@Riverr: Wauw! Wat een mooi ding zeg! En die ziet er inderdaad echt nog prima uit! Ik dacht precies hetzelfde.. HIhi.. Het achtergronddecor is in precies dezelfde stijl als de wagen. Haha.. Lijkt wel een plaatje uit een tijdschrift. Maar jij bent weer uit je broek gescheurd? Tja, die kan dan wel weg, lijkt mij.. Balen.. En jullie hebben ook een meisje in jullie hoofd dus. Ik juist niet, maar we zullen zien.. Of mijn voorgevoel klopt of de nub-theorie. @DoeMaar: De broeken zijn binnen en ik heb er meteen een aangedaan. Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Zitten echt veel beter dan de gewone broeken. Wat een opluchting! Nou, ik ga maar eens boodschappen doen.. Tot straks maar weer. Ps. Ik heb al 3 dagen last van mijn banden.. AU!
Hahaha wat grappig (en fijn!) dat iedereen de opluchting van de positiebroeken herkent! Ik vond het apart dat er nog totaal geen dikkere buik te zien is en dat in toch dat verschil ervaar doordat het van binnen wel harder is. Maar ik vind mijn nieuwe broek een verademing!!
Haha ik had het ook niet verwacht dat het zo'n verschil zou maken! Maar ik heb nu een legging aan, had ik gewoon even zin in.. maar zit toch niet zo lekker. Straks richting mijn moeder om mijn broertjes verjaardag te vieren en meteen lootjes te trekken voor sinterkerst. Dan maar weer de broek aan ^^
@dutch diva, ja ben er ook blij mee... ben ook een stuk geruster nu...alhoewel ik de illusie van "veilig" wel kwijt ben... garanties als de kleine krijsend op je buik ligt.... of gewoon ligt bij voorkeur @ashiki, jazeker is dat een verademing, loop er al 4 weken in ofzo.... kan ook niet anders.. heb ook veel meer last van mijn banden, maar dat schijnt normaal te zijn bij de 3de. ja en de banden kunnen idd pijnlijk zijn ja @within, dus weer een broek armer haha zo net nog effe een flink stuk gewandeld met linette. zij fietsen en ik hobbel erachter aan haha. maar wat is het koud zeg brrrrr
Haha wat grappig dat jullie dat zeggen! Dank jullie wel! Eigenlijk had ik een zandkleurige moeten nemen dan had ie precies bij de rest van de meubels gepast qua kleur haha. Alles is hier wit, steigerhout en bruintinten Heerlijk he die positie broeken! Ik vind ze heerlijk!
Debje, welkom en gefeliciteerd! Riverr, hij is inderdaad mooi! Nu het lange wachten tot je ermee kunt wandelwn Sasje, wat balen zeg! Hoop dat je je snel beter voelt..knuff!
@riverr, niet naar anzza luisteren hoor dat je moet wachten met wandelen met die wagen... leg er een beer of een pop in, desnoods barbie en dan ga je... en tegen mensen zeg je gewoon dat je aan het proefdraaien bent haha
Hahah ja goed idee! Ik woon in een winkelstraat dus kan best wat oefenen, alvast mijn behendigheid trainen in de winkels En anders leg ik gewoon m'n poezen er in hahaha nee hij staat hier keurig in de woonkamer zodat ik er de hele tijd naar kan kijken. Binnenkort verhuist ie voorlopig even naar zolder, we gaan hier de dag na kerst beginnen met verbouwen dus dan moet alles hier toch naar boven. Zie ik als een berg tegen op op dit moment maar t moet gebeuren.
@Doemaar: Mooie echo! Wat fijn dat alles er goed uitzag! @Debje: Jeetje, wat een verhaal! Welkom hier en gefeliciteerd! @River: Wat een mooie wagen! De maxi cosi er toch niet bij gedaan? Wij hebben de wagen ook boven staan. Leuk om er steeds even naar te kijken haha. Je had deze week vakantie toch? Heb je een beetje bij kunnen komen? Of nog steeds zo moe? @Ashiki: Ik vind ook best dat je een voorkeur mag hebben. Mensen kijken me nogal raar aan als ik zeg dat ik graag een jongen wil. Natuurlijk wil ik op de eerste plaats dat het gezond is. Maar een voorkeur mag toch best? Maar als ik dan de leuke meisjes kleding zie... We hebben de geslachtsbepaling 19 november! @Sasje: Oh nee toch!! Hoop dat het inmiddels toch weer beter met je gaat! En anders moet je je wel laten helpen in het zh hoor! Afgelopen week was ik al thuis ivm m'n rug. Maandag naar de huisarts en kreeg een verwijzing voor fysio. Woensdag naar verloskundige geweest en die zei dat ik naar een bekkentherapeut moest gaan. Dus gelijk gebeld en kon afgelopen vrijdag terecht. Helaas forse bekkenklachten en moet nu de komende tijd liggen en rusten. Af en toe een stukje lopen en dan moet ik een bekkenband om. Ben er wel erg van slag van.. Vooral verdrietig omdat ik graag wil werken! Mis m'n collega's en de kindjes nu al. M'n vriend moest ook nog eens vrijdag avond weg voor z'n werk en komt volgende week zondag pas thuis. Gelukkig word er van alle kanten aangeboden om me te helpen! Liefs
goedemiddag lieve meiden, hier een heel heftig weekend achter de rug. of ja weekend....vrijdag en zaterdag. vandaag gaat het wel weer redelijk goed gelukkig maar wat heb ik me ellendig gevoeld!!! @geslachtsbepaling ik hoop eigenlijk dat d gyn een blik wilt werpen met de 14 weken echo hihi @river hele mooie wagen hoor meid!!
Hallo meiden, Hoe is het hier? Ik las dat het met Sasje alweer ietsjes beter ging, gelukkig maar. Hopelijk is deze ellende snel verleden tijd. @N1986: Oei, bekkenklachten... Neem inderdaad echt je rust, onderschat het niet, want bekkeninstabiliteit kan echt behoorlijk heftig zijn. Dubbel balen dat je niet lekker kan werken en zo wat afleiding kan vinden van de pijn. Echt even sh*t... En jij mag de 19de november spieken.. Ik ben reuzebenieuwd naar wat iedereen verstopt heeft. @Anzza: Ik heb over je gedroomd. Het begon met dat ik op MP aan het kijken was naar een kinderwagen. Eenmaal een mooie gezien, hartstikke goedkoop, maar moest er wel uren voor rijden (Riverr! ). Dus ik wilde hem laten versturen per post, want in uren rijden had ik geen zin. Toen belde jij met de mededeling dat ik dat niet moest doen en gewoon de wagen moest ophalen, omdat de post waardeloos was. Jij zat namelijk al dagen te wachten op een wagen die ook met de post zou komen en er nog steeds niet was. Je zou die middag naar het postkantoor gaan om hem dus ook maar zelf op te halen. Vaag niet!? Maar ik droom de laatste weken echt de meest bizarre dingen... Wel grappig hoor, meestal iig wel. Echt een zwangerschapskwaaltje. Maar, is jouw kinderwagen al binnen? Ik ga maar even verder ZP-en.. Kijken wat ik gemist heb vandaag...
haha ik droom dat ik misselijk ben...en dan wordt ik wakkeer en denk ik huh heb ik dat nou gedroomd of ben ik nou echt misselijk... vaak is het het laatste!
Hahahaha Ashiki! Heb hem inderdaad nog niet binnen, dus hoop maar dat het geen voorspellende droom is..hahahaha! Geweldig @within, dat zijn de mindere dromen! Ben je dan ook nog steeds boos als je wakker wordt? Heb ik wel eens gehad..haha Sasje, hoe gaat het nu?
Nee, vannacht hadden we knallende bonje in mijn slaap, toen werd ik wakker en had ik alleen maar zin om te knuffelen en had hij uiteindelijk de mazzel van goedmaakseks zonder ruzie
@Sasje: Das flauw... Misselijk zijn irl en dan ook nog in je dromen.. @Anzza: Ik hoop het ook niet.. En dat heb ik ook een keer gehad. Hij was dan wel niet vreemd gegaan in mijn droom, maar had wel iets gedaan waar ik hels om was. Kon 's ochtends ook niet aardig zijn tegen hem. Arme gozer! @Within: Kijk dat is voor partners weer een voordeel. Ik ben wel eens flink verwend, omdat mijn man had gedroomd dat ik dood was. Ook een leuk voordeel van vervelende dromen van je partner.
@dromen, haha oke gaat goed hier met de dromen. hier vallen de dromen wel mee. op zich niets vreemds @sasje fijn dat het vandaag goed gaat weer, hopen dat de trand zich voortzet hier vandaag naar binnenspeeltuin geweest met zus en kids. effe leuk. wel enorme bandenpijn.. doet echt zeer en trekt helemaal door naar mn billen... kan ook nog wat darmproblemen zijn... heb deze zw enorm last van lucht/gas, redelijk slecht naar de wc... dus dat zal ook nog wel meespelen. voor de rest alles ok