Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

doemaar: Een hele dikke knuffel vanaf hier!! laat die tranen maar lopen en herdenk op jouw manier :) Deze baby is sterk en word goed in de gaten gehouden door zijn grote broer daar boven.

2. Within

Within Niet meer actief

Ik heb trouwens een doos positiekleding gekocht via marktplaats, maar een aantal dingen zijn te groot. Staat maat L op maar valt wel als M denk ik.
    Zitten ook korte broeken bij, daar loop ik sowieso al nooit in en een 2 positiebroeken maat 38. Wie kan ik er hier eventueel blij mee maken?

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    maar als ze te groot zijn, dan groei je daar nog wel in...

en wat is in 38? truitje, broek... truitjes kom ik toch wel te kort;)
    ach als ik me dat bedenk, dan kom ik van alles te kort haha

4. Within

Within Niet meer actief

2 broeken zijn maat 38, de truitjes die ik nu apart heb liggen zijn allemaal maat L.

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Doemaar: Heel veel sterkte vanavond meis! Ik zal een kaarsje branden voor jullie mannetje!
    Verder bedankt voor je dubbele reactie, erg fijn. Stelt me wel gerust dat niet iedereen me ineens raar vindt, al vind ik mezelf een zeur haha.

@Ashiki: omschakelen is ook niet erg, en zoals je zegt, gezondheid staat hoe dan ook voorop. Maar wat gaaf dat je al een buikje begint te zien! Ik voel met volle blaas wel waar mijn baarmoeder zit, maar te zien is er nog niks (maar goed, heb een flinke speklaag...)

@Within: cool van haar zeg! En wat naar voor je man en zijn familie. Sterkte maandag!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    doemaar veel sterkte meid!!!

hier enorme last van mijn rug...kan dat zo vroeg al?

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    @ashiki, ik had gisteravond en vanochtend opeens een felle steek bij beweging, is dat dan de bandenpijn?

Super dat jij je ook beter voelt! Ik merk echt wel verschil met twee weken geleden!

Kinderwagen wordt maandag bezorgd..jeej!

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Sasje: het schijnt te kunnen, dus goed in de gaten houden... Hier ook al een dag of drie rugpijn... Hoop maar dat ik iets 'verkeerd' gedaan heb en het snel over gaat, maar anders toch maar eens naar laten kijken...

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    @kraamzorg heb ik ook geregeld. Hebben gekozen voor de kraamvogel.

@polka, wat een leuk huis!

@Doemaar, sterkte vanavond..

@rugpijn, heb ik ook last van! Vandaag ook behoorlijk erg, niks aan!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    anzza dat is idd bandenpijn!! heel irritant he want kan flinke pijn doen!!!

@rugpijn dacht al huh waar komt die in godsnaam vandaan....

11. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

@Polkadotjes: Mooi huisje hoor! Wauw! Leuk trouwens, een nieuw huis, baby op komst.. Allemaal nieuwe beginnen..

@Within: Gecondoleerd meid, met de oom van je vriend... :(

@DoeMaar: Ik brand ook een kaarsje voor je, meis!

@DutchDiva: Hier ook een lekker isolaagje hoor. Baarmoeder zit er mooi achter. :D

@Anzza: Ik zit ook bij de Kraamvogel! :D En maandag de kinderwagen! Jeej! Werd tijd! ;)

Bandenpijn krijg ik vaak bij niezen, hoesten, omhoogkomen in bed. Ik moet gewoon echt niet mijn buikspieren gebruiken, anders gaat het geheid mis.. En het kan echt pijn doen... Ik heb wel eens dubbel gezeten om mijn buik (spieren) te masseren. :(

@Rugpijn: Geen last van gelukkig, nog niet iig, want mijn ervaring is wel dat dat er in mijn geval echt bij hoort, vooral de laatste weken. ;)

Verder... Nothing.. Saai.. :D Misschien straks weer wat te melden..

-X-

12. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    @bandenpijn, fijn die ervaringsdeskundigen hier :D

Voel me opeens super beroerd; emotioneel, misselijk, rugpijn, hoofdpijn..en dan moet ik morgen ook nog werken..bah :(

13. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Goedemorgen,

@Anzza: Bah! Hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat! Iig werk ze vandaag!

Nu... (NEP)KOFFIE! :D

-X-

14. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    @ Polkadotjes mooi huis! ik heb als tip dat als je dingen gaat aanpakken het kost altijd meer geld dan dat je incalculeert. De boel kost altijd meer dan je had gedacht dus hou daar rekening mee. Spannende tijd voor jullie maar ook heeeel leuk!

Doet mij wel weer denken aan mijn mooie huis, een jaar geleden was ik nog aan het verbouwen, met mijn ex of nouja meer met mijn vader en dat is ook 1 van de redenen waarom het nu mijn ex is ;) Verbouwing was voor 95% klaar toen het op de klippen liep. Prachtige 2 onder 1 kap en nu zit ik op een flatje. Maar wel met een veeeeeeeeeeeeeel leukere vent en dat is veel belangrijker dan een groot huis. Maar soms denk ik er nog wel eens aan terug.

@ doemaar ook een dikke knuffel van mij!

@ kraamzorg ik zit ook bij de kraamvogel.

Gister was ik jarig, niet gevierd had er niet zo'n veel zin in. Wel lekker met mijn lief uit eten geweest. Op mijn werk begint mijn dikke buik steeds meer op te vallen bij de kinderen. Zo leuk die reacties!
    Net nog even in bed het hartje geluisterd en dat blijft toch echt wel gaaf hoor! De halve familie zit al af te tellen tot dinsdag.. kan zelf ook echt niet wachten pfff.. Het besef begint hier ook steeds meer te komen. Eerst bleef ik steeds een soort twijfel houden maar die begint nu goed weg te gaan. Er komt hier gewoon echt over een half jaar een kleintje bij en ik begin er echt naar uit te kijken!

Zo even lekker wat rommelen in huis en straks lekker lunchen met 2 van mijn vriendinnetjes. Straks nog even een buikfoto maken ;) Fijne dag meiden!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@river van harte gefeliciteerd nog meid!!!
    als je nu maar gelukkig bent, dat is het belangrijkste!!
    wat zegt een huisje nou??? je kan ook een groot huis hebben maar niet gelukkig zijn...dus tja.....wat zegt het...toch helemaal niks :) tuurlijk snap ik wel dat je misschien de ruimte mist van een huisje nu je in een flatje zit...maar misschien komt dat ook wel ooit op jullie pad!!

@hier ik zal zo ook een foto plaatsen!!

16. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Buik

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    helaas deze komt straks want krijg het nu ff niet voor elkaar om mijn hoofd er niet op te zetten :)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow wauw river ik dacht dat ik een buikje had maar jij hebt nog veel meer, maar al heb jij hem echt naar voren steken dat heb ik niet :)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier is ie :)

ik krijg niks meer geüpload heel vreemd...

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen allemaal.

gisteren overleefd, werden naar voren geroepen om het kruisje op te halen en een kaarsje te branden... rond 8 uur waren we weer terug. Linette had kruisje vast en vroeg of ze een wens mocht doen bij baby arnaud.. ja tuurlijk zei ik.. en ze wenste een zusje hahaha

@polka, leuk huis hoor

@bandenpijn.. tja die is hier constant bijna aanwezig en trekt soms ook door tot de rug.. deze week dan even niet, maar vandaag komt ie weer op.

zal ook effe een foto plaatsen van de buik. deze is gisteravond genomen

@riverr. mooie buik hoor

Deel Deze Pagina