Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ken het gevoel riverr, gisteravond oom en tante op bezoek, en ze zagen meteen mn groeiende buikje, oh zo trots :D

Sasje, fijn die verminderde weerstand.. :(

2. Within

Within Niet meer actief

#1682 Within, 4 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2012
    Nou, die avond gisteren is niet zo leuk afgesloten :(

Liepen met de hond buiten, hoorden we een ambulance. En niet veel later kwam de trauma helikopter overvliegen.. manlief op zijn mobiel kijken, is het bij ons in de straat!! :$
    De heli is een stukje verderop geland, dus wij eerst daar kijken. Niemand wist precies wat er aan de hand was, alleen veel politie en 2 ambulances.
    Via twitter er achter gekomen dat een jongetje in de straat onwel is geworden en met spoed naar het ziekenhuis is gebracht... 2 maanden oud :( Volgens de laatste berichten overleden...

Blegh, raakt me echt diep in mijn moeder-hart-in-wording :(

Edit; Inderdaad overleden.. Baby overleden ondanks inzet traumaheli | RTV Utrecht
    Wat erg voor die ouders :(

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Aaah nee...wat verschrikkelijk...kippenvel.. :(

Net met mn zus, zwager en kids naar het bos geweest..echt heerlijk! Nu lekker op de bank met een kop thee, laptoppie en straks lekker film kijken..heerlijk :D

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @within, ahhhh nee, wat erg. kippevel

@sasje, balen die verminderde weerstand.. hoop dat je gauw minder ziek bent zodat je weer wat meer kan eten om je weerstand op te bouwen

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zooo hier thuis van een dagje shoppen :)
    matrassen, kamer en box zijn besteld!

6. Within

Within Niet meer actief

Goed bezig!!

Wij gaan het ledikantje bij de IKEA kopen :) Dus dat heeft geen haast ^^

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh hebben ze die altijd op voorraaad?

8. Within

Within Niet meer actief

Ja, IKEA heeft het bijna altijd op voorraad, kan je zo uit het magazijn halen en meenemen :)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow ja dat is fijn, maar de rest van de kamer haal je ergens anders?

10. Within

Within Niet meer actief

Commode weten we nog niet, kindje komt bij ons op de kamer dus meer dan commode + bedje hebben we niet nodig.

11. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Wij hebben commode plus kledingkast van marktplaats! Heerlijk prijsje en ben er super blij mee! :) Nu alleen nog een ledikant, maar die heb ik al gespot bij babypark!

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik sprokkel de babykamer ook bij elkaar. Heb een voorliefde voor dingen opknappen en vind het een sport om meubeltjes goedkoop op marktplaats te vinden en dan te schuren en schilderen.
    Vaak als mensen voor het eerst bij mij thuis komen dan zeggen ze bijvoorbeeld oh wat een prachtige kast, die was vast duur! Haha yeah right, lang leve marktplaats, 50 euro, een potje verf en een middagje van mijn tijd.

Ga woensdag een dressoir ophalen, die ga ik van t weekend schuren en schilderen en dan is het een prachtige commode voor de babykamer. En inclusief het geld voor de benzine en de blikjes verf zit ik nog ruim onder een Ikea kastje ;)
    Heerlijk vind ik dat, het is niet omdat we het geld niet hebben maar hier haal ik meer voldoening uit.

13. Within

Within Niet meer actief

Als je zo handig bent, waarom niet? Ik heb wat dat betreft echt 2 linkerhanden en mijn man zo al niet nog erger :p

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@river als je er plezier aan hebt lekker doen, ik wil alles perse nieuw al vind ik het ook leuk om dinge op te schuren en aan te begeven hoor :) maar babykamer nee laat maar hihi moet nog genoeg andere dingen doen :)

@hier zometeen naar de huisarts, kijken of deze iets voor me kan doen mbt de koortslippen die elkaar blijven op volgen en iedere dag andere gezondheidsklachten...wordt er gek van..dus ff een check up en haar mening horen over hoe het nu eigenlijk met me gaat....

15. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Hai hai,

Was ik weer. Druk weekend gehad..

Ik haak weer in hier.

Iedereen al druk aan het shoppen.. Hihi.. Leuk joh! Ik deel de mening van Riverr. Het zelf zoeken en opknappen van dingen geeft mij ook meer voldoening. Heb alleen sommige dingen nieuw gekocht zoals het matrasje. Deze keer heb ik niks nodig, dus er is weinig te shoppen nog. :D Helemaal als het een jochie blijkt. Ik heb nog zoveel jongenskleren van mijn zoon liggen en mijn zusje vertelde dit weekend dat ze nog 4 dozen jongenskleren voor mij had liggen. Zij weet sinds vrijdag dat ze een meisje erbij krijgt, dus heeft ze niet nodig. :) We zullen zien...

Ik moet morgen nog 2 weken wachten.. Riverr, nog 2 dagen!! :D Spannend!!!

@Anzza: Ook lekker geshopt dus! Hihi.. Vandaag de kinderwagen binnen, dus de grote uitzet al bijna bij elkaar.. ;) Super!

Zijn jullie al voorzichtig met namen bezig? Of wachten jullie eerst tot het geslacht bekend is?

-X-

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    meisjes naam staat vast.. jongensnaam is een wel een dingetje. ik hoop maar dat het een meid wordt, want jongensnaam uitkiezen wordt slagveld hier in huis;)

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ook ik kijk veelvuldig op marktplaats voor babykamer spulletjes zo leuk om rond te neuzen en vooral als je het goedkoop kunt ophalen!!!!

Over namen zijn we nog niet druk bezig, wil graag eerst het geslacht weten van onze twee voordat we echt doelgericht bezig gaan met het bedenken van namen.

Mooie buikfoto's zag ik voorbij komen, ik probeer er zo ook een!

18. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0

Hier is ie dan!!

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Wazig ik zag hem net nog en tijdens het reageren wordt het een link!!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier net terug van de ha. mijn lichaam is op vandaar zoveel klachten die elkaar opvolgen.
    moet gaan starten met astronauten voeding om mijn lichaam sneller op pijl te gaan krijgen.
    morgenochtend nuchter bloedprikken en urine inleveren op uitdroging en dan woensdag de uitslag....

Deel Deze Pagina