Riverr wat leuk !! Had je ma toch gelijk haha. Het begint hier toch ook te kriebelen om een vroege echo te maken. Anzza, oh wow lijkt echt sprekend! Maar het is wel een aanrader? Want ik las dat je vrij lang bent? Ik namelijk ook, 1.79. En als de wagen goedkoper is moet ik me daar ook maar even in verdiepen.
Ja het was overduidelijk! Ze deden t samen en ze zijn er 100% van overtuigd geen twijfel over mogelijk heel gaaf!
Echt super leuk riverr! Polkadotjes, ik ven 1,76, dus voor jou is ie ook vast prima! De maxicosi voelde zwaarder aan, maar daardoor waarschijnlijk qua tilwerk ook wel weer te zwaar? De transit is heerlijk makkelijk wendbaar! Gwloof dat je met de maxicosi op bijna 900 euro uit komt? De transit was 400! Hij komt bij babydump vandaan trwns, de maxicosi hebben we uitgeprobeerd bij babypark
Zo.. Het nieuws is een beetje bezonken. Op het 1e mei forum op dit forum had ik gezegd dat het een jongen zou zijn. Maar later ben ik meisje gaan denken. Ook omdat heel veel mensen zeiden je krijgt een meid want je buik blabla, iedereen had wel een reden waarom het een meisje zou zijn. Misschien ben ik er daardoor in gaan geloven Dus een jongen was even omschakelen in mijn hoofd maar jeetje wat kan je je al trots voelen op zo'n kleintje in je buik. Ik hoop dat ik een super band krijg met dit ventje want zeer waarschijnlijk blijft het er maar bij 1 omdat mijn vriend al 2 kinderen heeft. Ik heb zo'n superband met mijn moeder en vond het even een moment heel dubbel, dat ga ik namelijk niet krijgen. Of ja uiteraard wel maar meiden zijn voor een moeder toch anders. En direct voelde ik mij schuldig want het is niet dat ik het 1 leuker vind dan het ander, het 1 is alleen anders dan het ander. Maar jeetje wat voel ik mij trots zeg, ik heb gewoon een klein ventje in mijn buik! Hij zat er de 1e 10 minuten helemaal niet goed voor, hij zat helemaal in elkaar gedoken met zijn handjes op zijn knietjes. Zelfs na schudden bleef hij lekker liggen. Dus de ander werd er bij gehaald en toen ging hij lekker bewegen. Op een gegeven moment roept ze zo das duidelijk en houdt het beeld stil. Ik zag het direct en mijn vriend ook. Ze zeiden allebei zo deze is heel duidelijk kan gewoon niet missen. Een jongen! En ineens is dat 'ding' in je buik dan geen 'ding' meer maar een echte baby! Kan niet beschrijven wat ik voelde, het maakt alles zo tastbaarder. Alles zag er ook goed uit, met benen is hij nu 14 cm lang en alles zit er op en er aan. Zijn bovenlip is mooi gesloten dus daar waren we ook blij mee. Placenta ligt achter, kortom, alles zag er top uit . En nu op zoek naar stoere jongens dingen! Kamertje is al klaar in ons hoofd, we kunnen niet wachten om het de kinderen van mijn vriend te vertellen, de jongste heeft zijn zin haha die wilde een broertje! Ik heb van alle emotie slecht geslapen maar ik ga vanmiddag lekker niet slapen en een middagje jongens kleding shoppen!
Op het scherm tijdens de echo was het iets duidelijker maar dat witte dingetje bijna onderaan aan de rechterkant is het piemeltje. Sorry dat het 1 voor 1 moest maar ik zit vanaf m'n mobiel
@riverr helemaal top.. en wat een gave foto's helemaal die van het armpje. zo hier zo douchen, aankleden enzo... dan heb ik om 11.45 mijn 12 weken echo en nekplooimeting. beetje spannend of ze het nog doet en of alles ook in orde is. en de nekplooi goed is
River wat een overduidelijke echo's!!! En een zoon! Bij onze eerste dacht iedereen dat wordt een meid, inderdaad stand van de bujik enzo!!!! Maar ik wist van het allereerste begin jullie kunnen me wat het wordt een zoon en tijdens de 20 weken echo kreeg ik nog gelijk ook!!! Bij deze zwangerschap denk ik jongen/meisje maar dat zal ik later wel te zien krijgen......
Riverr: Echt prachtige echo's Anzza: oh dan klinkt lichter+goedkoper toch beter toch maar een keer een winkel bezoeken voor een testritje Doemaar: veel plezier. Altijd even fijn om de baby te zien. Ik had vanmorgen een afspraak bij de verloskundige. Bloeddruk was te hoog (128/93). Maakte me behoorlijk zorgen. Had vannacht gedroomd dat de baby dood was. Had hierdoor ook maar 4 uur geslapen. Maar ik heb het hartje gehoord! Och wat was dat een fijn geluid. Daarna was mijn bloeddruk ook weer gezakt, gelukkig
goedemorgen meiden @river mooie echo's meid!! @doemaar jij ook heel veel succes bij de echo!!! en je praat in de ze vorm...je gaat uit van een meid? @polkadotje...oh ik heb dat idd ook eens gehad dat er 1 tje het niet meer deed hihi, en deze bleef toen in eerste instante ook nog stil liggen bij de echo dat ik dacht zie je wel maar opeens zagen we het hartje kloppen haha wat een zorgen al hihi!! @Hier er weer niet goed aan vanmiddag de uitslag van het bloed...ben benieuwd zal allemaal wel goed zijn....ik kan nu juist wel niet starten met de nutridrink omdat ik weer zoveel moet overgeven...bleh mijn lichaam is op en had zo gehoopt te kunnen gaan aansterken..mar helaas...
@hier.. hehe eindelijk de lang verwachte echo... heb een echo gehad van 55 min ofzo.. ench heel lang want de kleine werkte niet mee voor de nekplooi. uiteindelijk is er een nekplooi gemeten vn 0.953 dus nog net geen 1mm keurig dus verder heeft ze iets van 6 foto's meegegeven en heeft zelfs de 4d aangezet... lang leve het AZM haha. degene die de echo deed herkende mij nog van *Arnaud, zij deed die dag de vruchtwaterpunctie en was er tot het einde van haar dienst bij.... ik was zooooo blij dat zij de echo deed. de gyn die er toen was en waar ik nu weer de extra controles krijg was ook nog even gekomen omdat de kleine dus niet mooi wilde liggen voor de echo. het was zo veilig en vertrouwd, heel gezellig, we hebben echt met z'n alle in een deuk gelegen omdat uk niet wilde meewerken.. zo veel grappen met z'n alle gemaakt. kortom het was een succes. Ik kwam buiten met een glimlach van oor tot oor... en kan niet wachten tot de volgende echo Oh ja en ik ben definitief 2 dagen vooruit gezet dus uitgerekende datum wordt 23 mei en hij/zij had blaas en maagvulling.. toppertje
River, mooie foto's, erg duidelijk! En lekker geshopt? Doemaar, super dat alles goed is, mooie foto's ook! Polkadotjes, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! En ben benieuwd welke wagen jullie gaan kiezen!
Gelukkig! Meiden, wat is het stil hier! Allemaal op onze roze/blauwe wolk aan het zweven? Ik ga zo weer werken ^^