Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ja is wel te maken. Eigen schuld, ging door mijn hurken en de broek rekte niet mee :p

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo weer terug van rondje, HA, CB, Jumbo, zeeman en blokker.
    Linette moet volgende week naar de dermatoloog voor dr uitslag. op cb alles goed, laatste spuitje gehad dus klaar voor nu

@ashiki, veel plezier met de echo. komt goed geen paniek. morgen alles regelen voor de combinatie test. ben er niet bang voor

@positiekleding, wat leggings, een skinny, noppies gewone jeans, wat rokken, kniebroek, jurkjes tunieken en t-shirts lange en korte mouwen, trui, vest spagettitopjes, linnen broeken enz enz... dus ga niet te veel kopen meer.. doe het er wel mee;)

3. Within

Within Niet meer actief

Jij had nog een hele voorraad!

Ik kan een hoop met de kleding die ik al had, alleen wat handige basics er nog bij kopen. Ga straks naar de h&m, heb een kadobon gehad van m'n vriendin

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @within, ja had nog wel wat, heb ook nog wat weggegeven, een spijkerrok en een spijkerbroek, maar ja die kon ik toch alleen maar tot max 20 weken aan....

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier ook 4 paar broeken van hm....heerlijk :)

6. Within

Within Niet meer actief

Ik ga er zo eens eentje passen.. Geen idee waar de broek die ik nu aan heb vandaan komt maar hij zit heerlijk! Jullie nog tips wat eventueel handig is voor in mijn kast?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo pfff heb toch al best veel gedaan en wil eigelijk nog veel meer doen maar mijn energie punt is nu echt min 10 geloof ik hihi!
    moet alleen zometeen nog boodschappen gaan doen, de rest kan ook morgen....

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik heb een positiebroek via marktplaats gekocht, ben benieuwd of het wat is! Within, jij had toch ook via mp besteld?

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @within, zo een neutraal mogelijk vest.. das gewoon handig, kan op alles.. zeker omdat we het najaar winter en nog het voorjaar doormoeten...

10. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Nou, ben er weer hoor! Met :D<- zo'n smile op mijn gezicht.. Mocht een half uur genieten van mijn kleintje. Alles was prima in orde, neusbotje was aanwezig. En verder alles wat een baby moet hebben, zelfs vingertjes geteld. :) Kleintje was wat aan het schoppen, maar verder lekker relaxt aan het dobberen. Placenta lag (weer) tegen de voorkant aan, dus verwacht het getrappel wat later, al hoeft het natuurlijk niet.

Voor de geïnteresseerden:

Kans op Trisomie 21 was 1:3473
    Kans op Trisomie 18 was 1:9568
    Kans op Trisomie 13 was 1:30003

En natuurlijk even mijn ukkie showen:

Bekijk bijlage 282715

Nou, op naar de volgende keuring! De 20 weken echo heb ik op 11-12-12... Aftellen maar weer. ;)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles oke was meid!!!!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    fijn dat alles in orde was... op naar de 20 weken dan maar... kan het aftellen beginnen

13. Within

Within Niet meer actief

Klopt! Ben er erg blij mee :)

Ben bij de H&M geslaagd voor 2 buikbanden, gewoon neutraal wit en zwart. En een te leuk tuniekje, roze met zwarte horizontale strepen en - hoe cliché - een lint voor strikje :p

En kon het niet laten.. een grijs/wit babypakje bij de wibra :)

Ashiki; Mooie echo weer!!! Fijn dat alles goed is :)

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    buikbanden brrrrr echt niet, die zitten me nu voor geen meter, ik had er 5 ofzo gehad en heb ze allemaal weggegeven op 1 witte na.. en volgens mij een zwarte maar die is zoooooo breed dat ik die gewoon als rokje kon gebruiken wat ik een beter gebruik van von... haha

15. Within

Within Niet meer actief

Ik ga het allemaal wel merken :p Heb er 1 gekregen van de hema, maat S, maar daar pas ik pas in met 40 weken denk ik xD Zo groot!

16. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ashiki, wat een mooie echo! En een super uitslag, heerlijk! En nu lekker verder genieten meid :D

17. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Jeeeej ik lees goeie berichten! Super!

Vanmiddag met mijn moeder naar de babydump geweest. Alvast een flessenset gekocht. En een keuze voor de wagen gemaakt.
    Ga ik net op marktplaats kijken voor de gein.. staat ie er op! Voor een prikkie! Dus vriendlief en ik gaan morgen 2 uur heen en 2 uur terug rijden voor de kinderwagen. Ik hoop zoooooo dat het wat is! Zou een dikke vette besparing zijn als het wat is!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @riverr, als je ergens op kan besparen dan is het wel een kinderwagen... ik hoop idd dat het wat voor je is... dan is dat geregeld

19. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja inderdaad als we hem nemen dan besparen we, schrik niet, 800 euro! Pffff!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja dat is een hoop geld hoor. ik heb toen iets van 1000 tot 1200 euro bespaard door m op MP te kopen. kun je een hoop andere dingen voor doen.

Deel Deze Pagina