@sasje, oke dan.. lekker dat je meer uren krijgt. en lekker voor je laten werken @dutchdiva, had je al antwoord gegeven, maar komt tijd komt raad... je wordt vast een goede mama.. en laat het geslacht afhangen van je gevoel dat moment... en anders op een briefje laten schrijven in een envelop laten doen voor als je het later miss wil weten zo, effe 6 boterhammen, beetje yoghurt en banaan gegeten.. op naar de Jumbo
Had vanochtend controle bij de vk, hartje geluisterd en een afspraak gemaakt voor 15 november. Ben zo benieuwd of het een jongetje of meisje is! De 20 weken echo staat voor 12 dec Sasje, beter dat je toch meer uren krijgt!
Spannend Anzza! Dat word aftellen... Hier gisteravond even heen en weer gereden naar Belgiƫ voor een concert Was erg leuk!! Moest eigenlijk werken vandaag maar ben vannacht erg ziek geweest dus vond het wel prima. Kreeg vannacht een berichtje via facebook dat Sharon (de zangeres) naar me gevraagd had omdat ze weet dat ik zwanger ben Vond ik zo leuk!! 9 November gaan we weer en dan zoek ik haar wel even op ^^
Sasje, ja dan krihgen we hopelijk het geslacht te horen, zo spannend! Within, wat leuk dat ze naar je vroeg zeg!
Hoi hoi, @DutchDiva: Ik zal ook wel even moeten omschakelen hoor als het een meisje blijkt. Mijn voorgevoel heeft ook met een voorkeur te maken. Misschien hoort het niet, maar ik heb het nou eenmaal en ga er niet geheimzinnig over doen. Iedereen die mij kent weet hoe ik in elkaar zit en dat gezondheid echt op 1 staat en ook dat ik echt net zoveel van een meisje zal gaan houden, maar als ik mag kiezen, dan kies ik een jochie. En ik wil het ook zsm weten, zodat ik evt. tijd heb om te wennen als het een meisje blijkt. @Anzza: De 15de? Ik ben zoo benieuwd en hoop keihard dat er wat te zien is of eigenlijk dat je kleintje meewerkt. Ik mag 11 december voor de SEO.. Dring mooi voor! @Sasje: Ben benieuwd of jij de 14de ook antwoord krijgen kan op dƩ vraag. Duim dat ook jouw kleintjes netjes mee willen werken. @Within: Wat gaaf dat ze speciaal naar jou gevraagd heeft. Hihi.. Fijn dat je genoten heb en volgende afspraak concert staat dus de 9de.. Leuk joh! Nou, ik begin duidelijk een baarmoeder babybuik te krijgen. Als ik lig, dan is echt goed te zien waar de baarmoeder zit. Echt superleuk! Ik ga even wat kinderen voeden en op bed gooien. Misschien tot later!
Ja, komende weken worden druk. De 13e geven ze hun jubileumconcert en daar hebben ze nu de aanloop naartoe.. erg leuk om te volgen ^^ Ik ga nu even eten en dan kom ik weer ff verder bijlezen
Leuk dat je een buikje begint te krijgen ashiki! Heb jij ook dat je je wat beter begint te voelen? Wat fitter? Vk liet me vandaag ook de baarmoeder rand voelen. Zo duidelijk is dat blijkbaar helemaal niet voelen (bij mij niet tenminste)..wel leuk! En grappig dat je 20 weken echo een dag voor die van mij is Had jij nou ook al een afspraak voor de geslachtsbepaling?
Hello ladies, @Anzza: Ik voel mij heerlijk, slaap lekker en verder eigenlijk geen last van kwaaltjes meer. Wat bandenpijn soms, heel af en toe een harde buik, maar verder mag ik echt niet klagen hoor. Hoe is het met jouw kwaaltjes dan? Mijn baarmoeder zit net onder mijn navel, maar daar zit hij al een tijdje. Volgens mij blijft hij daar voorlopig ook zitten. Ik merk dat hij nu niet meer naar boven groeit, maar meer naar de zijkanten en naar voren. Wel leuk hoor, het voelt echt alsof ik een basketbal onder mijn navel heb zitten. Man voelt het ook al goed. Maar als hij bij jou nu net boven de schaamrand te voelen is duurt het niet lang voordat je het zelf ook echt kan voelen. De baby begint nu harder te groeien. Hij is klaar (in aanleg) en moet nu groeien, heel veel groeien en omdat hij de energie niet meer nodig heeft voor andere dingen kan alle energie gebruikt worden om groter te worden.. Nog even en jij hebt ook echt een duidelijke bal onder in je buik. Ik mag 20 november spieken.. Ben zo benieuwd.. Ik heb de dozen babykleding van mijn zoontje al klaar staat om uit te zoeken. Meteen even in geneusd.. *zwijmel* Wat een klein spul zeg.. Kan mij niet voorstellen dat we straks (als alles goed gaat natuurlijk) weer zo'n klein krummeltje in huis hebben. Ik ben ook heel benieuwd hoe de kleintjes zullen reageren. Ik begin mij er steeds wat meer op te verheugen gelukkig. Heb je inmiddels de kinderwagen al binnen? Verder hier kraamzorg geregeld, dus dat is ook weer gedaan. Nou, even ZP-en maar weer..
Bij mij zit ie ook al boven de schaamrand kan hem duidelijk voelen. Vandaag ook maar de kraamzorg geregeld zal vandaag of morgen wel gebeld worden om het een en ander door te nemen. Welke kraamzorg hebben jullie ik Kraamzorg Midden Nederland. Bij de eerste had ik Partula werd geen succes, bij de tweede Kraamzorg Midden Nederland en ik werd heerlijk verwend en mijn zoontje was helemaal weg van de kraamverzorgster ook van zijn zusje! Maar de kraamverzorgster was helemaal het einde voor hem......
goedemorgen meiden hier de kraamzorg geregeld bij groene kruis...hier zit geloof ik ook niks anders meer.... mijn hele buik is een beetje van slag...mijn darmen in ieder geval...veel lucht en geluiden aan het maken. voel me daardoor ook weer niet lekker! net wel eindelijk kunnen poepen, maar deed zelfs een beetje pijn en wat bloed bij afvegen...mag hopen dat het geen aambei is/wordt? die heb ik nog nooit gehad namelijk.....of het komt wellicht door het niet goede eten en daardoor de ontlasting misschien harder ofzo...
Hallo dames! Hoe is het met jullie ? @lucht: oh haha dat ik heb ik ook extreem. Ik voel me echt pauper vooral als ik met me huispakje door de woonkamer banjer en eigenlijk moeite moet doen om niet constant een dikke boer of scheet te laten. Haha jullie snappen natuurlijk wel dan ik me op dat soort momenten erg sexy voel Laatst lagen we in bed en me vriend legde zijn hand op mijn buik... En we hoorde gewoon helemaal het lucht verplaatsen in de buik. We hebben nog nooit zo hard gelachen. @geslacht: we willen het zo graag weten! Al denken we beide dat het een jongen word @kraamzorg: goed dat ik het lees! Was het helemaal vergeten... Ik kan toch nog bellen tot de 20 weken? Hier gaat het wel prima, de misselijkheid is iets minder! Yay. Ben alleen wel 6 kilo kwijt wat dus op dit moment niet echt de bedoeling was. Oh en we hebben ons huis gevonden !! Maandag ga ik met beide ouders nog even kijken. En dan gaan we een bod uitbrengen. We hebben er zo zin in!! Het huis is al van de bank dus dat is best een voordeel omdat ze er vanaf willen. Word hopelijk een mooi prijsje. Als jullie tips hebben voor het kopen van een huis zijn ze onwijs welkom! We zijn namelijk starters en we willen geen aankoopmakelaar. Omdat we al een hoop zelf hebben gedaan waar we dan wel voor zouden moeten betalen bij een aankoopmakelaar.
Hier de kraamzorg geregeld bij Babycare, schijnt een landelijke organisatie te zijn? Hoe dan ook die sprak ons het meeste aan van de lijst die ik van CZ kreeg dus meteen maar geregeld ^^ Vandaag 13 weken Wat gaat de tijd hard nu!! Begin nu echt te beseffen dat er een klein hummeltje komt... wat een wonder eigenlijk! Zie alleen een beetje op tegen maandag, de oom van mijn man is woensdag overleden en word maandag begraven. Word de eerste keer dat ik de familie zie sinds ze weten dat ik zwanger ben. Leven en dood liggen heel dicht bij elkaar maar om nou elke keer gefeliciteerd te worden op een begrafenis.. nee dank je. @polkadotjes: Ik ga voor je duimen!!! Heb je een foto van het huis? Ben nu wel nieuwsgierig..
Oh vervelend, gecondoleerd. Logisch dat het nogal dubbel voelt.. Leven en dood zo dichtbij. Huis te koop: Venlosingel 72 6845 JB Arnhem - Foto's [funda] Er moet wel flink geschilderd worden en er komt een nieuwe vloer. En sommige dakramen willen we vervangen. Het huis is redelijk groot. 12 meter diep. 5 minuten van station zuid en de basisschool is echt 3 minuten lopen. Overal in de buurt heb je speeltuinen. En een straat verderop zit een grote woonboulevard.
Ik hou nu al van de keuken ^^ En goede keuze, nieuwe vloer.. deze is echt verschrikkelijk Al zal hij wel praktisch zijn.
@kraamzorg, hier deze week kraamzorg geregeld, weer groene kruis domicura @sasje, jawel zitten ook nog andere in limburg hoor maar gkd is de bekendste hier, ze doen het wel goed iig (vind ik) @claudia, ja dat is ook rot, maar zo is het leven. wij hebben vanavond de herdenkingsdienst van Arnaudje... wat denk je dat bij ons gaat gebeuren.. niet veel anders hoor.... ik ben er op voorbereid, en jij ook omdat je het je bewust hebt gemaakt. komt goed hier dus al 2 dagen met de ziel onder de arm... ben ik me weer druk aan het maken of alles wel goed zit met het beebje... vanavond dan nog de herdenkingsdienst van onze kleine man.. hij is de 30ste november begraven maar de kerk heeft de herdenkingsdienst van de overledene altijd op 2 november... dus loop op en af met de zakdoekjes door het huis
@Polkadootje wat een mooi huis!!!!! Wil ik ook wel!!! En de prijs en de tuin en 3 slaapkamers en op zolder nog een ruimte voor de wasmachine en een logeerkamer!!! Sorry ben helemaal lyrisch!!!!! Ons huis ik ook mooi hoor!!! Maar was wel iets duurder dan die waar jullie voor willen gaan!! Ik wou dat wij een zolder of een 4de slaapkamer hadden, maar die hebben we niet wordt dus proppen bij ons! hahahhahaha @Doemaar Laat het vanavond over je heen gaan en laat de emoties de vrije loop (ik denk niet dat je wat anders zou kunnen doen). Probeer wel te denken ik ben nu meer onder controle in het ziekenhuis en deze plakbeeb gaat het halen!! No mather what! Heel veel sterkte voor vanavond en ik denk dat we met z'n allen wel in onze gedachten bij je zullen zijn.