Mei Mama's 2013 - Het Kleinere Clubje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meidenmama76, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Oh heftig Sasje... En dan ga je alleen voor een koortslip.. hopelijk knap je snel op!!!

@namen; Staan hier al zo goed als vast. Nu nog weten wat het word :) NUB topic staat het nu 2-3 voor een jongen :p

Hier net weer naar therapie geweest voor het eerst sinds weken. Straks begrafenis.. Rare dag vandaag.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee ik had het wel verwacht within.
    zij zegt ook je lichaam heeft zoveel te voorduren gehad met alle hormoon behandelingen dat het gewoon helemaal van slag is....

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jeetje sas.. ja hebben die behandelingen daar mee te maken? mennn das kl*te...
    hopen snel op beter meid:(

4. Within

Within Niet meer actief

Ok, dat scheelt dan wel ja. Hormonen doen een hoop met je lichaam! Maar het resultaat mag er wezen ;) Nu zelf nog opknappen en snel gaan genieten.

5. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Wow sasje dat is wel even heel heftig. Hopelijk helpt het wel en voel jij je straks beter.

@babyspullen. We gaan eigenlijk pas spullen kopen na de 20 weken. Word waarschijnlijk van de ikea. Dus dan zitten we ook niet met een lange levertijd plus dat we het anders nu nog nergens kwijt kunnen.

@within wow wat een naar bericht. Heb je al wat meer gehoord ? Of is het meer een straat waar niemand elkaar kent ?

@doemaar. Wat een lieve wens van je dochter.

@buikjes. Wauw wat hebben jullie allemaal al een mooie buik! Hier is nog helemaal niks te zien. Wat ik opzich best jammer vind. Maar dat komt nog wel ;)

@bandenpijn. Heb er hier ook behoorlijk last van. Bij elke kleine beweging. Maak me soms best zorgen. Het is namelijk onwijs gevoelig omdat ik een paar keer per dag kokhals aanvallen heb en dat komt echt van onder uit de buik. Erg pijnlijk. Af en toe heb ik er al een harde buik van gehad. En dan gaan mensen in de omgeving zeggen "oh dat is echt niet goed zo vroeg blabla" moet gelukkig woensdag naar de vk.

Ik twijfel soms of ik de baby al voel. Ik heb namelijk al jaren last van mijn darmen dus dat gevoel ken ik. Maar soms voel ik ter hoogte van de bovenknt van het schaambot iets heel zachts. Het voelt een beetje aan als of je met je ogen knippert en je wimper tegen je huid aan komt. Dit voel ik dan een paar keer achter elkaar. Het lijkt me alleen zo vroeg voor de eerste keer.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    polka die harde buiken herken ik helemaal...ik heb het ook......en zodra ik ze heb voel ik me ook niet lekker.....

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Sasje, heftig hoor! Hoop voor je dat je snel op knapt met die voeding, maar dat komt vast goed :)

Ashiki, kinderwagen is ondertussen binnen! Als mannetje thuiskomt gaat ie hem in elkaar zetten, leuk! Wel fijn dat je heel veel spullen gewoon nog hebt. Al lijkt het me aan de andere kant ook wel jammer dat je je niet meer kan en hoeft te laten gaan met shoppen :D haha!

Namen, Ik heb al heel lang meisjesnamen in mn hoofd, een jongensnaam nog niet, dus dat wordt nog lastig XD

Buikje begint bij mij ook aardig op te bollen. Gisteren eindelijk maar eens een buikfoto gemaakt!

8. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    River, heb jij nou morgen de geslachtsbepaling?

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb m morgen inderdaad en ben al licht nerveus ;)

Het is ook niet dat wij alles 2e hands kopen hoor, absoluut niet zelfs. Toevallig de wagen en een dressoir die als commode gaat dienen en ik ben nog op zoek naar een bedje. Maar als ik de dingen die ik zoek niet kan vinden dan worden ze gewoon in de winkel gehaald maar tot nu toe is het gelukt met de wagen en de commode en ook nog sneller dan gedacht maar gelukkig hebben we een grote zolder ;) Het gaat mij echt om de meubeltjes, eventueel de box die ik in mijn hoofd heb en de rest koop ik nieuw. Ik vind het gewoon een sport om straks de wagen en de meubeltjes voor in totaal 500 euro gekocht te hebben.
    En dan nog internet afspeuren voor de aankleding van het kamertje kijken waar wat het goedkoopst is.. En niet omdat we het niet kunnen betalen maar gewoon omdat ik dat een uitdaging vind haha! Ik ben gek op de spullen van baby's only en koeka maar die zijn dan weer best prijzig en zo heft het 1 het ander weer op ;)
    Maar kan absoluut begrijpen dat anderen daar geen zin in hebben hoor.. Ik ga dat kastje ook aankomend weekend gelijk schilderen, daar heb ik straks ook geen zin meer in.

Ik heb vanochtend ook Sint inkopen gedaan voor de kindjes van mijn vriebd. Ik schrok van de prijzen! Budget was 150 maar ik heb alles inclusief pakpapier, pietenpakjes, juten zakken en schoencadeautjes voor 110 euro en dan hebben we best flinke dingen gekocht! Van het weekend zitten kijken op internet naar soort gelijke dingen maar daar kwamen we al voorbij de 250 euro! Echt idioot! Verschillende winkels afgaan kan zo veel schelen, ook met babyspullen ;)

10. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Sasje koortslip is geen pretje, het is een niet zo lekker woord herpes en je komt er nooit vanaf! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik er ook regelmatig last van, nu valt het nog gelukkig mee.
    Maar als je niet goed kunt eten of alles er gelijk uitkomt krijg je inderdaad last van verminderde weerstand en dan slaat de herpes weer toe!
    Heel vervelend om te hebben, wat ik wel eens deed zodra ik voelde dat ik een koortslip kreeg paracetamol in nemen en dan heel raar kwam het niet tot een uitbarsting maar ook paracetamol kan je niet oneindig innemen als je zwanger bent.
    Gebruik je ook biergisttabletten? Dit helpt je om je bloed te zuiveren en kan ook meewerken tegen koortslip..

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @riverr, spannend...
    moet je naar action gaan.. hebben ze ook speelgoed enzo, en ook de bekende dingen zoals babyborn enz enz enz.. en het scheelt enorm.. denk zeker de helft... Action, mijn nieuwe favoriete winkel:D

@polka das niet zo mooi nu al hard buiken... mag hopen dat dat niet zo is anders wordt de zw wel lang

hier morgen nog 1 nachtje slapen en dan mag ik eindelijk voor een echo weer.. ook de 12 weken echo.. ben ik wel aan toe want ben aan de nerveuze kant op het moment:)

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63

Jaaaaa de action i love it! Ik ben grootafnemer daar haha! Maar daar hadden we vanochtend ook al gekeken inderdaad maar hier is helaas weinig soeps wat speelgoed betreft. Heb wel een lading stickers, glitterlijm, knutselpapier, gelpennen en dat soort spulletjes gekocht.. Voor 5 euro echt een mega berg! Huppa leuk doosje er om heen en inpakken voor de Sint ;)

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ohhhhhhh hier hadden ze veeeeel. babyborns en assecoires, buggy, muziek dingen, piano's van hello kitty enz enz te veel te leuk.

kwam er idd donderdag voor knutselspul en ging met teveel weg... wordt iig nieuwe kleur kerstboom:D

14. Within

Within Niet meer actief

Wij wonen hier nog geen 2 jaar, dus ken nog niet heel veel buren. Plus dat de straat uit hofjes bestaat hier, en waar het gebeurd is is geen aangrenzend hofje zeg maar. Lopen er wel regelmatig langs met de hond..

@riverr: heel veel plezier alvast morgen!!

Action; Zo leuk!! Blij dat ie niet om de hoek zit anders had het heel slecht geweest voor mijn portemonnee.

15. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Riverr, veel plezier morgen!
    Maar het maakt ook niet uit of je 2e hands koopt, of je het geld er nu voor hebt, of niet. Als jij dat leuk vind, moet je dat lekker doen.
    Ik vind het zelf wel fijn om op bepaalde dingen beetje te besparen..zo'n klein mensje kost al genoeg :D

Hier staat de kinderwagen ondertussen, ben er super blij mee!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @within, ik heb een auto dus ik rijd rustig effe naar de andere kant van de maas om te shoppen hoor.... zet de auto voor de deur, achterklep open en laden maar haha

jammer dat je niet zoveel mensen in de buurt kent nog

@annza, foto?

zo effe gauw een dweil door de slaapkamers doen en de wc effe schoonmaken.. dan met de pootjes omhoog...

17. Within

Within Niet meer actief

Eemnes is niet zo groot, ons kent ons. Je hebt alleen de groep "import" die echt gesloten zijn, en de echte Eemnessers die elkaar allemaal kennen. Bleek vandaag ook maar op de begrafenis.. tamtam had al weer aardig zijn werk gedaan dus veel mensen wisten al dat ik zwanger was ^^ Mijn man's familie is dan ook een gezin wat echt uit Eemnes komt en 1 van de grootste familienamen hier. Wel bijzonder :)

Ik moet voor de Action naar Hilversum ^^ Niet heel ver weg, maar dan moet ik weer met de bus, die rijd maar 1x per uur en alle andere ongemakken van een boerendorp ^^ Maar als ik er eenmaal ben... :p

Nu ga ik lekker koffie drinken bij mijn beste vriendin in Utrecht, was rustig avondje gepland maar dit is ook gezellig ^^

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    veel plezier within!!

ik kruip mijn bedje in!

19. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Niet zo'n mooie foto, beetje te donker :D

20. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    En gedraaid! Grr, krijg hem niet goed via de tab!

Deel Deze Pagina