer was ;) ik denk niet dat hij mag klagen haha!

14. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    River knap hoor!! Ik moet er niet aan denken om seks te hebben nu!! Ik heb het idee dat het jongetje al is ingedaald. En die druk op mijn bekken is niet bevorderlijk voor het hebben van seks.

Within jeetje al even in het ziekenhuis gelegen.... Bij mijn vorige 2 bevallingen begon het ook met harde buiken en menstruatieachtige klachten. Het is inderdaad voorwerk maar kan plotseling overgaan in het echte werk!! Heel veel sterkte!!

Bang voor de bevalling nee niet echt, maar dat had ik de eerste keer wel, maar ook pas op het laatst! Nu denk ik gewoon het is 1 bevalling en toevallig komt er nog 1 achteraan.... Ik weet het, het is struisvogelpolitiek. Maar het helpt!!

15. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Voel me nog steeds niet top, werd vannacht wakker met een dikke steek boven m'n oog, wat een k** gevoel zeg. Heb het nu nog steeds, voelt niet fijn! Verder maar weer in huis bezig. Ondanks de pijn blijven die hormonen overheersen :D

River, wat vervelend zo'n naar gevoel nu, maar je vriend mag zeker niet klagen! Hier ging het ook nog best oké, maar nu bekken pijn weer erger wordt, wordt het moeilijker. Daarna ook zo'n pijn joh, niet leuk! Zei gisteren nog dat ik niet kan wachten het weer lekker normaal te kunnen doen.. :)

Krampen en steken komen en gaan hier ook, maar net als jij riverr, focus ik me er niet echt op, merk het inderdaad vanzelf wel als het serieus wordt!

Oh, ben je trouwens weer helemaal beter?

Polka, arm hondje! Gaat het wel weer beter? Oh en naar, de pijn die je beschrijft..bah..kan me wel voorstellen dat je je been er dan liever afhaalt!

Bevalling paniek is er hier ook nog niet, pijn wordt erger, dus van mij mag ze wel komen!

Oh iets heel stoms, zijn jullie ook wel eens bang dat je vliezen ergens anders breken? M'n vriend heeft morgen zijn afstudeer presentatie, maar lijkt me zo verschrikkelijk als het daar gebeurd! Hoe klein d ie kans ook is..

16. Within

Within Niet meer actief

Jep, ik ben op de gekste momenten aan het denken "wat als ze nu breken" :p Straks in de bus onderweg naar het ziekenhuis bijvoorbeeld... Of vanavond in de supermarkt?

Seks; gaat hier ook gewoon nog door, zolang het prettig voelt. Niet heel frequent maar he ik heb ook behoeftes :p Zolang ik maar geen hoogtepunt krijg, want dat is vervelend en pijnlijk.

Pijn neemt hier ook wel toe, nieuwsgierigheid ook maar word steeds minder bang voor de bevalling. Je moet er toch doorheen, als je heel gespannen bent werk je het alleen maar tegen. *zen modus*

17. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hier is de sex eigenlijk altijd inclusief hoogtepunt.. Jezus dat ik dit zeg tegen vreemden haha. Kleintje is hier ook ingedaald, ligt heeeeeeel laag volgens de vk maar ik heb er geen last van eigenlijk, hij zit niet in de weg zeg maar haha..

Krampen komen en gaan hier maar het rare is dat er ik geen harde buik heb? Hoort dat er wel echt bij? Ik heb wel harde buiken maar niet tegelijk met de golvende 'pijn' zeg maar..

Claudia jij houdt t wel goed uit he met die 2 kleintjes in je buik! Knap hoor en je wilt natuurlijk bevallen als ik het goed begrijp?

Anzza kan je er echt niks tegen nemen? Of is t opzich wel uit te houden? Ik ben helemaal beter hoor, ik had denk ik gewoon een off day want de dag er na was er niks aan de hand!
    En dat van die vliezen.. Ik vroeg gister nog aan m'n vriend wat nou als ze breken terwijl ik in de Hema sta..

18. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Haha ach is toch niet erg om dat tegen vreemde te zeggen ;) vind ik altijd wat minder erg;) maaarrrr je vriend heeft hardstikke geluk!!
    Hier is al niks meer gebeurd sinds week 20 haha

Vliezen: ja hier ook! Zat gister nog in de bus en bedacht me opeens wat nu als ze hier breken! Is de bus straks helemaal vies! Moet ik dat dan nog eventjes schoonmaken? Straks moeten de mensen in vruchtwaterstank zitten! Etc etc

Hier:nog veel krampen. De boodschappen doen was ook niet echt succesvol... Ben de helft vergeten. Moest ook telkens even stilstaan. Was toch wel blij dat me moeder mee was. Anders had ik denk ik de kar midden in de winkel laten staan :D
    Ooh en ik schrok me net kapot! Kreeg echt een giga rode kop. Voelde down under van alles naar beneden glijden. Maar dit was gelukkig een hoop slijm. Dacht even dat het vruchtwater was.

19. Within

Within Niet meer actief

Lijkt me ook geen prettig gevoel, al dat slijm!!
    (sowieso het voelen lopen daar beneden...)

Ik ga zo ook boodschappen doen, ben blij met mijn lijstje en de kar daar leun ik op dus vergeet ik vast niet zo snel. Vergeet wel steeds dingen te scannen (zelfscan bij AH) maar daar kom ik gelukkig dan op tijd achter in plaats van tijdens de steekproef.

Vandaag bij mijn psychiater van de pop poli geweest. Donderdag was me dat aangeraden door mijn gyn en vk, dus daar zat ik. Ik doe mijn verhaal. "Ja en wat wil je dat ik doe? Nog even volhouden"
    Ja leuk, ik moest het aangeven als ik het niet meer trok, dat doe ik nu en dan krijg je dit van de kastje naar de muur gedoe. Nee, ik hoef niet per direct ingeleid te worden. Maar een plan van aanpak zou ik al heel blij mee zijn en een stuk rustiger. "Dat kan niet hoor, we kunnen de natuur niet voorspellen." zover was ik ook al.
    Dus ging ik naar huis met een apothekersbriefje (Ja, wil liever niet dat je nog meer oxacepam slikt maar als je het anders niet volhoud...) en een dubbel gevoel. Had bij haar al een potje zitten janken, thuis nog maar een keer gedaan en een halve rol koekjes als troostvoer. Leuk, hormonen.

20. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Riverr, ik geloof dat we een beetje een zelfde soort voorbereiding hebben. Heb het ook niet (altijd) tegelijk, krampen en de harde buik.

Polka, bizar! Bij jou is het ook wel echt flink aan het rommelen dus :)

Within, hoop dat de vk toch iets voor je kan doen morgen!

Oooh ik hoop zo dat het morgen goed gaat! drie kwartier in de auto naar Groningen. Dan het afstuderen, dat 1,5 uur duurt. Dan koffiedrinken en naar huis. Ooh en ik moet m'n eigen diploma nog ophalen, ben inmiddels een jaar geleden al afgestudeerd..haha!

Deel Deze Pagina