ow volgens mij krijgen wij alleen telefoon als wij die verhoogde kans hebben na de combi test....geen nieuws is goed nieuws......
Ok, dat zou ook kunnen natuurlijk. Heb ik nooit echt naar gevraagd en de vk zei iets over bloedprikken en als ik dat meteen deed dan was de uitslag daarvan binnen als ik de echo kreeg. Daar heb ik dus mijn conclusie uit getrokken dat hij (de echoscopist) dan ook even de (kans)berekening zou doen. Ik wacht het gewoon af en ben benieuwd..
Bevallingslijst: 03-05-2013, DutchDiva, 1e kindje, waarschijnlijk zh, hopelijk bv 05-05-2012, N1986, 1e kindje, thuis, fv/bv 06-05-2013, Riverr, 1e kindje, zh, fv 06-05-2013, polkadotjes, 1ste kindje, thuis, bv 14-05-2013, Sasje24 16-05-2013 Within 19-05-2013, Claudia1976, tweeling,3e en 4e kindje, zh, fv/bv 27-05-2013, MYxKISSES, 1e kindje, zh, fv 28-05-2013, Doemaar, 3de kindje, zh, fv/bv Afsprakenlijst: 23-10-2012 - claudia1976 - echo en intake gyn 24-10-2012 - n1986 - verloskundige 24-10-2012 - n1986 - termijn echo 26-10-2012- doemaar-echo 30-10-2012 - within - termijnecho 30-10-2012- Sasje24- 12 weken echo en nekplooimeting 01-11-2012 - Anzza - vk 12-11-2012 - MYxKISSES - 3de echo 14-11-2012- Sasje24- controle gyn 15-11-2012- doemaar- vk 23-11-2012 - DutchDiva - verloskundige
@Polkadotjes: Haha wat grappig zo'n drukke baby! Zijn jullie zelf ook zo druk soms? @Within: Eet smakelijk vanavond! @Ashiki: Jaaa echt mooi geluid. Als je het eenmaal hoort kan het niet missen dat dat de baby is he! Vandaag zat ie verstopt, jammer Ik heb het idee dat ik eindelijk minder moe begin te worden Maar met m'n rug gaat het niet echt goed. Heb erg veel pijn onderin m'n rug bij het stuitje en trekt door naar m'n billen. Ging donderdag op het werk al niet lekker. Hoopte na 2 dagen rust dat het beter ging, maar helaas. Vandaag contact gehad met bazin en blijf maandag thuis en bel gelijk de fysio of osteopaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Wie kan ik beter bellen?? Kan wel janken om het feit dat ik me ziek gemeld heb.. Maar zie het niet zitten om de hele dag te moeten bukken en tillen (kdv)
Die pijn die je beschrijft komt mij wel wat bekend voor. Weet niet of het dezelfde oorzaak heeft, maar ik heb het extreem gehad bij mijn 4de zwangerschap en heb er nu ook al weer (na lang lopen) een paar keer last van gehad. Vrees het ergste.. Het is een pijn die inderdaad vanuit mijn stuitje/onderrug mijn bil/been inschiet, erg gemeen. Ik kon soms echt door mijn benen zakken. VK noemde het zwangerschapsischias. De baarmoeder drukt dan net tegen de verkeerde zenuw aan, de hele zwangerschap lang. Werd bij nr 4 ook steeds erger naarmate ik langer zwanger was. Ik weet dus niet of dit is wat jij hebt, maar ik heb er niks mee gedaan. Mijn tijd uitgezeten eigenlijk. Ik heb geen ervaring met fysio of osteopaat, maar ben benieuwd of het jou helpt. Je kan altijd (als hier niemand iets weet erover) een nieuw topicje openen ergens. Wie weet krijg je daar meer antwoorden.
Nou, dan hoop ik voor N1986 dat dat het niet is zeg! Lijkt me dat vervelend :S Maar mijn 10 weken echo was de termijn echo 1 nov weer naar de VK, en dan willen we een afspraak maken voor de geslachtsbepaling met 16 weken. We gaan er niet van uit dat we het dan zien, maar die extra echo is al super fijn natuurlijk!
@Anzza: Wel even checken wat ze doen als het kindje niet wil meewerken, sommigen bieden een extra echo aan, anderen geven korting op een volgende echo en weer anderen doen verder niks. Ik zou graag een extra echo willen een week daarna zoals je wel eens leest. Misschien handig als je daar afspraken over kan maken. En anders bij een andere echopraktijk informeren. Maar deze kleine luistert gewoon goed, dus over een weekje of 4 weten jullie het.
Goed idee om dat ook even na te vragen! Haha ik hoop dat die van ons ook even zn best doet..spannend hoor!
Zo, eindelijk thuis. Net nog even ruim een uur buiten gelopen met de hond, even al dat eten er weer af Heb voor het eerst in mijn leven sushi op ^^ Ben gewoon naar de kok gelopen en heb gevraagd wat ik mocht hebben. Bleven toch nog wat dingetjes over van de sushi dus heb lekker zitten smullen, naast alle wokgerechten, vlees van de grill, salades, fruit en noem het maar op. ik heb ook nog een formulier liggen voor bloedprikken, maar wij doen geen combinatietest. Dan moest ik wel bloedprikken toch?
goedemorgen meiden. uhm ik moet en van de 12 weken echo bloedprikken, en voor de combi test ook maar dit kon allemaal in 1 keer,dus jij zal ook wel gewoon controle hebben within!! en goed dat je lekker hebt gesmuld, dat heb ik nog nooit gegeten sushi! sow ik ga zometeen richting belgie....zwarte markt...
Within, inderdaad wel bloedprikken! Is voor je hb, glucose en bloedgroepbepaling ed. Net afgelopen week ook gedaan
Goedemorgen meiden, Ik heb het bloedprikken al meteen de dag van de intake moeten doen, was toen 9w4d. Die uitslag is dus al bekend en hoor ik de volgende vk controle. Maar ongeacht wel of geen combi, bloedprikken moet je toch inderdaad. Hier ook nog nooit sushi gehad. Maar je hebt genoten dus! Ik hou ook wel van lekker eten en ik hoor allemaal heerlijke hapjes voorbij komen.. Krijg er honger van. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Wij gaan straks een flinke boswandeling maken, onderweg wat eendjes blij maken met het oude brood. Verder eigenlijk niet veel. Sasje naar de zwarte markt, Belgie. Nooit geweest, wel die in Beverwijk. Gaan jullie gewoon voor de gezelligheid of echt met een doel? Nou, ik ga even verder ZP-en en dan de boel hier bosklaar maken.. Bye
Oh.. Vandaag 12 weken!!! Het 2de trimester (eigenlijk pas met 13 weken, meen ik) is begonnen! Het leukste trimester naar mijn ervaring. Al hebben alle 3 de trimesters natuurlijk zijn leuke kanten , en minder leuke kanten.
Jeej, 12 weken! Wij lopen ook wel dicht bij elkaar he, leuk! Lekker joh, naar het bos! Ik ga lekker niks doen vandaag, lekker filmpje kijken denk ik. Morgen met mn moeder naar babydump, zin in! Sushi heb ik trwns nog nooit gehad, maar moet ik wel eens proberen vind ik! Fijne dag iedereen!
Gefeliciteerd dames met de eerste mijlpaal Ik heb het bloedprik formulier in mijn tas zitten, moet morgen toch naar het ziekenhuis dus dan meteen maar even naar boven lopen. Ashiki veel plezier in het bos!! Dat is zo lekker nu Net als strandwandelingen. Helaas woon ik midden in de bossen anders was ik wel vaker naar het strand gegaan. Maar van het bos genieten is ook heerlijk Wij doen vandaag niks denk ik?