Beide is niet leuk en weerhoud je er van om te genieten van je zwangerschap... Ik heb voor het eerst sinds weken weer 2 sneeën brood op, ben benieuwd of het binnen blijft.
@within, dat is ook wel een beetje zo... een keuze tussen 2 slechte. had effe een paar dagen geen bandenpijn, nu is het sinds vandaag weer.. en doen mn (.)(.) minder pijn.. leuk het ene wisselt zich met het andere. was ook al dagen niet niet misselijk en vanmorgen toch weer wel. ben blij als het morgen is dan naar de vk
hier net gebeld door bedrijfsarts...mag nog thuis blijven zolang ik me niet goed voel gelukkig!! wanneer het weer gaat ben ik weer welkom! nou fijn!!
Dat is wel fijn!! Gelukkig denken ze met je mee.. @doemaar: heel veel plezier bij de VK morgen.. hopen dat je klachten minder worden.
@sasje, dat is wel lekker toch @within, mijn klachten zijn maar relatief hoor. heb fysiek nog geen zware zwangerschap gehad.
Iedereen zou zich gewoon super fit moeten voelen tijdens de zwangerschap Ik slaap al 4 weken.. Als ik te vroeg opsta hang ik boven de WC en als ik teveel loop krijg ik last van mijn bekken. Maar voor de rest voel ik me prima ^^
Sasje: balen dat de kwalen weer erger zijn. Wel fijn dat de bedrijfarts er zo mee omgaat. Je hebt er sommige tussen zitten die niet heel prettig zijn. Hier zijn de kwalen gelukkig stukken minder. Heb wat dingen gevonden die goed blijven zitten. Begin elke ochtend met een waterijsje, wat goed helpt voor de misselijkheid. ik hou het ijsje dan ook even achter me oren. Wel in de verpakking natuurlijk . dit had ik trouwens gelezen op internet. Geweldige uitvinding! Ik ben al de hele dag druk bezig met sorteren van alle zomerkleding+winterkleding die ik deze winter toch niet ga passen. 2 vuilniszakken vol... En ik blijf een volle kast houden...zucht. Misschien moet ik alles maar op marktplaats zetten..word ik misschien nog rijk haha.
ja opzicht helpen de zetpillen wel heel goed...maar merk dat ik nu eigenlijk om de week een klote heb week 6 was een ramp....zh opname.. week 7 nergens last van week 8 weer veel overgeven week 9 nergens last van week 10....vanaf vandaag dus niet lekker
Momof2; wat ongelooflijk klote! Heel veel sterkte.. MyxKisses; wow wat een mooi verschil met je echo's! Gaaf hoor Sasje; wat irritant dat je je toch steeds zo klote voelt! Doemaar; ik heb echt respect voor jou, wat zullen de weken voor jou langzaam gaan.. Continue angst en onzekerheid.. Had ik het goed begrepen dat je kindje eerder gehaald wordt? Hier; ik dacht gister dat ik blaasontsteking had.. Ik bleef plassen en het werd met het uur pijnlijker. Op het werk zaten mensen mij gewoon bang te maken en van Google word je in zulke gevallen ook niet blijer. Mijn huisarts zit niet op woensdagmiddag dus daar kon ik niet meer heen en aan het begin van de avond zat ik mij zo druk te maken en te stressen dat ik m'n moeder gebeld heb. Die zei; bel de huisartsen post anders even. Gedaan en ik moest langs komen met een plasje. Plasje hartstikke schoon, inwendig onderzoek gehad en het bleek dus vooral mijn baarmoeder te zijn die zo'n pijnlijk gevoel gaf. Het is zeer waarschijnlijk dat nu ineens mijn baarmoeder een grote groei doormaakt en de boel wat verdrukt, blaas raakt daardoor overprikkeld en daar kwam dus het rot gevoel van. Ik moest in mijn achterhoofd houden dat het ook het begin van een miskraam kon zijn maar die kans achtte hij zelf zeer klein, alles zat dicht van binnen. Wat voelde ik mij suf zeg toen ik weer naar huis ging. Blij dat het geen blaasontsteking was maar stom dat ik helemaal daar naar toe ben geweest voor wat groeipijn haha. Al die weken geen pijntjes gehad helemaal niks maar nu begint het dus Lekker met een paracetamol naar bed gegaan en in bed nog even geluisterd en we vonden hem meteen! Super! Het rot gevoel aan m'n blaas is ook zo goed als weg en heb zelfs maar 1x geplast vannacht. Vanavond lekker naar de vk, ben weer benieuwd!!
@riverr, nee meid je hebt het hartsikke goed gedaan om je urine te laten controleren ik heb dat afgelopen donderdag ook gedaan, en ook schoon. stel je voor je hebt het wel, dat kan gewoon zomaar de oorzaak van een mk zijn hoor.. en in een later stadium zelfs weeen opwekken. better safe then sorry dank je wel. de weken gaan veels te langzaam, aan de andere kant ook snel genoeg. morgen zit ik al weer in de 9de week zullen we maar zeggen. ben wel blij dat ik iedere week een echo heb. alhoewel iedere echo ook spannend is... daar was ik nooit bang voor nu wel. vorige week bv kon ze niets vinden,alleen dat mn blaas gevuld was, dus ik in de stress.. beeld was heel slecht, iemand had er aan zitten draaien verkeerd. dus kreeg een beetje zo een ruis als bij arnaud... ik zei..zooo ik ben officieel in de stress. ga eerst wel effe plassen en dan hopen op beter. ik geplast en gelijk vonden we spruit met een kloppend hartje ook met slecht beeld dus ook dat zijn stress momenten als dat zo gaat... nu vanmiddag intake vk dus dan zullen ze nog wel een echo doen. daar ben ik aan de ene kant blij mee dat ik dan weer die bevestiging heb, aan de andere kant maak ik me druk wat als het hartje gestopt is met kloppen.. voor mij is niets een garantie, geeneens het passeren van de 12 weken. maar komt goed.. ik doe mijn best mijn zinnen op genieten te zetten en ik hoop dat dat ook wat meer gaat komen jij ook veel plezier vanavond, groetjes een lulijzer... zie dat het weer een heel verhaal is
Heb je goed aan gedaan riverr! Beter safe then sorry, zoals doemaar al zegt. Doemaar; kan me voorstellen dat je moeilijk kan ontspannen! Het blijft toch in je hoofd rondmalen. Ben blij dat je zo goed onder controle staat en dat je vandaag weer naar je uk kan kijken. Veel plezier! Hier werd het typen van dit bericht even onderbroken, had bijna de iPad onder gespuugd, wc redde ik ook niet meer dus dan maar de wasbak.. Daar ging m'n ontbijt. Als ik uit kan slapen gaat het prima, nergens last van. Maar moet nu werken en als ik klaar ben met typen ga ik mijn bus halen.. Eet nu maar wat droge biscuitjes en ontbijt later op de ochtend nog wel een keer. Voelen jullie je ook zo ellendig als je boven de pot gehangen hebt? Het hoort erbij maar voel me zo rot elke keer
@within, dat is k*t nou ook voor jou hoop ik dat de kwaaltjes gaan afnemen. vanmorgen nog een keer de angelsound gepakt, en als ik dan dat borrelen en woesj woesj hoor en een tik tegen dat ding ben ik weer effe in mn nopjes... dat moet dr wel zijn... kan niet anders tuurlijk, en telkens neem ik me voor erover op te houden en dan komt er weer wat hier te staan of een vraag waardoor ik er toch weer over ga beginnen.
Hier mag dat Gisteren had ik trouwens voor het eerst bloedverlies... Schrok me kapot! Kwam gelukkig "maar" door de seks en is inmiddels over. Vanavond gaan we voor een kinderwagen kijken! Was eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling maar ze moeten hem snel kwijt, en houden hem voor ons vast. Het gaat om een zwarte quiny buzz dus ben heel benieuwd.
goedemorgen meiden. @within wat wil ik het in de gaten houden.....artsen doen er toch niks aan....ja dan kan ik weer aan infuus komen zodat ik wel zeker genoeg vocht binnen krijg en eten....nou ja red me dan zo nog wel even hoor! @hier voel me ook weer niet op en top...mijn hele buik doet pijn.....ook wat ongi steken......
@MyKisses: wauw, mooie echo zeg! @Sasje: jemig, er zit inderdaad regelmaat in, maar het is toch te hopen voor je dat er snel meer tijd tussen de slechte weken komt! Wel fijn dat de bedrijfsarts niet moeilijk doet! @Doemaar: heel veel succes bij de verloskundige vandaag! Ik kan me niet voorstellen hoe deze zwangerschap voor jou moet zijn, maar stress is heel rot en het is vreselijk dat je daar zo vaak mee geconfronteerd wordt, succes! @Within: ach nee, wat vervelend! Hoop ook voor jou dat het snel beter gaat. Bedoelde je met dat je nergens last van hebt als je uit kunt slapen dat je als je 's morgens rustig aan kunt doen je eten wel binnen kunt houden? Hier dinsdag de termijnecho gehad en alles zag er goed uit. Ons wondertje is nu 4,9 cm en er waren armpjes en beentjes te zien. Ook het kloppen van het hartje was goed te zien en we werden zelfs getrakteerd op een paar 'sprongetjes' van het kindje door het beeld. Dat was echt super schattig. Morgen eindelijk de 12-wekengrens bereikt. Daar zie ik erg naar uit. Vandaag en gisteren wel erg onzeker, want ik heb behoorlijk buikpijn. Soms herken ik het van eerder (pijn in de vorm van steken in de liezen en schaamstreek), maar niet altijd en dat maakt me dan weer bang, ook al zag de echo er goed uit. Nou ja, dat zal ook wel weer wegtrekken. Dit kindje blijft gewoon bij ons!
@Within: oh, bah, dat is eng! Ook al betekent het niks, je wil het toch niet zien! @Riverr: helemaal niet stom dat je naar de huisartsenpost bent gegaan voor groeipijn hoor, beter een keer te veel dan een keer te weinig!!!
Bevallingslijst: 03-05-2013, DutchDiva, 1e kindje, waarschijnlijk zh, hopelijk bv 06-05-2013, Riverr, 1e kindje, zh, fv 10-05-2013, polkadotjes, 1ste kindje, tb, bv 14-05-2013, Sasje24 16-05-2013 Within 19-05-2013, Claudia76, tweeling,3e en 4e kindje, zh, fv/bv 27-05-2013, MYxKISSES, 1e kindje, zh, fv 28-05-2013, Doemaar, 3de kindje, zh, fv/bv Afsprakenlijst: 18-10-2012 - Doemaar - vk 18-10-2012 - Riverr - 2e afspraak VK 19-10-2012 - Doemaar - Gyn 19-10-2012 - polkadotjes - 3de echo 20-10-2012 - Sasje24- gyn 24-10-2012 - n1986 - verloskundige 24-10-2012 - n1986 - termijn echo 30-10-2012 - within - termijnecho 01-11-2012 - Anzza - vk 12-11-2012 - MYxKISSES - 3de echo 23-11-2012 - DutchDiva - verloskundige Ik was van het lijstje afgevallen, dus ik heb me weer even toegevoegd en ook de nieuwe afspraak aangevuld.
Bevallingslijst: 03-05-2013, DutchDiva, 1e kindje, waarschijnlijk zh, hopelijk bv 06-05-2013, Riverr, 1e kindje, zh, fv 10-05-2013, polkadotjes, 1ste kindje, tb, bv 14-05-2013, Sasje24 16-05-2013 Within 19-05-2013, Claudia76, tweeling,3e en 4e kindje, zh, fv/bv 27-05-2013, MYxKISSES, 1e kindje, zh, fv 28-05-2013, Doemaar, 3de kindje, zh, fv/bv Afsprakenlijst: 18-10-2012 - Doemaar - vk 18-10-2012 - Riverr - 2e afspraak VK 19-10-2012 - Doemaar - Gyn 19-10-2012 - polkadotjes - 3de echo 19-10-2012 - Sasje24- gyn 24-10-2012 - n1986 - verloskundige 24-10-2012 - n1986 - termijn echo 30-10-2012 - within - termijnecho 01-11-2012 - Anzza - vk 12-11-2012 - MYxKISSES - 3de echo 23-11-2012 - DutchDiva - verloskundige
Ja, als ik later wakker ben dan is de misselijkheid niet zo erg en kan ik op m'n gemakje alles doen. Heb al geprobeerd eerder op te staan maar dat werkt ook niet