Ook niet veel te melden zijn met z'n allen weer eens strontverkouden! Joehoe! Kan wel schieten op die verkoudheid! Hoe gaat het met de rest??
Inderdaad rustig hier! Vervelend, verkouden zijn :S Beterschap! Moet zeggen dat ik nog niet veel merk van de lagere weerstand als zwangere, gelukkig maar! Collega van mij is geloof ik wel 4 weken snotterig geweest..bah!
ook hier niet zoveel te melden ik wil me trouwens wel aanmelden bij facebook..of ja of vriendjes worden met jullie zodat ik een gezicht van jullie erbij heb dus als iemand vriendjes wilt worden pb me maar even...
Oh mijn hemel! Ik heb zojuist ons eerste bod op het huis gedaan! Zit hier helemaal te bibberen van de zenuwen hahaha. Sasje ik stuur je wel even een pb @weerstand/verkouden. Ik moet zeggen dat ik nerens last van heb.... Even afkloppen.... Terwijl normaal als de kou komt ik aan een stuk verkouden ben.
@Polkadotjes ik hoop dat het bod wordt geaccepteerd!! Ik ken het gevoel nog van 8 jaar terug wat was ik zenuwachtig zeg!! En wat betreft de verkoudheid, mijn zoon nam het maar even mee van de peuterschool dacht waarschijnlijk cadeautje zullen mijn ouders en zusje wel blij mee zijn....NOT!
En dan lekker elkaar steeds aansteken, heerlijk XD Hopelijk zijn jullie er allemaal weer snel bovenop!
Ik heb de verkoudheid gelukkig al gehad... *klopt af* Sasje we zijn al vriendjes, je bent er snel bij! Gezellig ^^ Polkadotjes; spannend!! Ik ga hard voor je duimen!
Ja hè... De vrouw zelf heeft het niet geschreven maar de columnist namens haar.. Ik vind het te ziek voor woorden
Ik ben van t 1 op t andere manier ook strontverkouden geworden. Dus net lekker neisspray gehaald (wist niet dat dat mocht, sprong een gat in de lucht haha) en een zak anta flu en ben net lekker in bed gekropen.
@polka,spannend...hoop dat je snel wat hoort @within, heb bericht van dat mens maar effe gedeelt wat een inbieciel zeg.... zou verboden moeten worden @alle verkouden dames... beterschap. hier nergens last van *klopt t af*
Hoi allemaal, Sorry heb de afgelopen tijd niet echt gepost hier. En dat terwijl ik nog steeds thuis zit. Ik moet nog steeds plat liggen ivm de bekken. De bekken therapeut denkt niet dat ik de zwangerschap nog pijnvrij door ga komen. Ik hoop dat ze geen gelijk heeft, wil weer aan het werk! Mis de collega's en kids.. Op facebook ben ik wel actiever trouwens. Dat kan ik met telefoon doen en hoef ik niet te zitten voor de laptop.
Ooh jeetje vervelend meid! Dan heb je nog een lange weg te gaan, op deze manier! Heel veel sterkte en beterschap..knuff!