Ik ben benieuwd!! Ben altijd een beetje bang dat ze van mijn kont afzakken maar dat zien we dan wel weer... krijg ze morgen binnen.
Ik vind ze heerlijk zitten die positiebroeken! Ik draag ze alleen nog maar! Mijn shirtje beginnen ook wat kort te worden maar tot nu toe red ik het prima. Vanochtend even een voedingskussen bij het kruidvat gehaald staat er achter mij in de rij een mevrouw met precies de joolz die ik wil. Ik was meteen klaar met twijfelen, ik had die combinatie wel al op internet gezien maar nog in de winkel maar vanochtend dus 'live' gezien en nu weet ik het dus zeker. Het wordt toch de joolz! Vandaag het hele huis omgegooid alles schoon gemaakt en uitgezocht, muurtjes in t toilet geschilderd en nu ben ik kapot maar huisje is lekker schoon!
welke kleur vind je mooi river? hier net flink overgegeven....broodje is me niet bekomen van 12 uur denk ik bleh want dat kwam er in een grote vloed uit
Wat had je op? Ik heb al een paar dagen niet overgegeven.. *klopt af* @riverr: Heb je een plaatje? Ben nu wel nieuwsgierig
Hè bah sasje, is t spugen nog steeds zo erg of gaat het al wat beter? Ik ga even proberen of t lukt vanaf mijn mobiel met het plaatje..
Die van het plaatje of anders een zwarte.. Maar dan wordt ie wel heel zwart dus ik denk dat deze kleur het wordt! Mijn oma is dekentjes aan t breien voor in de wagen en die zijn grijs van kleur dus dat past er leuk bij. Hebben de mama's hier ervaringen met het parasolletje? Ik lees dat veel het niks vinden..
Oke, mooi Riverr! Alhoewel ikzelf iets meer van de oudere uitstraling hou, de voor mijn gevoel gezelligere wagen Vond de Transit, op de Maxi-Cosi wagen na, de mooiste Maar heerlijk he, dat het shoppen kan beginnen!
hele mooie combi river mijn zus gebruikt het dooki voor de zon en werkt ook goed als de kleine ff moet gaan slapen in de wagen....ik wil die dadelijk ook ipv parasol!
wat betreft de misselijkeheid...nee het gaat eigenlijk wel de goede kant op!! gisteren wel echt de hele dag heel misseljk geweest maar niet hoeven overgeven. vanmorgen niks aan de hand, dacht oh lekker ik haal een broodje van bakker bart; bartje gezond..nou die is er 3 dubbel 3 uur later weer uitgekomen...dus die hoef ik niet meer
Ja, ik ben nu aan het twijfelen of ik het doe in Groningen met 14 weken of hier met 16 weken... Kost evenveel, alleen in Groningen krijg je 2 foto's 2D zwart/wit en hier een dvd met 3 foto's en 2D/3D/4D... En ik heb al ervaring met het bureau hier, leuk mens en neemt haar tijd. Kans is groot dat ze extra tijd neemt, meer foto's print etc. Van Groningen weet ik het gewoon niet. Ik neig dus naar het bureau hier, ook omdat ik denk dat het met 16 weken betrouwbaarder is, maar dat weet ik niet zeker. Maar... We doen het wel dus.
Super dat je het gaat doen! Ik kreeg de tip al om met 17 weken te gaan, ipv 16 weken. Dus als ik jou was zou ik zeker niet met 14 weken gaan. En wat je zegt, je hebt goede ervaring met je huidige bureau, zou dat doen hoor! Spannend!!
@Kinderwagens: Ik vind zoveel kinderwagens mooi, maar heb mijn favoriet nog niet gevonden. Ik ga mezelf wel verwennen met een leuke wagen, maar vind de prijzen van de meeste wagens gewoon te hoog en dat is het mij niet waard. Ik zelf gebruik de kinderwagen alleen vanaf 5/6 maanden tot het moment dat ze goed genoeg kunnen zitten voor een simpelere buggy (vond ik praktischer) en dat was bij mijn kids al best snel. Ik vind draagzakken en draagdoeken veel fijner. Vandaar. @Claudia: Hoe was de echo vandaag? @Kwaaltjes: De meeste zijn hier al echt verleden tijd gelukkig. Momenteel alleen last van mijn darmen. Vooral 's avonds lijk ik wel veel langer zwanger.. Wordt hier trouwens ook tijd voor positiekleren, broeken willen niet dicht en shirtjes kruipen omhoog...
@Annza: Ja, denk ook dat het slimmer is om de echo met 16 weken te gaan doen. Bureau is ook 10 minuten hier vandaan, dus scheelt ook reistijd. Ik ga donderdag na de echo een afspraak maken. Ben benieuwd... Had jij al gebeld voor een pretecho?
Wauw Riverr, mooie kleur hoor! En als je de zwarte wil kun je ook nog kiezen voor het zilvergrijze frame hè! Wij neigen naar de jeans-variant. @Sasje: balen zeg! Lijkt me fijn om even op je werk langs te zijn geweest en dan is dit het vervolg... Uhm... Ja en toen was ik vergeten wat ik tegen Within wilde zeggen... Pff Ben vandaag ook niet echt iets waard, er misselijk en moe. Maar ik ben de dag doorgekomen en morgen weer met frisse moed verder. Het is erg druk op het werk, dus de komende twee dagen kan ik het me niet echt veroorloven om ziek te zijn... Nou ja, zal ook wel meevallen. Hoop alleen op een goede nacht slaap hihi.
@river mooie wagen parasolletjes, ik heb m bij mn quinny, gebruik m echt wel met veel zon.. en mei kan zonnig zijn.. en juni is echt wel mooi weer dus parasolletjes zijn niet handig maar wel nuttig @sasje, je spugen gaat de goede kant op das fijn.. behalve vanmiddag dan... maar t neemt af @hier, we gaan iig de combi test doen.. niet voor mij maar manlief staat erop.. krijg het tenslotte toch vergoed, en misschien nog een vlokken test maar dat hangt ook van het resultaat af natuurlijk. manlief maakt zich er onwijs druk om. ik twijfel er niet aan.. dus ach wat zou het. vrijdag bij de echo dan maar gelijk regelen
Oh ja! Positiebroeken zijn fijn!!!! Buik is nog niks dikker maar toch merk ik verschil. Baarmoeder is wel harder dan vet, want merk vooral dat ik 's avonds nu veel minder buikpijn heb. Héérlijk!