Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jeeejjjj super doemaar!!!

ik kijk ook echt uit naar morgen!!!
    heb zon erge steken en buikpijn dat ik bang ben dat er iets niet goed is :(

2. Within

Within Niet meer actief

Kan ook gewoon groeipijn zijn he? Bij jou gaat dat nog extra hard!! Ik duim voor je dat alles goed is.

Wij gaan nu voor de kinderwagen kijken.. toch wel spannend :p

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh leuk ben benieuwd whitin!!

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Bij de vk geweest, alles weer goed, prachtige bloeddruk en ook mijn bloeduitslagen waren prima in orde. Ze kon alleen het hartje niet vinden dus heb maar opgebiecht dat ik een angelsound heb en dat ik het gisteravond nog luid en duidelijk had gehoord. Ik schoot dus ook niet in paniek. Mijn moeder was mee en was er niet gerust op dus ik heb haar thuis via de angelsound even laten luisteren, ik had m direct!

Vandaag nog wel die groeipijnen, het bleek dat mijn baarmoeder al flink gegroeid was na de vorige keer. Hij zit nu 1 à 2 vingers onder mijn navel. Heb thuis nog geprobeerd om mij baarmoeder te voelen maar ik voel niks.. Hoe voelt dat?

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sasje, kunnen gewoon groeipijnen zijn hoor. Ja morgen gyn. Maar op dit moment heb ik eerder het gevoel dat ik de gyn wil laten schieten en dat ik alles via de vk wil laten lopen. Zie het morgen wel

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @River je baarmoeder voelen: voelt aan als een harde bal en in het begin moet je best hard druikken wil je je baarmoeder voelen. Maar als je het eenmaal hebt gevonden is het heerlijk om daardoor zelf ook een beetje de groei te volgen!!

Vandaag jarig heb al een leuk zelfgemaakt kunstwerkje van mijn zoon mogen ontvangen

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Goedemorgr n

Hier niet goed geslapen en al vroeg wakker ben erg zenuwachtig!!!

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    sas, komt goed meis echt waar. ik ben om half 12 aan de beurt bij de gyn, maar na gisteren denk ik dat ik zo min mogelijk de dingen via het zh wil laten lopen en zoveel mogelijk (alles) eigenlijk via de vk.... arnaudje mag dan wel overleden zijn maar er is geen medische reden aan te koppelen... dus waarom zou ik me die extra druk willen opleggen. alleen de 20 weken echo zou dan ik zh zijn (normaal deed ik die bij echocentrum het lichtpunt in nuth) omdat ik een extra uitgebreide mag krijgen ivm het overlijden van arnaudje. enuiteraard de inleiding, maar ook daar wil ik eigenlijk dat de vk het doet.

nou ik ga het er strax wel over hebben met die gyn.

jij iig mega veel succes, komt goed, zit allemaal goed bij je!!! knuf

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Doemaar je moet doen waar jij je goed bij voelt!! En zo te lezen heb je je keuze ook al gemaakt. Ben benieuwd of de gynaecoloog akkoord gaat met je voorstel.

Zit je in het azm? Wie heb je?

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Ja zit in het AZM, Ik heb Mijntje Pieters.
    Ja eigenlijk heb ik mn besluit al genomen ja. Ik wil die medische stempel eigenlijk niet. Ze zei toen dat ik gewoon via de vk mocht lopen als ik ooit weer zwanger zou zijn. toen wilde ik daar niets van horen. nu denk ik daar weer anders over.

11. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal,

@Claudia Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!

@Doemaar Mooie echo!

@sasje Succes vandaag! Komt vast helemaal goed.

@River wat fijn dat alles goed was! En helemaal super dat je zelf het hartje kunt horen. Dit lukt mij nog niet. Heb door het vele afvallen wel een flinke buikvel dus ga er vanuit dat het daar van komt... Hoop ik iig..

Hier gaat het wel goed. Lekker veel slapen, want ben nog zo moe;)
    Heb sinds vorige week last van mn rug. Sinds woensdag is het heel erg.
    Helemaal onderin bij mn bil. Later in de dag straalt het helemaal uit naar boven. Stond gister op het punt me ziek te melden op het werk (kinderdagverblijf) maar toch niet gedaan. Nou ik voel het nu nog. Kom amper mn bed uit. Blij dat ik vrij ben vandaag..
    Heeft er iemand tips? Hoorde al iets over een osteopaat. Kent iemand dat? Wat doet hij/zij?

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat zegt me niks.

ik ben toen op gesprek geweest bij den hartog, dat was mijn gyn en ivf arts :)

13. Within

Within Niet meer actief

Succes vandaag sasje!

Zit nu op de iPad, dus kan even niet op iedereen reageren. Werd gisteren gebeld of ik vanmiddag kon werken, heb ja gezegd maar heb er nu wel spijt van, heb barstende koppijn.

We hebben gisteren de kinderwagen direct gekocht, hij staat nu bij mijn schoonouders tot we hem echt nodig gaan hebben. Was nog niet helemaal de planning maar als zoiets op je pad komt, kan je het maar meteen doen.
    Hebben nu een zwarte quiny buzz met kinderwagen, ligbak, maxi cosi + adapters, regenhoes, paraplu, 2 dekentjes en windschermen voor 150 euro ^^ heeft 1 kindje kort in gelegen, ding is nog gloednieuw!

14. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Gelderland
    @Within Leuk wij hebben vorig weekend ook een zwarte quinny buzz met alles er op en eraan gekocht. Konden we op de kop tikken via marktplaats. Dus je bent niet de enige;) Fijn en mooi issie he?

Ik had vanmorgen een berichtje geplaatst dat ik het hartje nog steeds niet kon horen met de angelsound! Toch maar weer geprobeerd met wat extra geduld.. En JAAA!! Tot 3x toe is het me gelukt. Ik hoor hem echt op de achtergrond en kon niet missen vergeleken met m'n eigen hartslag! Heel bijzonder!

15. Within

Within Niet meer actief

Gaaf!! Fijn dat je hem gevonden hebt! Wij hebben geen Angelsound en denk ook niet dat ie er komt... Zal het eens voorstellen.

En inderdaad, een fijne wagen! Was belangrijk dat ik (klein) en manlief (groot) er beide achter zouden kunnen lopen. En dat kan :D

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier vanmorgen een goede echo gehad!!!
    eerst zag je er 1tje volop bewegen en zwaaien met 1 armpje en lag de ander heel stil......ow dacht dat ik gek werd...het eerste ging door mijn hoofd...zie je nou wel.....en toen opeens zei de vk jawel het hartje klopt hoor maar hij slaapt....dus toen heeft ze hem ff wakker gemaakt en toen begon ook deze te bewegen en toen stopte de ander!!!
    wauw wat ben ik in love!!!
    vandaag de 1e keer uitwendige echo gehad!!

30 okt 12 weken echo en nekplooimeting.
    14 nov weer controle bij gyn

17. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Gelderland
    Wat fijn Sasje!! Ga je de echo plaatsen?
    Hoe heeft de verloskundige hem/haar wakker gemaakt? :)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ja hier komt ie...
    Door met dat ding over mijn buik te bewegen begon de beeb ook te bewegen hihi..

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heb ze wel eens mooier gehad maar iig 3 dagen vooruit

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ook niet zo heel duidelijk he doemaar....ik heb ook niet zon hele duidelijke....

hoe reageerde de gyn op je voorstel?

Deel Deze Pagina