Ze zeggen ook niet voor niets "gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen" 20 November.. spannend!! Aftellen maar!
hey lieve meiden, hier gelukkig hele lieve ouders/schoonouders en zussen!!! heb hier ook de vraag gekregen mbt kleertjes e.d. maar die wil ik echt zelf kopen en niet van mijn zus of vrienden krijgen.... maar dingen zoals een badje of box mobiel vind ik niet erg om te lenen. hier krijgen we de babykamer en wagen van onze ouders dus dat zijn al 2 grote dingen wipstoel heb ik zelf al gekocht...bloom lounger was zo verliefd op de stoel de rest moeten we nog alles shoppen maar dat lijkt me heerlijk!! hier vandaag een goede echo gehad, maakte me toch wel zorgen maar beide lagen super goed op de groei! precies 12 weken!! nekplooi was ook goed, tenminste de meting, 1tje had 1.1 mm en de ander 1.6 mm en boven de 3 is niet goed. ik ga er nu maar vanuit dat dit gewoon oke is, over 2 weken de bloeduitslag en dan krijg ik ook te horen of het toch niet goed zou zijn maar ik ga ervanuit dat wanneer die niet verdikt zijn het ook oke is. nou ga nu ff 2 keer spammen
@Sasje: Super! Gefeliciteerd met de goede echo! Mooi plaatje hoor! @Anzza: WoeHoe!!! Onze koploper! 14 weken alweer.. Nog 26 te gaan.. Het schiet al op he?! Nou, nog zo'n 3 kwartier en dan mag de volgende alweer spieken!
Thnx! Maar gaat inderdaad best snel! Hoop dat we voor over 2 weekjes een afspraak kunnen maken voor geslachtsbepaling. Heb wel zin weer ff te spieken Ben benieuwd naar de volgende echo hier! Zo mooi om te zien..
hmm ik vroeg ook al met de echo wanneer ze iets kon zien...hmm met de 16 weken zei ze toen; maar vraag over 2 weken maar eens aan de gyn of hij al iets kan zien zei ze toen dus ben benieuwd!
Ben weer thuis!! Beebje zwaaide vrolijk en lag met de handjes langs het hoofd. Beentjes was even zoeken, maar uiteindelijk ook gevonden. Ze heeft gemeten en ik ben weer vooruit gezet naar mijn oude datum; 10 mei! Ben nu dus 12w4d. foto:
zag het al op fb voorbij komen... mooi @geslachtsbepaling, is voor mij niet nodig, bedacht me net dat ik zoveel extra echo's krijg dat het voor die tijd nog wel aan de orde komt en dat ik het dan ook weet haha... bedacht het eigenlijk door jou sasje dat jij het aan de gyn moest vragen over een week of 2
Mooie echo within! We vinden wachten tot 20 weken te lang duren, dus vandaar een extra..zou graag vaker willen kijken
@sasje, ja blond als ik ben, ik heb er nooit bij stilgestaan dat ik zo vaak een echo heb dat ik het waarschijnlijk ook al eerder weet. @anzza, ja ach dan doe ik liever na de 20 weken echo nog een pretecho.. maar dat is iedereen haar keuze
Wow sasje en within mooie duidelijke echo's hoor! Prachtig! Ik wil ook zo graag weer spieken! Nog 6 nachtjes Wij willen ook graag ergens na de 20 weken echo nog een pretecho. Heb voor de 3e nacht super rot geslapen heb echt last van mega veel lucht in mijn darmen al dagen. Heel bizar haha maar ik slaap er dus helemaal rot van.
@riverr, oohhhhhh dat gas he, hier ook veel last van.. en daar wordt je niet blij van van al die aroma's... maar goed naar de wc gaan is ook wel een dingetje.. ging even beter, maar dat was maar van tijdelijke aard