Klopt! We hebben een opzetstuk om de bak wat hoger te hebben. Omdat ik wat langer ben, vind ik dat wel prettig
Dankje wel wel gek hoor, dat ie er echt voor ons staat! Hadden jullie dat ook? Oooh en ik heb steeds zo'n hoofdpijn..wordt er niet goed van..zijn er anderen die hier ervaring mee hebben?
Herkenbaar, ik kon vanaf de bank vol trots er naar zitten kijken haha soms ging ik er even achter staan en dan dacht ik echt wow.. Het is gewoon echt zo! Met hoofdpijn geen ervaring, lijkt mij erg vervelend om dat steeds te hebben!
@anzza ja had bij de kinderwagen ook wel een gaaf gevoel, die heeft nog 26 weken nutteloos in de woonkamer gestaan. @koppijn, ja bijna iedere ochtend bij het opstaan koppijn.. dan drink ik een kop koffie en een glas spa rood, wat eten en dan zakt het wel weer
@anzza mooie kinderwagen! Misschien lees ik er overheen.. Maar welke is het ? Het lijkt een beetje op de kinderwagen die wij op het oog hebben, maxi cosi mura 4. @river veel plezier! Spannend !
Ik heb ook gelezen op internet dat het vrij normaal is.. Maar wel vervelend! Naast mijn vermoeidheid heb ik nog steeds nergens last van. Ik zit hier inmiddels wel te stuiteren..
Wij denken (en de meeste mensen om ons heen ook) een meid alleen mijn moeder denkt een jongen. Dus het zal wel een jongen zijn want zij heeft altijd gelijk haha!
Ik krijg een ZOON! Yes! Ik heb altijd geroepen dat ik een jongens moeder zou worden en dat klopt dus wel haha leuk! Wij zijn helemaal blij!
Riverr wat leuk! Las het al op fb oooh nou heb ik nog meer zin in volgende week! Haha Polkadotjes, het is een mutsy transit! Wel grappig, want de maxicosi wilden wij ook heel graag, maar deze is zoveel goedkoper en net zo mooi! Hoofdpijn, had het ook gelezen dat het erbij hoort...maar toch..het gaat ook niet over na iets te eten ofzo. Ik hoop maar dat het niet te lang duurt!