@Sasje wat een mooie echo!!! echt prachtig om te zien! @Within Ook jij een mooie echo en wat mooi dat je weer op je oorspronkelijke datum staat!! Goh ik las ik niet de enige ben met een eigen gasfabriek, ik zou zo eneco kunnen bellen voor extra energie afname hahahhahahahaha
goedemorgen meiden @within super dat ook jij een goede echo hebt!!! @gas vorming...pfff ik heb er ook echt last van wordt er gek van...en heb het vooral op dagen dat ik me niet lekker voel. dus zijn dus vooral mijn darmen die mijn lichaam pesten! hihi heb gisteren mijn echos in het nub forum geplaats en daar zeggen ze dat we 2 meisjes verwachten nou kan ik niet meer wachten tot bevestiging van de gyn.....en uhm ik had zo gedacht dat het een jongen en meid zou zijn....dus "viel'' wel ff tegen 2 meisjes te lezen maar ach ja als dat zo is is dat ook super leuk natuurlijk al zal vriendlief het minder vinden, die hoopt zo erg op een jongentje.... hihi! hopelijk kan ik hem die geven....ik ben zelf ook echt geen meisjes mama dus dat wordt nog lachen.....alleen al met de haren doen bijv
@sasje 2 meiden he haha.. nou dat wordt pret.. 2 kattekopjes @claudia, bel ze eens.. en kom hier dan effe vertellen wat ze zeiden Hier zooo over de zeik.... k*t werkgever.... ik ben in maart voor het eerst naar de arbo gemoeten, toen ik daar aankwam was de arts er niet die was weg maar zou me even bellen. ze belt me en vraagt naar mijn zw klachten... ik over de zeik ze had dr info dus niet gelezen. ben ik later in april geweest zei ze ik roep je over een week of 6 op en gaan we dan reintergratie bureaus benaderen en 1 uitzoeken die jij fijn vind..... nou ok ik dat in mei al gedaan, met verschillende bedrijven in contact gekomen. eind mei kreeg ik terugval door het overlijden van mijn dinnetje.... daarnaast heb ik ook nooit meer wat van een arbo gehoord. IK hield contact met mijn baas door over mijn plannen te vertellen en waar ik mee bezig was... dat was maar mondjesmaat... vervolgens krijg ik in juli te horen dat mijn baas weggaat en dat we effe snel een plan moeten maken.... en dat er eind aug een NIEUWE arbo kan langskomen voor controle in eerste instantie zei ik en waarom moet ik weer al dat verdriet oprakelen om weer mijn verhaal te doen bij een vreemde... dat zie ik niet zitten en vind ik moeilijk hij begreep dat. maar het bedrijf wilde perse een nieuwe arbo arts.. ik zei geen probleem.. bleek dat hub een verrassing voor mijn verjaardag had en de dag dat de arbo wilde komen in de ochtend zou ik pas tussen 1 en 2 thuis zijn... ik mijn baas teruggebeld.. die zei regel het maar met de arbo... ik die kerel gebeld 2 keer voicemail ingesproken, en een email gestuurd... geen reactie, krijg ik op de dag van de controle een telefoontje van mijn baas dat ik de afspraak geannuleerd had. terwijl ik m gewoon naar smiddags wilde verplaatsen... nu dan kwam de arbo uiteindelijk langs, heeft een rapport geschreven en mij niet beter gemeld, maar gezegd dat ik evt verder kan proberen een reintergratie bureau uit te zoeken.. toen kreeg ik een email van pz of ze me kon bellen nav de brief van die arbo en of dat op een vrijdag kon, ja geen probleem, krijg ik die vrijdag om 16.00 een emailtje met de vraag op wat voor een telefoonnummer ik te bereiken ben. reintergratie dat had ik al gedaan, heb dat bedrijf teruggebeld, hebben een plan gemaakt, na 2.5 week nog geen reactie van mijn werkgever. krijg ik nu een SMS-je van pz waar ik 9 maanden niets van gehoord hebt of ze me om 2 uur kan bellen want ze heeft de vorige arbo gesproken en of ze dat met mij kan bespreken. wat moet ze nu van me.. ik heb me aan alle afspraken gehouden, ik heb mijn plan getrokken, geaccepteerd dat er een andere arbo is en nu moet ze bespreken wat ze met de vorige arbo heeft besproken.. hoezo een heen en weer spelletje... mochten ze meelezen en dit verhaal herkennen.. ik heb een hele goede advocaat... en jullie zijn k*tvolk:x
Hallo meiden, @Within: Wauw! Wat een plaatje! En (mocht je het grappig vinden te weten) volgens de nub-theorie is dit een meisje, maar ik ben geen expert, dus als je wat meer meningen wilt weten moet je de foto even in het nub-topic plaatsen. @Anzza: Ik kan ook echt niet wachten en ik heb toch poen zat , dus we doen het voor de 20 weken een keer en na de 20 weken een keer. Heb het liefste elke dag wel een echo, maar zo rijk ben ik helaas niet... @Riverr: Jaja, komende woensdag is de grote dag! Spannend hoor.. Ik kan ook echt niet wachten tot ik de echo krijg met het antwoord op dé vraag van het moment. Ik denk bij jou aan een meisje. Maar ik gok bijna altijd verkeerd, dus reken maar op een jochie. @Sasje: Wat de nub-theorie betreft; met 12 weken is de kans 75% zeker dat experts het kunnen zien. Onze ZP-experts hebben het gemiddeld 60% goed en 40% fout, dus ga er niet 100% vanuit hoor. Het kan nog steeds alle kanten op gaan. Nou, hier heb ik het de hele dag al koud. Krijg het niet warm.. CV aan, trui aan, deken om mij heen, niks helpt.. Brrrrr..... Verder niks te klagen hoor, geen gas, heerlijk geslapen, buikkie groeit goed, ik voel mij heerlijk! -X-
Melanie en Loezzz zijn al een tijdje bezig met raden. RoGiJuLi was de bekendste expert, maar die is wat afwezig de laatste tijd.
hmm jammer dus er is neit iemand die het meestal goed heeft we wachten maar af dus!!! @doemaar nee bedoel heb het nub forum
Nee, niet echt. Maar het is ook meer for fun. We moeten toch wat tijdens het wachten... Ik hoop zelf dat ze het fout hebben. Zou graag een jochie erbij krijgen. Maar gezondheid is echt het belangrijkste uiteraard.
En ter geruststelling.. Ik ben ook echt een jongensmama, maar dat getut met staartjes is ergens ook best wel leuk. Het meidengedoe went echt wel.. Ik heb er 3, 1 echte meid, 1 echte tomboy en 1 er wat tussenin, dus ik weet waar ik over praat.
Ik denk zelf ook sterk een meisje en mijn vriend ook, geen idee waar ik dat op baseer maar dat denk ik. Zal je inderdaad zien dat het een jongen is maar dat zou ik net zo mooi vinden. Heb namelijk geen voorkeur al riep ik voorheen wel altijd dat ik vast alleen maar jongetjes zou krijgen We wachten af, nog 6 nachtjes we kunnen pas om 17:45 dus zal een lange dag worden. Nu maar hopen dat het kleintje er goed voor gaat liggen!
@anzza oke dan.. nou hier helemaal ingekakt.. zoveel gedoe val bijna om van de slaap. pffff. wordt op tijd naar bed voor mij, maar eerst nog effe met de benen in de lucht en warme chocolademelk drinken met slagroom uiteraard haha fijne avond allemaal
@Sasje: wat een prachtige echo's, wauw!!! En wat betreft de kraamzorg: ik krijg standaard 45 uur over 8 dagen bij flesvoeding en 49 uur over 8 dagen bij borstvoeding. Krijg jij echt geen extra uren omdat je zwanger bent van een tweeling? Wel vreemd zeg... Ik dacht dat dat bij mijn moeder wel zo was, maar goed, dat is natuurlijk al even terug... @Within: wow Within, ook al zo schitterend! Wat hebben jullie allemaal mooie duidelijke echo's! *Toch wel een ietsiepietsie jaloers* @Doemaar: jeetje wat een verhaal... Snap dat je je er kl*te onder voelt... pfff! Ik ben wel blij dat sommige van jullie ook een voorgevoel hebben wat betreft het geslacht. Ik heb dat ook, maar ben voor mezelf bang dat dat eigenlijk komt door voorkeur... Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet doen rondom het weten van het geslacht. Aan de ene kant wil ik het liefst wachten, maar als ik de hele zwangerschap denk dat het ene geslacht wordt en het wordt het andere dan heb ik nu grote angst dat ik dan zo moet omschakelen dat het genieten later op gang komt. Daar voel ik me echt zo stom door... Ik heb echt chaos in mijn hoofd door alle onzekerheden, verwachtingen van anderen en mijn eigen twijfels... Tja, dat heb ik wel vaker, dus zal wel weer bijtrekken
goedemorgen meiden, @ kraamzorg ja ik krijg idd meer uren dan wat nu op papier staat met tweeling, maar dit wordt pas later vast gesteld...gelukkig want raakte lichtelijk in paniek