Precies. Hier zou het ook geen grote ramp zijn hoor, maar liever gewoon even wachten. Dat hoeft hij niet te weten trouwens.
Ahhhhh.... Inderdaad lief zeg! Ik moet altijd zo lachem om die vent van mij... Na 3 kids weet hij nog niet waar babies zitten rond de 6 weken. Heb ik hem dus elke zwangerschap verteld. Ik krijg dus steeds kusjes en aaitjes over mijn spekbuikkie/darmen.
Hahahaha geweldig die verhalen! Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de voorstelverhaaltjes van de meiden hier..leuk groepje!
Die van mij zit al de hele avond met z'n hand op mijn onderbuik.. Hoe lief! Hij is sowieso zo lief.. Ik krijg het laatste glaasje melk, de laatste appel, etc want ik heb het nodig volgens hem. Met de echo sprong ie ook een gat in de lucht toen het hartje klopte en kreeg ik gelijk een dikke kus. Misschien lullig van mij maar omdat hij al 2 kindjes heeft dacht ik dat het voor hem misschien minder speciaal zou zijn. Maar dus absoluut niet! Ik schaam mij dat ik dat gedacht heb. En ook hier elke avond een kusje op mijn onderbuik. Lief!
hey iedereen, Mag ik gezellig meepraten met jullie ? Na een verrassings ei dat 14 dagen te vroeg was ben ik er sinds gisteren achtergekomen dat ik Zwanger ben ! Vind ik super natuurlijk ! Na 17 pagina's in te halen lijkt het het me idd een gezellig clubje Ashiki Hoop dat ik er niet te lang heb over gedaan om het te lezen en dat er geen plaats meer zou zijn zou ik heel jammer vinden ! Liefs!
Lief hoor, Riverr, die van jou weet tenminste waar babies zitten rond de 6 weken! Heeft zijn huiswerk gedaan! Hey MYxKISSES, je bent er! En op tijd! Leuk dat je mee komt kletsen hoor en ook leuk dat je de moeite hebt genomen de 17 blz. door te lezen. Was je wel even zoet mee. Hihi.. Ik kom morgen weer even langs.. *gaap* Slaap lekker allemaal!
Even een snelle zwaai, hier gaat alles goed hoor. Ben alleen gesloopt, hebben vandaag ongeveer 50km gefietst met de kleine voor een goed doel. Maar voel nu pijn op plekken waarvan ik niet wist dat dat kon. Trusten allemaal en morgen kom ik verder reageren. Ow ja, @MYxKISSES Gefeliciteerd en welkom!
@MyxKisses: Gefeliciteerd en welkom! @Wen1975: 50km!! dat moet idd voor een goed doel geweest zijn Hier ook de hoogste tijd om op bed te gaan. Neem me elke ochtend voor 's avonds op tijd op bed te gaan, lukt lang niet altijd ... Slaap lekker iedereen en tot morgen!
goede morgen, mag ik me hier ook bij aansluiten, Ik ben uitgerekend 25 mei maar zal begin mei ingeleid gaan worden vanwege *Arnaud, zie in mijn handtekening. Wil het verhaal best een keer vertellen, maar wil niemand de stuipen op het lijf jagen
@kans op meerlingen, hier ook een kanshebber, mijn oma heeft een 2ling gehad, en aangezien vrouwen bepalen of het er 1, 2 of meer worden en het vaak een generatie overslaat zijn ik mijn zus en nichten allemaal kanshebbers. daarnaast heb ik in januari 2011 een vmk gehad van een 2ling. en leeftijd speelt mee, hoe ouder je wordt hoe groter de kans en ik met 37 is wederon dan kanshebber @MvM, vorige keer gedaan, doe het nu echt niet meer... ga ook geen gratis dozen of whatever aanvragen, ik vraag alleen om een zw die eindigd met een huilend kind in mijn armen
Goedemorgen meiden, @Wen: Stoer hoor! Hahaha... Dat zie je mij niet 1,2,3 doen, nu al helemaal niet. De trap is is al een hele prestatie momenteel. Maar mijn complimenten hoor! @Momof2: Herkenbaar.. *gaap* Ik realiseer mij elke ochtend dat ik eerder naar bed moet, maar 's avonds is de vermoeidheid redelijk onder controle. Ik zit ook de hele avond. Zal wel schelen. Maar vanavond ga ik echt eerder naar bed. @MikMak: Welkom! Wat een naar nieuws zeg, een vmk. En wat ik in je onderschrift zie staan breekt mijn hart... Krijg je deze zwangerschap extra controle? Ik duim ook voor een gezond (huilend hoeft niet perse voor mij ) kindje voor jou en alle andere mama's, ongeacht de maand! Zo, nu mijn kids uit de douche plukken en klaar maken voor school/psz. Tot straks!
@ashiki, een vmk komt gewoon veel voor en dat is met 8/9 weken goed te relativeren, mijn onderschrift daarintegen, is en blijft onbegrijpelijk. ik ga dus ook nog geen banners zetten of wat dat ook, ik wacht braaf op het eerste teken van leven.. een kloppend hartje daarna zie ik wel. hier kruimel al lang en breed op, madam zit een gebakken ei met champignons naar binnen te schuiven