Ik vond het bij de andere kinderen echt leuk worden vanaf de 12 weken echo ongeveer. Dan begint langzaam het buikje, mogen meestal alle mensen het weten, kan het wachten op de eerste schopjes beginnen, de enge 12 weken zijn voorbij, shoppen en babyspul verzamelen... Kan niet wachten! Die tijd gaat veel sneller. Tot de laatste weken, dan gaat de tijd weer erg traaaaaaaaaaaaaag.... Edit: En na de geboorte vliegt de tijd helemaal... Daar zullen alle andere mama's het mee eens zijn...
Kan niet wachten. Lijkt me zo bijzonder, een kindje dat in je groeit, een dikker wordende buik, het schoppen..
Het is ook een wonder en ik ben zo gigantisch blij dat ik als vrouw geboren ben. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn kind in de buik van mijn man zou groeien en ik als "papa" min of meer aan de zijlijn sta..
Mijn man vind het anders wel prima nu om aan de zijlijn te staan, die vind het prachtig als ik klaag over mijn vermoeidheid, buikpijntjes en misselijkheid Wacht maar...
De tijd kruipt idd voorbij nu! Ben ook heel erg benieuwd naar de tijd die komen gaat! Vind het wel erg leuk dat hier al mama's zijn! Toch wel heel handig Ondanks dat ik zo ontzettend misselijk ben en zoveel moet overgeven zou ik het niet willen missen en ben ik ook blij dat ik geen man ben
Mijn man ook hoor! Heel blij dat hij aan de zijlijn staat.. Watjes! Maar mijn man vond het toch wel moeilijk dat ik al zo'n band had met de baby in de buik en hij niet. Ook al is hij echt betrokken bij de zwangerschap hoor, praat en speelt met de baby. Maar het is toch anders. Nee, laat mij maar vrouw zijn en hij man... Bevalt ons beide prima!
Wij vrouwen mogen een wonder dragen Mannen mogen het wonder maken Het komt wel als je het eenmaal kan zien denk ik..
Ik ga eens echt wat doen. Loop nu wel steeds dingen te doen, maar elke keer als ik langs de pc loop moet ik even te F5-en ... En reageren natuurlijk. Ik kom straks na kindertjes-bedtijd nog wel even langs.
Is ook zo hoor! Hier (bij de eerste) zei hij (net na de geboorte) "nu mag ik haar hoor, jij hebt haar al 9 maanden gehad!" Hahaha... "Gelukkig" plaste ze meteen over haar papa heen en kreeg ik haar meteen weer terug. Maar die band was er meteen hoor, papa en zijn poppie...
Aaaahw ^^ Dat denk ik hier ook hoor, mijn man is er 1 van 2 meter lang en 2 meter breed, maar je moet hem nu al zien met nijntje spullen Kan niet wachten tot hij zijn kindje voor het eerst ziet.
oh meiden sorry ik had me niet geabboneerd hierop en wel op het ''oude'' topic en daar werd idd niks meer geplaatst vandaar dat ik niks meer had gepost hihi. ik haak vanaf nu weer in hoor....en maak meteen abbo aan hihi
@Within: Hahahaha... Zie hem al zitten met zijn 2 meter tussen de Nijntjes... Heel vertederend hoor, mannen en hun kindjes.. @Sasje: Haak jij maar weer in hier! Jij bent bijna aan de beurt he! Hoe gaat het met de zenuwen?
@ Sasje, fijn dat je weer meekletst! @ papa's: Vind de eerste foto's van mijn man met onze dochter en zoon vlak na de geboorte nog steeds 1 van de mooiste foto's na de bevalling. De trots die hij uitstraalde ... smelt... Manlief is nu ook zo supertrots dat hij zijn mond niet kan houden ... vind ik momenteel iets minder maar goed... was eigenlijk behoorlijk pissed off toen hij het zei... :x (was vanmorgen) ben nu wel weer wat afgekoeld. Is ook best schattig dat hij zo trots is Wordt het nu binnenkort toch ook echt tijd dat ik het mijn eigen opa en oma's ga vertellen. Wil ook niet dat zij de laatsten zijn die het horen ...
Hahaha... Die van mij houdt nu nog braaf zijn mond. Dat heeft hij de vorige keren niet gedaan en hij weet wat de consequenties zijn. Een boze ZWANGERE vrouw.. Heel gevaarlijk inderdaad... Ik wacht op de echo en als die goed is, dan mag hij... Waarschijnlijk weet iedereen het 1 uur na de echo al.. Mijn moeder en zus weten het al en onze beste vriend ook, maar hij is echt close en komt hier bijna dagelijks. Kids zien hem ook meer als oom. De rest moet wachten...
Je zou toch zeggen dat hij dat na 2 zwangerschappen wel zou weten, maar nee hoor. Hier was dat ook de bedoeling maar goed... Straks kunnen we er om lachen